Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Диета за зависими от шоколада със зеленчуци и протеини

Внимателно с шоколада

А всъщност и шоколадът съдържа субстанции, които водят до пристрастяване.

Освен захарта и възбуждащите субстанции като кофеин, шоколадът съдържа много мазнини, затова няма нищо странно в това, че той често води до затлъстяване.
 
Жена облизва лъжица с щоколад на зелен фон

За начало трябва да отговорите на поредица от въпроси, за да определите към кой тип „шоколадохолик” принадлежите.

Типове зависимости от шоколада

Романтичен тип, за който шоколадът е заместник на любовта;
Тип прикрит лакомник, който често в компания отказва изяждането на шоколад, но се угоява с него вкъщи;
Тип търсещ радостта, който яде шоколад тъй като чувства стрес и неудовлетворение от живота;
Тип уикенд, който си позволява да яде шоколад само в почивните дни;
Тип зависим от захарта, който не може да мине без нещо сладко за ядене.

За всеки от тези типове е разработено различно лечение. Различни са също така начините за разрешаване на проблема, в резултат на който посягате към шоколада.
 
Кула от шоколадови  кафяво-черни топки на червен фон
 

Полза от диетата

Благодарение на нея, ще разберете, защо не сте в състояние да устоите на изкушението и с времето от „шоколадохолик”, ще се превърнете в човек, който посяга към шоколада значително по-рядко.
 
Това е диета с ниско съдържание на мазнини и ограничена калорийна стойност, която взима под внимание нуждите на хората имащи проблем при липсата на шоколад.
 

За лакомника

През първата седмица програмата предвижда следното дневно меню: закуска, две леки междухранения, едно основно хапване и една следобедна закуска. Основата трябва да бъдат въглехидратни продукти, като например: печени картофи, плодове, зеленчуци, салати, а също така протеини с ниско съдържание на мазнини: пилешко без кожа, постно червено месо. Следващата седмица можете да си позволите шоколад (до 150 калории).

Диетата се провежда докато постигнете вашата цел.

Рецепти, които може да ви интересуват

Зелен фасул на яхния
Зелен фасул на яхния

Типично българска яхния, готвена във всеки български дом.

3 човека 30-45 минути Лесно
Tzatziki - гръцки сос с кисело мляко и пресни краставици
Tzatziki - гръцки сос с кисело мляко и пресни краставици

Рецепта за Tzatziki – много вкусен и лесен за приготвяне сос от кисело мляко и свежи краставици, подправен със зехтин, чесън, сол и пипер.

6 човека 30-45 минути Лесно
Chapati (чапати) – индийски хляб
Chapati (чапати) – индийски хляб

Chapati (чапати) – индийски хляб, във формата на палачинка, правен от пресято брашно и печен на котлон.

3 човека над 45 минути Лесно
Мексиканска салата със свинска рибица
Мексиканска салата със свинска рибица

Здравословната салата съдържа значително количество протеин. Мексиканският зеленчуков микс в тази салата, придружен от свинско месо и сирене фета, ще превърне класическата лятна салата във вкусна, питателна и с висок прием на протеини.

2 човека 15-30 минути Умерено
Диета за зависими от шоколада със зеленчуци и протеини

Внимателно с шоколада

А всъщност и шоколадът съдържа субстанции, които водят до пристрастяване.

Освен захарта и възбуждащите субстанции като кофеин, шоколадът съдържа много мазнини, затова няма нищо странно в това, че той често води до затлъстяване.
 
Жена облизва лъжица с щоколад на зелен фон

За начало трябва да отговорите на поредица от въпроси, за да определите към кой тип „шоколадохолик” принадлежите.

Типове зависимости от шоколада

Романтичен тип, за който шоколадът е заместник на любовта;
Тип прикрит лакомник, който често в компания отказва изяждането на шоколад, но се угоява с него вкъщи;
Тип търсещ радостта, който яде шоколад тъй като чувства стрес и неудовлетворение от живота;
Тип уикенд, който си позволява да яде шоколад само в почивните дни;
Тип зависим от захарта, който не може да мине без нещо сладко за ядене.

За всеки от тези типове е разработено различно лечение. Различни са също така начините за разрешаване на проблема, в резултат на който посягате към шоколада.
 
Кула от шоколадови  кафяво-черни топки на червен фон
 

Полза от диетата

Благодарение на нея, ще разберете, защо не сте в състояние да устоите на изкушението и с времето от „шоколадохолик”, ще се превърнете в човек, който посяга към шоколада значително по-рядко.
 
Това е диета с ниско съдържание на мазнини и ограничена калорийна стойност, която взима под внимание нуждите на хората имащи проблем при липсата на шоколад.
 

За лакомника

През първата седмица програмата предвижда следното дневно меню: закуска, две леки междухранения, едно основно хапване и една следобедна закуска. Основата трябва да бъдат въглехидратни продукти, като например: печени картофи, плодове, зеленчуци, салати, а също така протеини с ниско съдържание на мазнини: пилешко без кожа, постно червено месо. Следващата седмица можете да си позволите шоколад (до 150 калории).

Диетата се провежда докато постигнете вашата цел.
Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.