Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Аква-аеробика

хора играят аеробика в басейн
 

Аква-аеробиката е една от най-съвременните музикално-раздвижващи форми, разпространени из целия свят. Занятията не изискват от вас умението да плувате. Плюсът на аква-аеробиката е в това, че могат да тренират хора с различни физически възможности тъй като тренировката е безопасна и ефективна, а освен това е невероятно забавление, което дава усещане за лично пространство въпреки, че тренирате в група.

За всеки

Aквa-аеробиката ще се хареса на хора, които не тренират активно, страдат от наднормено тегло (за един час могат да изгорят до 600 kcal), а също за възрастни хора.

Във водата, тялото на човек става по-леко, затова по-лесно се тренира. Хидростатичните упражнения имат голямо влияние върху движението на гръдния кош. Упражненията напомнят типичната аеробика и могат да бъдат провеждани в различни комбинации, както хореографски, така и подсилващи.


Трябва да се потапяте до половината в топла вода (20-25º C), която дава усещане за отпускане на мускулите, което на свой ред ликвидира свиването на мускулите и мускулните групи. При практикуване, се натоварва цялата костно-ставна система, затова такава форма на движение се препоръчва на хора страдащи от остеопороза, имащи проблем с гръбначния стълб и ставите, или страдат от хипертония.

  • Разгрявка. Трябва да се потопите във водата до кръста и да побягате, държейки гърба изправен, гледайки пред вас и високо да вдигате колената. Ако упражненията се правят в басейн, може да подскочите няколко пъти, стоейки до стената на басейна и с длани подпряни на ръба. Продължителност: 3 – 5 минути.

  • Основна част. Това е практика за сила и издържливост. Системата може да се променя, може да се упражнявате с уреди, както и без тях. Продължителност: Около 30 минути.

  • Отпускане. Успокояване с продължителност около 3 минути.

Рецепти, които може да ви интересуват

Салата с риба тон, черен и зелен боб
Салата с риба тон, черен и зелен боб

Идеалната салата за всеки момент от деня!

2 човека 15-30 минути Умерено
Варен свински джолан с бял фасул
Варен свински джолан с бял фасул

Изключително вкусно традиционно ястие

2 човека над 45 минути Трудно
Шишчета с гъби и наденица
Шишчета с гъби и наденица

Идеална рецепта за летен пикник сред природата.

3 човека 30-45 минути Умерено
Калдо верде - португалска зелена супа със зеле и други зеленчуци
Калдо верде - португалска зелена супа със зеле и други зеленчуци

Caldo Verde е народна португалска супа, за чието приготвяне се използват листата на зеле наричано "couve gallega".

4 човека над 45 минути Лесно
Аква-аеробика
хора играят аеробика в басейн
 

Аква-аеробиката е една от най-съвременните музикално-раздвижващи форми, разпространени из целия свят. Занятията не изискват от вас умението да плувате. Плюсът на аква-аеробиката е в това, че могат да тренират хора с различни физически възможности тъй като тренировката е безопасна и ефективна, а освен това е невероятно забавление, което дава усещане за лично пространство въпреки, че тренирате в група.

За всеки

Aквa-аеробиката ще се хареса на хора, които не тренират активно, страдат от наднормено тегло (за един час могат да изгорят до 600 kcal), а също за възрастни хора.

Във водата, тялото на човек става по-леко, затова по-лесно се тренира. Хидростатичните упражнения имат голямо влияние върху движението на гръдния кош. Упражненията напомнят типичната аеробика и могат да бъдат провеждани в различни комбинации, както хореографски, така и подсилващи.


Трябва да се потапяте до половината в топла вода (20-25º C), която дава усещане за отпускане на мускулите, което на свой ред ликвидира свиването на мускулите и мускулните групи. При практикуване, се натоварва цялата костно-ставна система, затова такава форма на движение се препоръчва на хора страдащи от остеопороза, имащи проблем с гръбначния стълб и ставите, или страдат от хипертония.

  • Разгрявка. Трябва да се потопите във водата до кръста и да побягате, държейки гърба изправен, гледайки пред вас и високо да вдигате колената. Ако упражненията се правят в басейн, може да подскочите няколко пъти, стоейки до стената на басейна и с длани подпряни на ръба. Продължителност: 3 – 5 минути.

  • Основна част. Това е практика за сила и издържливост. Системата може да се променя, може да се упражнявате с уреди, както и без тях. Продължителност: Около 30 минути.

  • Отпускане. Успокояване с продължителност около 3 минути.
Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.