Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Хранителни навици и диети – как да преминем към здравословно хранене?

 

Зеленчуци и плодове по 5 пъти на ден

Зеленчуците се състоят главно от здравословни хранителни въглехидрати, витамини и минерали.

От плодовете например може да набавите предимно витамини. Има богато изобилие от плодове по магазините и най-хубавото е, че можете да откриете такива и през зимния сезон. Ако нямате възможност да хапвате пресни плодове и зеленчуци, винаги може да спазвате диети със замразени или консервирани плодове.

Вода и физическа активност

Нека се опитаме да развием този така здравословен навик - да пием вода всеки ден. Тя е незаменима съставка на много популярни диети. Възрастният човек трябва да пие по 1,5 до 2 литра течности всеки ден. Особено при голяма физическа натовареност, това е още един добър навик, който трябва да развием, ако искаме да се радваме на добро здраве. Най - добре е да си изберем физическа активност, която ни носи удоволствие.

Хранителни Навици и Култура на Хранене

Когато сте на парти, не е уместно да не си изядете спанака, само защото не ви харесва. Но най-важното от всичко е, че няма да е много тактично да го оставите в чинията, тъй като той съдържа голямо количество здравословни витамини. Откриването на нови вкусове или придаването на нови вкусове на различни нови, но здравословни ястия може да бъде изключително приятно. Най-важното е, че обогатява вашата диета и доставя на тялото ви нужните хранителни вещества.

Планирайте вашите покупки

Ако планирате вашите покупки ще бъде по-лесно да контролирате какво консумирате и ще имате шанса да се храните по здравословен и разнообразен начин. Когато си вземете нещо за хапване, нека то да бъде нещо хранително, но диетично – например кисело мляко, плодове, зеленчуци или ядки. Ако си избирате нещо сладичко, изберете това, което няма да съдържа само празни калории.

 

Замяна на животински мазнини с растителни

Животинските мазнини увеличават количеството холестерол в нашето тяло. Важно е, когато купувате месо да обръщате внимание дали то е мазно. Трябва да се научите да приготвяте ястията здравословно – с растително масло или зехтин. Също така би било добре да инвестирате в закупуване на добър тиган без използване на мазнини.

По-малко сол и захар

Солта е жизнено важна част в нашето тяло, но ако сте решили да водите здравословен начин на живот и да спазвате диети, дневната доза за възрастни не трябва да надвишава 5-6 г. Трябва също да внимавате и с приема на захар. Не е трудно да преминете към здравословен начин на живот!


Рецепти, които може да ви интересуват

Пролетни рулца със зеленчуци
Пролетни рулца със зеленчуци

Рецепта за пролетни рулца със зеленчуци, ястие от виетнамската кухня.

4 човека 30-45 минути Лесно
Патица по пекински
Патица по пекински

Патицата по пекински – това е най-известното ястие от китайската кухня, сервирана не само в ресторантите в Пекин, но и по цял свят.

4 човека над 45 минути Трудно
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан

Запържете парчетата говеждо в тигана, по 2 минути от всяка страна. Поставете парчетата говеждо филе в предварително загрята на 160°C фурна за 5 минути. Махнете от фурната, подправете със сол и пипер и отстранете.

2 човека под 15 минути Умерено
Döner Kebab – Агнешко печено на скара
Döner Kebab – Агнешко печено на скара

Турско ястие с агнешко, печено на вертикална въртяща се скара, сервирано в турски хляб.

4 човека над 45 минути Лесно
Хранителни навици и диети – как да преминем към здравословно хранене?
 

Зеленчуци и плодове по 5 пъти на ден

Зеленчуците се състоят главно от здравословни хранителни въглехидрати, витамини и минерали.

От плодовете например може да набавите предимно витамини. Има богато изобилие от плодове по магазините и най-хубавото е, че можете да откриете такива и през зимния сезон. Ако нямате възможност да хапвате пресни плодове и зеленчуци, винаги може да спазвате диети със замразени или консервирани плодове.

Вода и физическа активност

Нека се опитаме да развием този така здравословен навик - да пием вода всеки ден. Тя е незаменима съставка на много популярни диети. Възрастният човек трябва да пие по 1,5 до 2 литра течности всеки ден. Особено при голяма физическа натовареност, това е още един добър навик, който трябва да развием, ако искаме да се радваме на добро здраве. Най - добре е да си изберем физическа активност, която ни носи удоволствие.

Хранителни Навици и Култура на Хранене

Когато сте на парти, не е уместно да не си изядете спанака, само защото не ви харесва. Но най-важното от всичко е, че няма да е много тактично да го оставите в чинията, тъй като той съдържа голямо количество здравословни витамини. Откриването на нови вкусове или придаването на нови вкусове на различни нови, но здравословни ястия може да бъде изключително приятно. Най-важното е, че обогатява вашата диета и доставя на тялото ви нужните хранителни вещества.

Планирайте вашите покупки

Ако планирате вашите покупки ще бъде по-лесно да контролирате какво консумирате и ще имате шанса да се храните по здравословен и разнообразен начин. Когато си вземете нещо за хапване, нека то да бъде нещо хранително, но диетично – например кисело мляко, плодове, зеленчуци или ядки. Ако си избирате нещо сладичко, изберете това, което няма да съдържа само празни калории.

 

Замяна на животински мазнини с растителни

Животинските мазнини увеличават количеството холестерол в нашето тяло. Важно е, когато купувате месо да обръщате внимание дали то е мазно. Трябва да се научите да приготвяте ястията здравословно – с растително масло или зехтин. Също така би било добре да инвестирате в закупуване на добър тиган без използване на мазнини.

По-малко сол и захар

Солта е жизнено важна част в нашето тяло, но ако сте решили да водите здравословен начин на живот и да спазвате диети, дневната доза за възрастни не трябва да надвишава 5-6 г. Трябва също да внимавате и с приема на захар. Не е трудно да преминете към здравословен начин на живот!

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.