Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Диета за мъже с богатите на витамини броколи, спанак, аспержи и карфиол

Няколко добри съвета

Три постни и вкусни ястия дневно трябва да бъдат главния източник и основата на диетата за мъже. Закуска, това са основните въглехидрати доставящи енергия за целия ден, обяд – протеинови продукти, а на вечеря – порция въглехидрати помагащи да изгорите мазнините. Между закуската и основното хранене, трябва да има по-лека, втора закуска например малка кофичка кисело мляко, 100 мл доматен сок (110 kcal) и следобедна закуска, която може да бъде хрупкав диетичен хляб с лъжица извара и нарязана на парчета краставица (75 kcal). Идеален заместител на месото са рибите и зеленчуците, но не е задължително изцяло да се отказвате от него (особено мъже, които извършват активни физически упражнения). Единствено трябва да забравите за панираните меса и риба, а също така за алкохола, които доставят празни калории, изострят апетита, предизвикват подуване на корема и стомашно разстройство. От време на време може да се изкушите с чаша ракия или червено вино. Също така трябва да ограничите консумирането на силното кафе и чай. Не забравяйте за всекидневните тренировки! Освен самата диета се препоръчва колкото се може по-голяма физическа активност. Доколкото е възможно правете сутрешен джогинг или плувайте. Ще Ви подскажем как да направите всекидневните дейности - Вашата тренировка!  

Дневна доза калории

1500 kcal дневно са оптималното количество, за хора извършващи лека работа зад бюро, докато ако мъжът извършва тежък физически труд, то тогава калориите трябва да бъдат увеличени до 1800 или даже до 2000 на ден. Трябва да не забравяте за пиенето на течности – минимум 2 литра течности дневно (негазирана вода, сок, чай – алкохолът не се брои), а също така да не забравяте за движението. Как да премахнете мастната тъкан? Важно е диетата да бъде засищаща, но не прекалено и помага да премахнете мазнините от корема, където най много се лепят. Заслужава си да се откажете от свинските колбаси и меса, салатата вместо с олио да подправите с лимонов сок, а супите или сосовете да се сгъстяват с картофено пюре. По-добре забравете пържените яйца с бекон, печената наденица или котлетите с пържени картофи. Диетата трябва да бъде предимно богата на витамини от група B, C, A, D, E, магнезий, калций, протеини и целулоза. Перфектни съставки са аспержи, броколите, карфиолът, спанакът, червената чушка, необелените варени картофи, различните салати, пшеничени трици, овесени ядки, нискомасленото кисело мляко, млечните продукти, тъмните печива, плодовите сокове (фрешовете), растителните мазнини, лимоновия сок.

Меню

Предложения за закуска: Заслужава си всекидневно да се консумират някои от „Примерните закуски”, бързо, вкусно и зареждащо с енергия: Пример № 1: филия пълнозърнест хляб с ½ лъжица ниско маслено масло, 30 г постна варена шунка, 100 г пъпеш (205 kcal). Пример № 2: 2 филии хрупкав диетичен хляб с ½ лъжичка масло и лъжица конфитюр от горски плодове (160 kcal). Пример № 3: 3 лъжици пълнозърнести овесени ядки (без захар), лъжица извара и 3 лъжици мляко. Към това 150 г пъпеш (185 kcal).


Рецепти, които може да ви интересуват

Лятна салата с червен боб и печени чушки
Лятна салата с червен боб и печени чушки

Класическо решение с перфектен вкус

4 човека под 15 минути Лесно
Гаспачо - испанска студена супа от зеленчуци
Гаспачо - испанска студена супа от зеленчуци

Търсите рецепти за гаспачо? Ето една рецепта, която ще ви покаже как да приготвите тази студена испанска супа.

6 човека над 45 минути Лесно
Won ton – китайски пелмени пълнени с морски дарове и месо
Won ton – китайски пелмени пълнени с морски дарове и месо

Dim sum – малко китайско предястие, това може да бъдат пелмени пълнени с морски дарове или месо, рула, питки, крокети.

4 човека над 45 минути Лесно
Шишчета от гъби с босилек
Шишчета от гъби с босилек

Необичайна, но много вкусна комбинация от полезни и хранителни зеленчуци.

3 човека 30-45 минути Умерено
Диета за мъже с богатите на витамини броколи, спанак, аспержи и карфиол

Няколко добри съвета

Три постни и вкусни ястия дневно трябва да бъдат главния източник и основата на диетата за мъже. Закуска, това са основните въглехидрати доставящи енергия за целия ден, обяд – протеинови продукти, а на вечеря – порция въглехидрати помагащи да изгорите мазнините. Между закуската и основното хранене, трябва да има по-лека, втора закуска например малка кофичка кисело мляко, 100 мл доматен сок (110 kcal) и следобедна закуска, която може да бъде хрупкав диетичен хляб с лъжица извара и нарязана на парчета краставица (75 kcal). Идеален заместител на месото са рибите и зеленчуците, но не е задължително изцяло да се отказвате от него (особено мъже, които извършват активни физически упражнения). Единствено трябва да забравите за панираните меса и риба, а също така за алкохола, които доставят празни калории, изострят апетита, предизвикват подуване на корема и стомашно разстройство. От време на време може да се изкушите с чаша ракия или червено вино. Също така трябва да ограничите консумирането на силното кафе и чай. Не забравяйте за всекидневните тренировки! Освен самата диета се препоръчва колкото се може по-голяма физическа активност. Доколкото е възможно правете сутрешен джогинг или плувайте. Ще Ви подскажем как да направите всекидневните дейности - Вашата тренировка!  

Дневна доза калории

1500 kcal дневно са оптималното количество, за хора извършващи лека работа зад бюро, докато ако мъжът извършва тежък физически труд, то тогава калориите трябва да бъдат увеличени до 1800 или даже до 2000 на ден. Трябва да не забравяте за пиенето на течности – минимум 2 литра течности дневно (негазирана вода, сок, чай – алкохолът не се брои), а също така да не забравяте за движението. Как да премахнете мастната тъкан? Важно е диетата да бъде засищаща, но не прекалено и помага да премахнете мазнините от корема, където най много се лепят. Заслужава си да се откажете от свинските колбаси и меса, салатата вместо с олио да подправите с лимонов сок, а супите или сосовете да се сгъстяват с картофено пюре. По-добре забравете пържените яйца с бекон, печената наденица или котлетите с пържени картофи. Диетата трябва да бъде предимно богата на витамини от група B, C, A, D, E, магнезий, калций, протеини и целулоза. Перфектни съставки са аспержи, броколите, карфиолът, спанакът, червената чушка, необелените варени картофи, различните салати, пшеничени трици, овесени ядки, нискомасленото кисело мляко, млечните продукти, тъмните печива, плодовите сокове (фрешовете), растителните мазнини, лимоновия сок.

Меню

Предложения за закуска: Заслужава си всекидневно да се консумират някои от „Примерните закуски”, бързо, вкусно и зареждащо с енергия: Пример № 1: филия пълнозърнест хляб с ½ лъжица ниско маслено масло, 30 г постна варена шунка, 100 г пъпеш (205 kcal). Пример № 2: 2 филии хрупкав диетичен хляб с ½ лъжичка масло и лъжица конфитюр от горски плодове (160 kcal). Пример № 3: 3 лъжици пълнозърнести овесени ядки (без захар), лъжица извара и 3 лъжици мляко. Към това 150 г пъпеш (185 kcal).