Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Диетична следобедна закуска за деца и възрастни

Много от нас си признават, че обичат да си правят малка закуска преди следващото основно хранене. Изберете естествена закуска, която не пречи на повечето диети и ще замени чипса и шоколада. По този начин ще осигурите на вашето тяло най-важните хранителни вещества. Проверете тук, ако обичате да си похапвате. По време на диета, хората често чакат твърде дълго между храненията и това води до неконтролируем глад и избор на огромни порции. Малките диетични закуски могат да помогнат в борбата за отслабване, като ви предпазват от глад и правилен избор на храни. Ето няколко подходящи закуски:

Моркови

Изберете моркова за вашата следобедна закуска, ако искате да подобрите цвета на кожата си – регулярното хранене с моркови ще даде на кожата ви лек тен. Също така, морковите помагат на стомаха, облекчават симптоми при констипация и газове. През зимата може да ги намерите замразени или в консерви.

 

Ябълки

Ябълките се препоръчват за сутрешна закуска, особено за хора които прилагат диети за отслабване. Те ще ви дадат усещане за ситост и подобрение на храносмилането. Въпреки всичко, не трябва да прекалявате с тях, защото те съдържат голямо количество калории. Ето защо се препоръчва храненето или закуската с тях да става сутрин. Ябълките съдържат също калций, силиций и са полезни за косата и ноктите. Важно е да ги хапваме с обвивката, защото в нея се съдържат най-важните хранителни вещества.

Стафиди

Закуска със сушено грозде ще задоволи вашия апетит за сладко, в същото време ще укрепи костите и предпази от остеопороза, благодарение на високото си количество калций. Освен това, диети, които включват стафиди могат да помогнат за намаляване нивото на холестерола в организма. Ако имате проблеми с храносмилането или страдате от констипация трябва да консумирате стафиди. Не превишавайте благоразумното количество и най-добре ги планирайте към вашето хранене сутрин, защото съдържат известно количество калории.

Слънчоглед

Слънчогледовите семки са идеална закуска, защото са ценен източник на протеини, както и мазнини, които са полезни за сърцето. Те се препоръчват за диети на хора, които живеят под стрес  – съдържат магнезий, който стабилизира нервната система и помага на концентрацията. Цинкът и витамин Е в слънчогледовото семе  помагат да притежавате здрава кожа.
 

 

 

 

 

 

 

 

Кисело мляко

Киселото мляко е универсална следобедна или сутрешна закуска – то е толкова полезно, че може да се поема почти по време на всяко хранене. Обаче, вместо плодови кисели млека, изберете натуралните видове – те съдържат много по-малко калории. Проверете дали съдържат пробиотични бактерии, които спомагат за подобряване на имунитета на вашето тяло. Избягвайте кисели млека с дълго списък със съставки. Те трябва да съдържат само мляко и някои бактерии.

Бухнали оризови курабийки

Има ги в най-различни вкусове, солени и сладки, но ние не ви препоръчваме тези с шоколад. Оризовите курабийки са чудесна закуска, подходяща за здравословно хранене и диети, защото са богати на фибри, дават ви усещане за ситост и прочистват тялото от токсини. Оризът, от който са направени курабийките съдържа магнезий, който успокоява нервната система. Оризовите курабийки могат спокойно да заменят ежедневната консумация на хляб.


Рецепти, които може да ви интересуват

Won ton – китайски пелмени пълнени с морски дарове и месо
Won ton – китайски пелмени пълнени с морски дарове и месо

Dim sum – малко китайско предястие, това може да бъдат пелмени пълнени с морски дарове или месо, рула, питки, крокети.

4 човека над 45 минути Лесно
Chapati (чапати) – индийски хляб
Chapati (чапати) – индийски хляб

Chapati (чапати) – индийски хляб, във формата на палачинка, правен от пресято брашно и печен на котлон.

3 човека над 45 минути Лесно
Свински бут на тиган с Vapeur дует микс
Свински бут на тиган с Vapeur дует микс

Бърза, лесна и уникално вкусна вечеря за двама

2 човека 30-45 минути Лесно
Червен боб с орехи
Червен боб с орехи

Много обичайно грузинско ястие, приготвяно специално през зимата.

3 човека 30-45 минути Лесно
Диетична следобедна закуска за деца и възрастни

Много от нас си признават, че обичат да си правят малка закуска преди следващото основно хранене. Изберете естествена закуска, която не пречи на повечето диети и ще замени чипса и шоколада. По този начин ще осигурите на вашето тяло най-важните хранителни вещества. Проверете тук, ако обичате да си похапвате. По време на диета, хората често чакат твърде дълго между храненията и това води до неконтролируем глад и избор на огромни порции. Малките диетични закуски могат да помогнат в борбата за отслабване, като ви предпазват от глад и правилен избор на храни. Ето няколко подходящи закуски:

Моркови

Изберете моркова за вашата следобедна закуска, ако искате да подобрите цвета на кожата си – регулярното хранене с моркови ще даде на кожата ви лек тен. Също така, морковите помагат на стомаха, облекчават симптоми при констипация и газове. През зимата може да ги намерите замразени или в консерви.

 

Ябълки

Ябълките се препоръчват за сутрешна закуска, особено за хора които прилагат диети за отслабване. Те ще ви дадат усещане за ситост и подобрение на храносмилането. Въпреки всичко, не трябва да прекалявате с тях, защото те съдържат голямо количество калории. Ето защо се препоръчва храненето или закуската с тях да става сутрин. Ябълките съдържат също калций, силиций и са полезни за косата и ноктите. Важно е да ги хапваме с обвивката, защото в нея се съдържат най-важните хранителни вещества.

Стафиди

Закуска със сушено грозде ще задоволи вашия апетит за сладко, в същото време ще укрепи костите и предпази от остеопороза, благодарение на високото си количество калций. Освен това, диети, които включват стафиди могат да помогнат за намаляване нивото на холестерола в организма. Ако имате проблеми с храносмилането или страдате от констипация трябва да консумирате стафиди. Не превишавайте благоразумното количество и най-добре ги планирайте към вашето хранене сутрин, защото съдържат известно количество калории.

Слънчоглед

Слънчогледовите семки са идеална закуска, защото са ценен източник на протеини, както и мазнини, които са полезни за сърцето. Те се препоръчват за диети на хора, които живеят под стрес  – съдържат магнезий, който стабилизира нервната система и помага на концентрацията. Цинкът и витамин Е в слънчогледовото семе  помагат да притежавате здрава кожа.
 

 

 

 

 

 

 

 

Кисело мляко

Киселото мляко е универсална следобедна или сутрешна закуска – то е толкова полезно, че може да се поема почти по време на всяко хранене. Обаче, вместо плодови кисели млека, изберете натуралните видове – те съдържат много по-малко калории. Проверете дали съдържат пробиотични бактерии, които спомагат за подобряване на имунитета на вашето тяло. Избягвайте кисели млека с дълго списък със съставки. Те трябва да съдържат само мляко и някои бактерии.

Бухнали оризови курабийки

Има ги в най-различни вкусове, солени и сладки, но ние не ви препоръчваме тези с шоколад. Оризовите курабийки са чудесна закуска, подходяща за здравословно хранене и диети, защото са богати на фибри, дават ви усещане за ситост и прочистват тялото от токсини. Оризът, от който са направени курабийките съдържа магнезий, който успокоява нервната система. Оризовите курабийки могат спокойно да заменят ежедневната консумация на хляб.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description