Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Диета за зависими от шоколада със зеленчуци и протеини

Внимателно с шоколада

А всъщност и шоколадът съдържа субстанции, които водят до пристрастяване.

Освен захарта и възбуждащите субстанции като кофеин, шоколадът съдържа много мазнини, затова няма нищо странно в това, че той често води до затлъстяване.
 
Жена облизва лъжица с щоколад на зелен фон

За начало трябва да отговорите на поредица от въпроси, за да определите към кой тип „шоколадохолик” принадлежите.

Типове зависимости от шоколада

Романтичен тип, за който шоколадът е заместник на любовта;
Тип прикрит лакомник, който често в компания отказва изяждането на шоколад, но се угоява с него вкъщи;
Тип търсещ радостта, който яде шоколад тъй като чувства стрес и неудовлетворение от живота;
Тип уикенд, който си позволява да яде шоколад само в почивните дни;
Тип зависим от захарта, който не може да мине без нещо сладко за ядене.

За всеки от тези типове е разработено различно лечение. Различни са също така начините за разрешаване на проблема, в резултат на който посягате към шоколада.
 
Кула от шоколадови  кафяво-черни топки на червен фон
 

Полза от диетата

Благодарение на нея, ще разберете, защо не сте в състояние да устоите на изкушението и с времето от „шоколадохолик”, ще се превърнете в човек, който посяга към шоколада значително по-рядко.
 
Това е диета с ниско съдържание на мазнини и ограничена калорийна стойност, която взима под внимание нуждите на хората имащи проблем при липсата на шоколад.
 

За лакомника

През първата седмица програмата предвижда следното дневно меню: закуска, две леки междухранения, едно основно хапване и една следобедна закуска. Основата трябва да бъдат въглехидратни продукти, като например: печени картофи, плодове, зеленчуци, салати, а също така протеини с ниско съдържание на мазнини: пилешко без кожа, постно червено месо. Следващата седмица можете да си позволите шоколад (до 150 калории).

Диетата се провежда докато постигнете вашата цел.

Рецепти, които може да ви интересуват

Баклава
Баклава

Ориенталски десерт, баклавата е усещане за орехи и захар, които се топят в устата.

6 човека над 45 минути Лесно
Смути от царевица
Смути от царевица

Микс за смути с царевица и банан, която е идеална както за сутрешна, така и за следобедна закуска.

2 човека под 15 минути Лесно
Такос с червен боб
Такос с червен боб

Ястие, което ви отвежда в Мексико и ви очарова с цветни комбинации

2 човека 30-45 минути Лесно
Крем супа от цвекло
Крем супа от цвекло

Перфектната супа, когато нямаш много време

4 човека под 15 минути Лесно
Диета за зависими от шоколада със зеленчуци и протеини

Внимателно с шоколада

А всъщност и шоколадът съдържа субстанции, които водят до пристрастяване.

Освен захарта и възбуждащите субстанции като кофеин, шоколадът съдържа много мазнини, затова няма нищо странно в това, че той често води до затлъстяване.
 
Жена облизва лъжица с щоколад на зелен фон

За начало трябва да отговорите на поредица от въпроси, за да определите към кой тип „шоколадохолик” принадлежите.

Типове зависимости от шоколада

Романтичен тип, за който шоколадът е заместник на любовта;
Тип прикрит лакомник, който често в компания отказва изяждането на шоколад, но се угоява с него вкъщи;
Тип търсещ радостта, който яде шоколад тъй като чувства стрес и неудовлетворение от живота;
Тип уикенд, който си позволява да яде шоколад само в почивните дни;
Тип зависим от захарта, който не може да мине без нещо сладко за ядене.

За всеки от тези типове е разработено различно лечение. Различни са също така начините за разрешаване на проблема, в резултат на който посягате към шоколада.
 
Кула от шоколадови  кафяво-черни топки на червен фон
 

Полза от диетата

Благодарение на нея, ще разберете, защо не сте в състояние да устоите на изкушението и с времето от „шоколадохолик”, ще се превърнете в човек, който посяга към шоколада значително по-рядко.
 
Това е диета с ниско съдържание на мазнини и ограничена калорийна стойност, която взима под внимание нуждите на хората имащи проблем при липсата на шоколад.
 

За лакомника

През първата седмица програмата предвижда следното дневно меню: закуска, две леки междухранения, едно основно хапване и една следобедна закуска. Основата трябва да бъдат въглехидратни продукти, като например: печени картофи, плодове, зеленчуци, салати, а също така протеини с ниско съдържание на мазнини: пилешко без кожа, постно червено месо. Следващата седмица можете да си позволите шоколад (до 150 калории).

Диетата се провежда докато постигнете вашата цел.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description