Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Хранителни навици и диети – как да преминем към здравословно хранене?

 

Зеленчуци и плодове по 5 пъти на ден

Зеленчуците се състоят главно от здравословни хранителни въглехидрати, витамини и минерали.

От плодовете например може да набавите предимно витамини. Има богато изобилие от плодове по магазините и най-хубавото е, че можете да откриете такива и през зимния сезон. Ако нямате възможност да хапвате пресни плодове и зеленчуци, винаги може да спазвате диети със замразени или консервирани плодове.

Вода и физическа активност

Нека се опитаме да развием този така здравословен навик - да пием вода всеки ден. Тя е незаменима съставка на много популярни диети. Възрастният човек трябва да пие по 1,5 до 2 литра течности всеки ден. Особено при голяма физическа натовареност, това е още един добър навик, който трябва да развием, ако искаме да се радваме на добро здраве. Най - добре е да си изберем физическа активност, която ни носи удоволствие.

Хранителни Навици и Култура на Хранене

Когато сте на парти, не е уместно да не си изядете спанака, само защото не ви харесва. Но най-важното от всичко е, че няма да е много тактично да го оставите в чинията, тъй като той съдържа голямо количество здравословни витамини. Откриването на нови вкусове или придаването на нови вкусове на различни нови, но здравословни ястия може да бъде изключително приятно. Най-важното е, че обогатява вашата диета и доставя на тялото ви нужните хранителни вещества.

Планирайте вашите покупки

Ако планирате вашите покупки ще бъде по-лесно да контролирате какво консумирате и ще имате шанса да се храните по здравословен и разнообразен начин. Когато си вземете нещо за хапване, нека то да бъде нещо хранително, но диетично – например кисело мляко, плодове, зеленчуци или ядки. Ако си избирате нещо сладичко, изберете това, което няма да съдържа само празни калории.

 

Замяна на животински мазнини с растителни

Животинските мазнини увеличават количеството холестерол в нашето тяло. Важно е, когато купувате месо да обръщате внимание дали то е мазно. Трябва да се научите да приготвяте ястията здравословно – с растително масло или зехтин. Също така би било добре да инвестирате в закупуване на добър тиган без използване на мазнини.

По-малко сол и захар

Солта е жизнено важна част в нашето тяло, но ако сте решили да водите здравословен начин на живот и да спазвате диети, дневната доза за възрастни не трябва да надвишава 5-6 г. Трябва също да внимавате и с приема на захар. Не е трудно да преминете към здравословен начин на живот!


Рецепти, които може да ви интересуват

Мексикански микс с гъби
Мексикански микс с гъби

Цветен микс, лесно и бързо приготвен с невероятен вкус!

2 човека под 15 минути Лесно
Пролетен киш с гъби, броколи и шунка
Пролетен киш с гъби, броколи и шунка

Перфектният избор за съботен брънч

8 човека 30-45 минути Лесно
Салата с пиле, царевица и червен боб
Салата с пиле, царевица и червен боб

Вкусна лятна салата

2 човека 30-45 минути Лесно
Хлебни knedliki - houskowe knedliki
Хлебни knedliki - houskowe knedliki

Рецепта за knedliki – традиционна чешка гарнитура към месото, сервирани вместо картофи или ориз.

3 човека над 45 минути Лесно
Хранителни навици и диети – как да преминем към здравословно хранене?
 

Зеленчуци и плодове по 5 пъти на ден

Зеленчуците се състоят главно от здравословни хранителни въглехидрати, витамини и минерали.

От плодовете например може да набавите предимно витамини. Има богато изобилие от плодове по магазините и най-хубавото е, че можете да откриете такива и през зимния сезон. Ако нямате възможност да хапвате пресни плодове и зеленчуци, винаги може да спазвате диети със замразени или консервирани плодове.

Вода и физическа активност

Нека се опитаме да развием този така здравословен навик - да пием вода всеки ден. Тя е незаменима съставка на много популярни диети. Възрастният човек трябва да пие по 1,5 до 2 литра течности всеки ден. Особено при голяма физическа натовареност, това е още един добър навик, който трябва да развием, ако искаме да се радваме на добро здраве. Най - добре е да си изберем физическа активност, която ни носи удоволствие.

Хранителни Навици и Култура на Хранене

Когато сте на парти, не е уместно да не си изядете спанака, само защото не ви харесва. Но най-важното от всичко е, че няма да е много тактично да го оставите в чинията, тъй като той съдържа голямо количество здравословни витамини. Откриването на нови вкусове или придаването на нови вкусове на различни нови, но здравословни ястия може да бъде изключително приятно. Най-важното е, че обогатява вашата диета и доставя на тялото ви нужните хранителни вещества.

Планирайте вашите покупки

Ако планирате вашите покупки ще бъде по-лесно да контролирате какво консумирате и ще имате шанса да се храните по здравословен и разнообразен начин. Когато си вземете нещо за хапване, нека то да бъде нещо хранително, но диетично – например кисело мляко, плодове, зеленчуци или ядки. Ако си избирате нещо сладичко, изберете това, което няма да съдържа само празни калории.

 

Замяна на животински мазнини с растителни

Животинските мазнини увеличават количеството холестерол в нашето тяло. Важно е, когато купувате месо да обръщате внимание дали то е мазно. Трябва да се научите да приготвяте ястията здравословно – с растително масло или зехтин. Също така би било добре да инвестирате в закупуване на добър тиган без използване на мазнини.

По-малко сол и захар

Солта е жизнено важна част в нашето тяло, но ако сте решили да водите здравословен начин на живот и да спазвате диети, дневната доза за възрастни не трябва да надвишава 5-6 г. Трябва също да внимавате и с приема на захар. Не е трудно да преминете към здравословен начин на живот!