Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Калций – майсторът на всяка диета за отслабване. Потърсете в зелените листни зеленчуци като броколи и карфиол

 

Неоспорими доказателства

Учените са сигурни, че калцият помага да кажете „сбогом” на мазнините и неговата консумация води до отслабване. Направен е експеримент, при който е доказано, че няколко седмична диета на млечни продукти ще стопи възможно най-много килограми. Жените, които поемат храни бедни на калций, имат повече мазна тъкан, по-голяма талия, по-високо ниво на лош холестерол и поемат повече калории, отколкото жените, които консумират калций в средни и големи количества.

 

Турбо стопяване на килограми

Телата, в които няма достатъчно калций се чувстват празни и гладни, което означава, че те ще се хранят повече /ще поемат повече калории/, за да задоволят липсващите количества калций. Диетата с по-висок прием на калций ще забърза метаболизма на усвояване на мазнините и ще доведе до отслабване на тялото. Ако сте с наднормено тегло, постоянно хапвате тестени закуски и нямате здравословен начин на хранене, не бива да пиете мляко и да консумирате млечни продукти или риба с наситени мазнини, защото вие вече поемате много калории и ще имате проблеми с така желаното отслабване.

Къде да търсите този елемент?

Препоръчителната дневна доза калций за здрав човек е около 1000 мг (за момичета, бременни жени и жени в менопауза индексът е по-висок). Ако сте с наднормено тегло, диета с доза от 1500 мг ще бъде достатъчна, за да избегнете допълнителен прием на калории и да спрете да усещате глад. Калций, освен в млечните продукти, може да намерите и в пресните плодове и зеленчуци: зелените листни зеленчуци, броколи, карфиол, както и ядки, морски дарове, риба (сьомга, цаца).

 
 

Добре е да се консумират храни, богати на калций: зърнени храни, портокалов сок, сирене и кисели млека. Храните, които са естествени и обогатени с калций се абсорбират по-лесно от вашето тяло.

 

Дуото витамин D и A

Витамин D е отговорен за абсорбирането на калций – там, където няма витамин D, калцият не може да се абсорбира. Оказва се, че калцият и витамин D работят заедно, регулирайки метаболизма на мазнините в мастните клетки, като интензивно ги изгарят. Натурален източник на витамин D е единствено и само мазната морска риба.

Млечни храни от сутрин до вечер

Закуска: айрян и масло, примесени с ягоди или боровинки. Този тип шейк ще ви даде енергия и ще ви освежи.
Обяд: печени чушки, пълнени с Фета сирене, чесън и маслини ще ви дадат енергия без излишно да претоварват стомаха.
Вечеря: топъл ориз с натурално кисело мляко и плодове. Приятно ястие, което няма да ви донесе допълнителни килограми.
Изпийте чаша мляко с лъжичка мед преди да си легнете. Това ще ви успокои и ще заспите по-лесно.

Рецепти, които може да ви интересуват

Käsekuchen - чийзкейк, кекс от извара

Käsekuchen - чийзкейк, кекс от извара

Рецепта на сладкиш със сирене - Käsekuchen – много известен десерт не само в Германия.

4 човека над 45 минути Умерено
Говеждо филе върху спаначено канапе

Говеждо филе върху спаначено канапе

Вкусна рецепта с много желязо и витамини!

1 човек 30-45 минути Трудно
Крем-супа

Крем-супа

Рецепта за крем супа – засищаща супа, традиционно консумирана през Великденските празници.

4 човека над 45 минути Умерено
Свинско месо в сладко-кисел сос

Свинско месо в сладко-кисел сос

Свинско месо в сладко-кисел сос, това е израз на свързване на силите ин и ян в кулинарното изкуство – китайския баланс на противоположностите.

4 човека над 45 минути Умерено
Калций – майсторът на всяка диета за отслабване. Потърсете в зелените листни зеленчуци като броколи и карфиол
 

Неоспорими доказателства

Учените са сигурни, че калцият помага да кажете „сбогом” на мазнините и неговата консумация води до отслабване. Направен е експеримент, при който е доказано, че няколко седмична диета на млечни продукти ще стопи възможно най-много килограми. Жените, които поемат храни бедни на калций, имат повече мазна тъкан, по-голяма талия, по-високо ниво на лош холестерол и поемат повече калории, отколкото жените, които консумират калций в средни и големи количества.

 

Турбо стопяване на килограми

Телата, в които няма достатъчно калций се чувстват празни и гладни, което означава, че те ще се хранят повече /ще поемат повече калории/, за да задоволят липсващите количества калций. Диетата с по-висок прием на калций ще забърза метаболизма на усвояване на мазнините и ще доведе до отслабване на тялото. Ако сте с наднормено тегло, постоянно хапвате тестени закуски и нямате здравословен начин на хранене, не бива да пиете мляко и да консумирате млечни продукти или риба с наситени мазнини, защото вие вече поемате много калории и ще имате проблеми с така желаното отслабване.

Къде да търсите този елемент?

Препоръчителната дневна доза калций за здрав човек е около 1000 мг (за момичета, бременни жени и жени в менопауза индексът е по-висок). Ако сте с наднормено тегло, диета с доза от 1500 мг ще бъде достатъчна, за да избегнете допълнителен прием на калории и да спрете да усещате глад. Калций, освен в млечните продукти, може да намерите и в пресните плодове и зеленчуци: зелените листни зеленчуци, броколи, карфиол, както и ядки, морски дарове, риба (сьомга, цаца).

 
 

Добре е да се консумират храни, богати на калций: зърнени храни, портокалов сок, сирене и кисели млека. Храните, които са естествени и обогатени с калций се абсорбират по-лесно от вашето тяло.

 

Дуото витамин D и A

Витамин D е отговорен за абсорбирането на калций – там, където няма витамин D, калцият не може да се абсорбира. Оказва се, че калцият и витамин D работят заедно, регулирайки метаболизма на мазнините в мастните клетки, като интензивно ги изгарят. Натурален източник на витамин D е единствено и само мазната морска риба.

Млечни храни от сутрин до вечер

Закуска: айрян и масло, примесени с ягоди или боровинки. Този тип шейк ще ви даде енергия и ще ви освежи.
Обяд: печени чушки, пълнени с Фета сирене, чесън и маслини ще ви дадат енергия без излишно да претоварват стомаха.
Вечеря: топъл ориз с натурално кисело мляко и плодове. Приятно ястие, което няма да ви донесе допълнителни килограми.
Изпийте чаша мляко с лъжичка мед преди да си легнете. Това ще ви успокои и ще заспите по-лесно.