Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия

Есенна енергия

След като отмине Коледа и еуфорията от новогодишните празници, обикновено се чувстваме „понатежали”, липсва ни енергия и имаме проблем с кожата. В такъв случай си заслужава да се изпробва лека пролетна диета, която за седем дена ще ни възвърне доброто настроение.

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия Яжте бавно, дълго и внимателно

Също така е важна техниката за дъвчене на храната: трябва дълго и внимателно да дъвчете всяко парче и да го прокарвате с течност. Когато почувствате леко засищане, спрете да ядете. Това ще Ви позволи по-бързо да задоволите глада. Зеленчуците трябва да се настъргват на най-ситното ренде - моркови, червено цвекло, ряпа, алабаш, репички. На по-едро ренде рендосвайте тиквичките и артишок. На тънки ленти режете зелето, лука, краставиците, копъра, целината. На по-дебели ленти – тиквичките, доматите, чушката и спанака. Така, нарязаните зеленчуци ще помогнат на организма да използва колкото се може повече съдържащите се в него витамини и минерални съставки.

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия Пречистваща диета

Пролетната диета помага да пречистите организма си от отровните субстанции. Можете да я повтаряте 3-4 пъти през годината. Пролетната диета, се основава на консумирането на нископротеинови продукти, а нейната основа са продукти богати на сложни въглехидрати и хранителна целулоза. Трябва да се ограничава консумацията на мазнини и захар.

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия Примерно меню:

I закуска По желание може да изядете хрупкав диетичен хляб (3 филийки), 40 г пълнозърнеста питка, салата или корнфлейкс с настъргана ябълка и зеленчуци. За пиене - кафе или чай без захар II закуска 40 г зърнеста питка и чаша зеленчуков сок без захар Обяд Букет от салати Следобедна закуска 40 г пълнозърнеста питка и чаша зеленчуков сок без захар Вечеря По избор може да изядете 2 средно големи необелени варени картофа, малка чиния салата или зеленчукова супа Закуска преди сън 40 г пълнозърнеста питка със зеленчуков сок без захар. След първите два дена, менюто трябва да се разшири с мляко и млечни продукти (препоръчва се 15 г протеин дневно). За да подпомогнете прочистващия ефект на диетата, задължително пийте минимум 2 литра негазирана минерална вода дневно.Терапията не може да продължи по-дълго от 7 дни от гледна точка на съдържанието на протеини и наситени мастни киселини.

Рецепти, които може да ви интересуват

Пържен шаран със сладка царевица
Пържен шаран със сладка царевица

Прочетете как да готвите шаран по различен начин и изненадайте вас и семейството ви.

4 човека 30-45 минути Трудно
Крем супа от грах с крокети от прошуто
Крем супа от грах с крокети от прошуто

Сервирана топла, крем супата от грах е истински деликатес за цялото семейство

2 човека 30-45 минути Трудно
Пилешко къри по Индийски
Пилешко къри по Индийски

Рецепта за пилешко в сос къри.

4 човека над 45 минути Лесно
Айнтопф - немско ястие с месо и зеленчуци. С добавка вкусни гъби, моркови и картофи
Айнтопф - немско ястие с месо и зеленчуци. С добавка вкусни гъби, моркови и картофи

Eintopf – на немски език това означава „една тенджера”.

4 човека над 45 минути Лесно
Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия

Есенна енергия

След като отмине Коледа и еуфорията от новогодишните празници, обикновено се чувстваме „понатежали”, липсва ни енергия и имаме проблем с кожата. В такъв случай си заслужава да се изпробва лека пролетна диета, която за седем дена ще ни възвърне доброто настроение.

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия Яжте бавно, дълго и внимателно

Също така е важна техниката за дъвчене на храната: трябва дълго и внимателно да дъвчете всяко парче и да го прокарвате с течност. Когато почувствате леко засищане, спрете да ядете. Това ще Ви позволи по-бързо да задоволите глада. Зеленчуците трябва да се настъргват на най-ситното ренде - моркови, червено цвекло, ряпа, алабаш, репички. На по-едро ренде рендосвайте тиквичките и артишок. На тънки ленти режете зелето, лука, краставиците, копъра, целината. На по-дебели ленти – тиквичките, доматите, чушката и спанака. Така, нарязаните зеленчуци ще помогнат на организма да използва колкото се може повече съдържащите се в него витамини и минерални съставки.

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия Пречистваща диета

Пролетната диета помага да пречистите организма си от отровните субстанции. Можете да я повтаряте 3-4 пъти през годината. Пролетната диета, се основава на консумирането на нископротеинови продукти, а нейната основа са продукти богати на сложни въглехидрати и хранителна целулоза. Трябва да се ограничава консумацията на мазнини и захар.

Пролетна диета със зеленчуци за вашата тънка талия Примерно меню:

I закуска По желание може да изядете хрупкав диетичен хляб (3 филийки), 40 г пълнозърнеста питка, салата или корнфлейкс с настъргана ябълка и зеленчуци. За пиене - кафе или чай без захар II закуска 40 г зърнеста питка и чаша зеленчуков сок без захар Обяд Букет от салати Следобедна закуска 40 г пълнозърнеста питка и чаша зеленчуков сок без захар Вечеря По избор може да изядете 2 средно големи необелени варени картофа, малка чиния салата или зеленчукова супа Закуска преди сън 40 г пълнозърнеста питка със зеленчуков сок без захар. След първите два дена, менюто трябва да се разшири с мляко и млечни продукти (препоръчва се 15 г протеин дневно). За да подпомогнете прочистващия ефект на диетата, задължително пийте минимум 2 литра негазирана минерална вода дневно.Терапията не може да продължи по-дълго от 7 дни от гледна точка на съдържанието на протеини и наситени мастни киселини.
Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.