Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Минералните соли и елементите в зелечуците като спанак, царевица, гъби и други

Малко момиченце  хапва и се усмихва с вилица в ръка
 
Зеленчуците са богат източник на минерални соли и елементи, също толкова важни както и витамините за поддържане на равновесието в организма.

Калций

осигурява растежа и поддържа костите в добро състояние - 
цикория, червено цвекло, репички, ряпа, нахут, боб.

Желязо

доставя кислород от гърдите към отделните органи, бори се с анемията -
соя, леща, нахут, боб, спанак, свежи листа на цвекло, царевица, копър, фасул, червено цвекло, грах, тиквичка, лук.

Магнезий

добре влияе върху нервната и мускулната система, стимулира растежа и влияе положително на съня - 
боб, нахут, царевица на зърна, лук, леща, спанак.

Фосфор

изгражда костите и зъбите, влияе върху правилното функциониране на мозъчните клетки -
боб, леща, нахут, артишок.

Калий

влияе върху свиването на мускулите, в това число и на сърцето -
гъби, боб, артишок, картофи, спанак, брюкселско зеле, моркови, леща.


Рецепти, които може да ви интересуват

Емпанадас – аржентински пелмени с месо или по желание с царевица и спанак

Емпанадас – аржентински пелмени с месо или по желание с царевица и спанак

Емпанадас – големи аржентински пелмени с телешко пържени в мас.

8 човека над 45 минути Умерено
Салата Уолдорф-Астория

Салата Уолдорф-Астория

Рецепта за салатата Уолдорф-Астория, създадена от шефа на кухнята на нюйоркския хотел с това име.

4 човека 30-45 минути Лесно
Пилешко къри по Индийски

Пилешко къри по Индийски

Рецепта за пилешко в сос къри.

4 човека над 45 минути Лесно
Салата от мариновани сардини и царевица с люти чушки

Салата от мариновани сардини и царевица с люти чушки

Вкусна и бърза рецепта за екзотична салата, подходяща за всеки ден, без значение в офиса или вкъщи!

4 човека под 15 минути Лесно
Минералните соли и елементите в зелечуците като спанак, царевица, гъби и други
Малко момиченце  хапва и се усмихва с вилица в ръка
 
Зеленчуците са богат източник на минерални соли и елементи, също толкова важни както и витамините за поддържане на равновесието в организма.

Калций

осигурява растежа и поддържа костите в добро състояние - 
цикория, червено цвекло, репички, ряпа, нахут, боб.

Желязо

доставя кислород от гърдите към отделните органи, бори се с анемията -
соя, леща, нахут, боб, спанак, свежи листа на цвекло, царевица, копър, фасул, червено цвекло, грах, тиквичка, лук.

Магнезий

добре влияе върху нервната и мускулната система, стимулира растежа и влияе положително на съня - 
боб, нахут, царевица на зърна, лук, леща, спанак.

Фосфор

изгражда костите и зъбите, влияе върху правилното функциониране на мозъчните клетки -
боб, леща, нахут, артишок.

Калий

влияе върху свиването на мускулите, в това число и на сърцето -
гъби, боб, артишок, картофи, спанак, брюкселско зеле, моркови, леща.