Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Диета за зависими от шоколада със зеленчуци и протеини

Внимателно с шоколада

А всъщност и шоколадът съдържа субстанции, които водят до пристрастяване.

Освен захарта и възбуждащите субстанции като кофеин, шоколадът съдържа много мазнини, затова няма нищо странно в това, че той често води до затлъстяване.
 
Жена облизва лъжица с щоколад на зелен фон

За начало трябва да отговорите на поредица от въпроси, за да определите към кой тип „шоколадохолик” принадлежите.

Типове зависимости от шоколада

Романтичен тип, за който шоколадът е заместник на любовта;
Тип прикрит лакомник, който често в компания отказва изяждането на шоколад, но се угоява с него вкъщи;
Тип търсещ радостта, който яде шоколад тъй като чувства стрес и неудовлетворение от живота;
Тип уикенд, който си позволява да яде шоколад само в почивните дни;
Тип зависим от захарта, който не може да мине без нещо сладко за ядене.

За всеки от тези типове е разработено различно лечение. Различни са също така начините за разрешаване на проблема, в резултат на който посягате към шоколада.
 
Кула от шоколадови  кафяво-черни топки на червен фон
 

Полза от диетата

Благодарение на нея, ще разберете, защо не сте в състояние да устоите на изкушението и с времето от „шоколадохолик”, ще се превърнете в човек, който посяга към шоколада значително по-рядко.
 
Това е диета с ниско съдържание на мазнини и ограничена калорийна стойност, която взима под внимание нуждите на хората имащи проблем при липсата на шоколад.
 

За лакомника

През първата седмица програмата предвижда следното дневно меню: закуска, две леки междухранения, едно основно хапване и една следобедна закуска. Основата трябва да бъдат въглехидратни продукти, като например: печени картофи, плодове, зеленчуци, салати, а също така протеини с ниско съдържание на мазнини: пилешко без кожа, постно червено месо. Следващата седмица можете да си позволите шоколад (до 150 калории).

Диетата се провежда докато постигнете вашата цел.

Рецепти, които може да ви интересуват

Брауни с цвекло

Брауни с цвекло

Уникална комбинация между шоколад и цвекло с деликатен вкус!

4 човека 30-45 минути Умерено
Зеленчукови кюфтета със спанак и гъби

Зеленчукови кюфтета със спанак и гъби

Вкусни хапки за гости

4 човека 30-45 минути Умерено
Мексиканска салата с паста и риба тон

Мексиканска салата с паста и риба тон

Здравословна и хранителна салата с уникален вкусов микс

2 човека 15-30 минути Умерено
Печена сьомга с микс от зелен и жълт фасул

Печена сьомга с микс от зелен и жълт фасул

Здравословна и вкусна комбинация от зелен и жълт фасул със сьомга и песто сос! Идеално ястие за лека вечеря.

2 човека 30-45 минути Лесно
Диета за зависими от шоколада със зеленчуци и протеини

Внимателно с шоколада

А всъщност и шоколадът съдържа субстанции, които водят до пристрастяване.

Освен захарта и възбуждащите субстанции като кофеин, шоколадът съдържа много мазнини, затова няма нищо странно в това, че той често води до затлъстяване.
 
Жена облизва лъжица с щоколад на зелен фон

За начало трябва да отговорите на поредица от въпроси, за да определите към кой тип „шоколадохолик” принадлежите.

Типове зависимости от шоколада

Романтичен тип, за който шоколадът е заместник на любовта;
Тип прикрит лакомник, който често в компания отказва изяждането на шоколад, но се угоява с него вкъщи;
Тип търсещ радостта, който яде шоколад тъй като чувства стрес и неудовлетворение от живота;
Тип уикенд, който си позволява да яде шоколад само в почивните дни;
Тип зависим от захарта, който не може да мине без нещо сладко за ядене.

За всеки от тези типове е разработено различно лечение. Различни са също така начините за разрешаване на проблема, в резултат на който посягате към шоколада.
 
Кула от шоколадови  кафяво-черни топки на червен фон
 

Полза от диетата

Благодарение на нея, ще разберете, защо не сте в състояние да устоите на изкушението и с времето от „шоколадохолик”, ще се превърнете в човек, който посяга към шоколада значително по-рядко.
 
Това е диета с ниско съдържание на мазнини и ограничена калорийна стойност, която взима под внимание нуждите на хората имащи проблем при липсата на шоколад.
 

За лакомника

През първата седмица програмата предвижда следното дневно меню: закуска, две леки междухранения, едно основно хапване и една следобедна закуска. Основата трябва да бъдат въглехидратни продукти, като например: печени картофи, плодове, зеленчуци, салати, а също така протеини с ниско съдържание на мазнини: пилешко без кожа, постно червено месо. Следващата седмица можете да си позволите шоколад (до 150 калории).

Диетата се провежда докато постигнете вашата цел.