Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Задръжте свалените килограми и след като сте приключили вашата диета

 

Бавно увеличете приема на храна

Количеството храна и калории трябва да се увеличава равномерно, на малки стъпки, с около 100 калории на седмица. Само тогава вашето тяло ще може да свикне с увеличеното количество енергия от храната и така ще успеете да превърнете диетата си в начин на живот и хранене, запазвайки желаните килограми.

Ограничете ястията, които ви карат да качвате килограми

Това, че сте решили да минете на диета, не означава, че трябва да кажете "довиждане" на всички любими ястия. Шоколадът и пицата могат да се появяват от време на време в менюто ви. Ако пък през някакъв период от време си похапвате препечен сандвич със сирене например, не означава, че скорострелно ще качите килограми. Но ако го правите редовно и върнете стария си начин на хранене и живот, със сигурност ще получите този ефект.

Не спирайте да спортувате

Не трябва да забравяте да бъдете физически активни. Физическото натоварване изгаря мазната тъкан, извайва и поддържа вашата фигура. След диетата продължете с упражненията – нека и те станат част от начина ви на живот. Каране на колело, бягане, плуване или аеробика са не само добър начин да прекарвате свободното си време, но също така и добър начин да изгаряте мазнини.

 

Бъдете внимателни с алкохола

Не само бързите закуски и сладкишите ви карат да наддавате килограми. Всякакви видове напитки, всякакви ястия и салати, комбинирани с алкохол и сладки плодови сокове са истински калорийни бомби. Ако се консумират редовно, дори и в малки количества, те могат да създадат трудности за поддържането на килограмите. Едно от най-важните неща е, че алкохолът задържа вода в тялото и по този начин оказва негативно влияние върху вашата фигура. А и не се препоръчва, ако вече сте решили да водите активен начин на живот.


Рецепти, които може да ви интересуват

Дип от тахин - арабски сусамен сос
Дип от тахин - арабски сусамен сос

Рецепта за дип от тахин – паста от сусамени семена с чесън и лимонов сок.

4 човека под 15 минути Лесно
Mi Krop - пържени тайландски макарони с телешко и скариди
Mi Krop - пържени тайландски макарони с телешко и скариди

Mi Krop – тайландски хрупкави пържени макарони.

4 човека 30-45 минути Лесно
Крем-супа
Крем-супа

Рецепта за крем супа – засищаща супа, традиционно консумирана през Великденските празници.

4 човека над 45 минути Умерено
Пай от чили царевица с месо
Пай от чили царевица с месо

Учудващо вкусна рецепта!

4 човека 30-45 минути Трудно
Задръжте свалените килограми и след като сте приключили вашата диета
 

Бавно увеличете приема на храна

Количеството храна и калории трябва да се увеличава равномерно, на малки стъпки, с около 100 калории на седмица. Само тогава вашето тяло ще може да свикне с увеличеното количество енергия от храната и така ще успеете да превърнете диетата си в начин на живот и хранене, запазвайки желаните килограми.

Ограничете ястията, които ви карат да качвате килограми

Това, че сте решили да минете на диета, не означава, че трябва да кажете "довиждане" на всички любими ястия. Шоколадът и пицата могат да се появяват от време на време в менюто ви. Ако пък през някакъв период от време си похапвате препечен сандвич със сирене например, не означава, че скорострелно ще качите килограми. Но ако го правите редовно и върнете стария си начин на хранене и живот, със сигурност ще получите този ефект.

Не спирайте да спортувате

Не трябва да забравяте да бъдете физически активни. Физическото натоварване изгаря мазната тъкан, извайва и поддържа вашата фигура. След диетата продължете с упражненията – нека и те станат част от начина ви на живот. Каране на колело, бягане, плуване или аеробика са не само добър начин да прекарвате свободното си време, но също така и добър начин да изгаряте мазнини.

 

Бъдете внимателни с алкохола

Не само бързите закуски и сладкишите ви карат да наддавате килограми. Всякакви видове напитки, всякакви ястия и салати, комбинирани с алкохол и сладки плодови сокове са истински калорийни бомби. Ако се консумират редовно, дори и в малки количества, те могат да създадат трудности за поддържането на килограмите. Едно от най-важните неща е, че алкохолът задържа вода в тялото и по този начин оказва негативно влияние върху вашата фигура. А и не се препоръчва, ако вече сте решили да водите активен начин на живот.