Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Диетична следобедна закуска за деца и възрастни

Много от нас си признават, че обичат да си правят малка закуска преди следващото основно хранене. Изберете естествена закуска, която не пречи на повечето диети и ще замени чипса и шоколада. По този начин ще осигурите на вашето тяло най-важните хранителни вещества. Проверете тук, ако обичате да си похапвате. По време на диета, хората често чакат твърде дълго между храненията и това води до неконтролируем глад и избор на огромни порции. Малките диетични закуски могат да помогнат в борбата за отслабване, като ви предпазват от глад и правилен избор на храни. Ето няколко подходящи закуски:

Моркови

Изберете моркова за вашата следобедна закуска, ако искате да подобрите цвета на кожата си – регулярното хранене с моркови ще даде на кожата ви лек тен. Също така, морковите помагат на стомаха, облекчават симптоми при констипация и газове. През зимата може да ги намерите замразени или в консерви.

 

Ябълки

Ябълките се препоръчват за сутрешна закуска, особено за хора които прилагат диети за отслабване. Те ще ви дадат усещане за ситост и подобрение на храносмилането. Въпреки всичко, не трябва да прекалявате с тях, защото те съдържат голямо количество калории. Ето защо се препоръчва храненето или закуската с тях да става сутрин. Ябълките съдържат също калций, силиций и са полезни за косата и ноктите. Важно е да ги хапваме с обвивката, защото в нея се съдържат най-важните хранителни вещества.

Стафиди

Закуска със сушено грозде ще задоволи вашия апетит за сладко, в същото време ще укрепи костите и предпази от остеопороза, благодарение на високото си количество калций. Освен това, диети, които включват стафиди могат да помогнат за намаляване нивото на холестерола в организма. Ако имате проблеми с храносмилането или страдате от констипация трябва да консумирате стафиди. Не превишавайте благоразумното количество и най-добре ги планирайте към вашето хранене сутрин, защото съдържат известно количество калории.

Слънчоглед

Слънчогледовите семки са идеална закуска, защото са ценен източник на протеини, както и мазнини, които са полезни за сърцето. Те се препоръчват за диети на хора, които живеят под стрес  – съдържат магнезий, който стабилизира нервната система и помага на концентрацията. Цинкът и витамин Е в слънчогледовото семе  помагат да притежавате здрава кожа.
 

 

 

 

 

 

 

 

Кисело мляко

Киселото мляко е универсална следобедна или сутрешна закуска – то е толкова полезно, че може да се поема почти по време на всяко хранене. Обаче, вместо плодови кисели млека, изберете натуралните видове – те съдържат много по-малко калории. Проверете дали съдържат пробиотични бактерии, които спомагат за подобряване на имунитета на вашето тяло. Избягвайте кисели млека с дълго списък със съставки. Те трябва да съдържат само мляко и някои бактерии.

Бухнали оризови курабийки

Има ги в най-различни вкусове, солени и сладки, но ние не ви препоръчваме тези с шоколад. Оризовите курабийки са чудесна закуска, подходяща за здравословно хранене и диети, защото са богати на фибри, дават ви усещане за ситост и прочистват тялото от токсини. Оризът, от който са направени курабийките съдържа магнезий, който успокоява нервната система. Оризовите курабийки могат спокойно да заменят ежедневната консумация на хляб.


Рецепти, които може да ви интересуват

Чанахи

Чанахи

Традиционно грузинско ястие, приготвяно в малко глинени гърнета.

5 човека над 45 минути Лесно
Салата „Мексикана“

Салата „Мексикана“

Екзотична салата за всеки вкус.

4 човека под 15 минути Лесно
Пухкави палачинки с царевица, шунка и аспержи

Пухкави палачинки с царевица, шунка и аспержи

Специално ястие, което ще очарова близките ви

2 човека 30-45 минути Умерено
Филийки с рикота и царевица с люти чушки

Филийки с рикота и царевица с люти чушки

Много бърза и лесна рецепта, идеална за междухраненията!

4 човека под 15 минути Лесно
Диетична следобедна закуска за деца и възрастни

Много от нас си признават, че обичат да си правят малка закуска преди следващото основно хранене. Изберете естествена закуска, която не пречи на повечето диети и ще замени чипса и шоколада. По този начин ще осигурите на вашето тяло най-важните хранителни вещества. Проверете тук, ако обичате да си похапвате. По време на диета, хората често чакат твърде дълго между храненията и това води до неконтролируем глад и избор на огромни порции. Малките диетични закуски могат да помогнат в борбата за отслабване, като ви предпазват от глад и правилен избор на храни. Ето няколко подходящи закуски:

Моркови

Изберете моркова за вашата следобедна закуска, ако искате да подобрите цвета на кожата си – регулярното хранене с моркови ще даде на кожата ви лек тен. Също така, морковите помагат на стомаха, облекчават симптоми при констипация и газове. През зимата може да ги намерите замразени или в консерви.

 

Ябълки

Ябълките се препоръчват за сутрешна закуска, особено за хора които прилагат диети за отслабване. Те ще ви дадат усещане за ситост и подобрение на храносмилането. Въпреки всичко, не трябва да прекалявате с тях, защото те съдържат голямо количество калории. Ето защо се препоръчва храненето или закуската с тях да става сутрин. Ябълките съдържат също калций, силиций и са полезни за косата и ноктите. Важно е да ги хапваме с обвивката, защото в нея се съдържат най-важните хранителни вещества.

Стафиди

Закуска със сушено грозде ще задоволи вашия апетит за сладко, в същото време ще укрепи костите и предпази от остеопороза, благодарение на високото си количество калций. Освен това, диети, които включват стафиди могат да помогнат за намаляване нивото на холестерола в организма. Ако имате проблеми с храносмилането или страдате от констипация трябва да консумирате стафиди. Не превишавайте благоразумното количество и най-добре ги планирайте към вашето хранене сутрин, защото съдържат известно количество калории.

Слънчоглед

Слънчогледовите семки са идеална закуска, защото са ценен източник на протеини, както и мазнини, които са полезни за сърцето. Те се препоръчват за диети на хора, които живеят под стрес  – съдържат магнезий, който стабилизира нервната система и помага на концентрацията. Цинкът и витамин Е в слънчогледовото семе  помагат да притежавате здрава кожа.
 

 

 

 

 

 

 

 

Кисело мляко

Киселото мляко е универсална следобедна или сутрешна закуска – то е толкова полезно, че може да се поема почти по време на всяко хранене. Обаче, вместо плодови кисели млека, изберете натуралните видове – те съдържат много по-малко калории. Проверете дали съдържат пробиотични бактерии, които спомагат за подобряване на имунитета на вашето тяло. Избягвайте кисели млека с дълго списък със съставки. Те трябва да съдържат само мляко и някои бактерии.

Бухнали оризови курабийки

Има ги в най-различни вкусове, солени и сладки, но ние не ви препоръчваме тези с шоколад. Оризовите курабийки са чудесна закуска, подходяща за здравословно хранене и диети, защото са богати на фибри, дават ви усещане за ситост и прочистват тялото от токсини. Оризът, от който са направени курабийките съдържа магнезий, който успокоява нервната система. Оризовите курабийки могат спокойно да заменят ежедневната консумация на хляб.