Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Хранете се с плодове и зеленчуци заради техните необикновени възможности

Зеле

Варено или задушено с малко масло, зелето има слабителен ефект, като същевременно предотвратява запека. В действителност ние ви препоръчваме киселото зеле, като част от ревитализаращата група храни.

Веществата, които се съдържат в киселото зеле имат детоксикиращи свойства, те укрепват съединителната тъкан и премахват излишната вода от организма, с което ви помагат да се отървете от целулита. Тялото е стегнато и с гладка кожа. Зелето осигурява на организма витамин C, калиий, мед и ценни фибри. Млечната киселина в киселото зеле предотвратява подуването на корема и регенерира чревната флора.

Моркови

Морковите съдържат енергията на слънцето и са най-евтиното природно лекарство. Те са съкровище от витамини от B групата, D и Е и най-вече богати на каротин(който се трансформира в тялото като витамин А). Морковите имат голямо влияние върху зрението. Когато готвите или запарвате моркови, добавете една чаена лъжичка масло, за да помогнете на каротина да се усвои по-добре. Ежедневната им консумация ще придаде красив и здрав вид на кожата ви. Богати са на калий, мед, желязо, фосфор, и йод. Не на последно място, вкусните моркови регулират храносмилането, стимулират метаболизма и имат отслабващ ефект за тялото.

Сушени плодове и ядки

Разрешени са, но само в ограничени количества - 100 гр. ядки осигуряват на организма 500 ккал. Това е много, но можете спокойно да хапвате по няколко стафиди, сушени кайсии, фъстъци или друг вид сурови ядки всеки ден - те определено са по-здравословни от сладкишите.

 
Сушените плодове осигуряват витамини от B групата, ядките съдържат витамин E и ценни минерали: желязо, калий, калций и магнезий. Имат успокояващ ефект върху нас и ни карат да се чувстваме чудесно. Освен това, вкусните сушени плодове и ядки съдържат фибри, които стимулират метаболизма.

Магданоз

Корените е добре да приберем в мазето, но листата можем да отглеждаме през цялата година в саксии, за да се гарантира техния органичен произход. Магданозът не отстъпва по полезност на вече споменатите зеле и моркови. Той съдържа витамини C и E, и етерични масла, които са полезни при лечение на бъбречни заболявания. Магданозът има диуретечни свойства, прочиства организма от токсини. Изглажда кожата и помага за поддържането на добра фигура. Заслужава си да хапваме магданоз, защото е естествен афродизиак и по време на полов акт ние губим между 200 и 300 калории.  

Рецепти, които може да ви интересуват

Тофу салата с царевица и люти чушки
Тофу салата с царевица и люти чушки

Тази салата е лесна за приготвяне, пълна със здравословни елементи и перфектна за всички членове на семейството.

2 човека 15-30 минути Лесно
Ratatouille - рататуй, зеленчуково ястие от Ница
Ratatouille - рататуй, зеленчуково ястие от Ница

Една рецепта за Ratatouille - френско ястие със зеленчуци, известно в целия свят.

4 човека над 45 минути Лесно
Червено цвекло със салата кускус
Червено цвекло със салата кускус

Вкусна салата, която ще освежи вкуса ти и ще повиши енергията ти!

2 човека под 15 минути Лесно
Ориз с червен боб в сос
Ориз с червен боб в сос

Бързо ястие с басмати ориз и червен боб в доматен сос, умерено пикантно!

3 човека 30-45 минути Лесно
Хранете се с плодове и зеленчуци заради техните необикновени възможности

Зеле

Варено или задушено с малко масло, зелето има слабителен ефект, като същевременно предотвратява запека. В действителност ние ви препоръчваме киселото зеле, като част от ревитализаращата група храни.

Веществата, които се съдържат в киселото зеле имат детоксикиращи свойства, те укрепват съединителната тъкан и премахват излишната вода от организма, с което ви помагат да се отървете от целулита. Тялото е стегнато и с гладка кожа. Зелето осигурява на организма витамин C, калиий, мед и ценни фибри. Млечната киселина в киселото зеле предотвратява подуването на корема и регенерира чревната флора.

Моркови

Морковите съдържат енергията на слънцето и са най-евтиното природно лекарство. Те са съкровище от витамини от B групата, D и Е и най-вече богати на каротин(който се трансформира в тялото като витамин А). Морковите имат голямо влияние върху зрението. Когато готвите или запарвате моркови, добавете една чаена лъжичка масло, за да помогнете на каротина да се усвои по-добре. Ежедневната им консумация ще придаде красив и здрав вид на кожата ви. Богати са на калий, мед, желязо, фосфор, и йод. Не на последно място, вкусните моркови регулират храносмилането, стимулират метаболизма и имат отслабващ ефект за тялото.

Сушени плодове и ядки

Разрешени са, но само в ограничени количества - 100 гр. ядки осигуряват на организма 500 ккал. Това е много, но можете спокойно да хапвате по няколко стафиди, сушени кайсии, фъстъци или друг вид сурови ядки всеки ден - те определено са по-здравословни от сладкишите.

 
Сушените плодове осигуряват витамини от B групата, ядките съдържат витамин E и ценни минерали: желязо, калий, калций и магнезий. Имат успокояващ ефект върху нас и ни карат да се чувстваме чудесно. Освен това, вкусните сушени плодове и ядки съдържат фибри, които стимулират метаболизма.

Магданоз

Корените е добре да приберем в мазето, но листата можем да отглеждаме през цялата година в саксии, за да се гарантира техния органичен произход. Магданозът не отстъпва по полезност на вече споменатите зеле и моркови. Той съдържа витамини C и E, и етерични масла, които са полезни при лечение на бъбречни заболявания. Магданозът има диуретечни свойства, прочиства организма от токсини. Изглажда кожата и помага за поддържането на добра фигура. Заслужава си да хапваме магданоз, защото е естествен афродизиак и по време на полов акт ние губим между 200 и 300 калории.  
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description