Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Яжте цветно

Цветът на зеленчуците и плодовете се свързва с определени вещества, които влияят не само на цвета на продукта, но и на неговите ползи за здравето. Разнообразието на консумираните плодове и зеленчуци осигурява доставянето на всички ценни хранителни вещества, от които се нуждаят нашите тела. Прилагането на „цветната чиния” се фокусира върху приготвянето на хранителни ястия и придава интересен и привлекателен външен вид на вашите ястия. Винаги трябва да има място за следните компоненти: Червеното е цветът на жизнеността, помага при емоционални проблеми, като лекува ленивостта и умората. Червеният цвят означава „богатство на минерали”. Отсъствието му от диетата може да доведе до анемия или замаяност. Оранжевото е цветът на оптимизма, лекува тъгата и насърчава промяната. Липсата му означава запек и скованост на ставите. Зеленото повишава физическата издръжливост, чисти и детоксикира тялото, което води до загуба на тегло и предотвратява пристъпите на паника. Зеленият цвят е естествено богат на витамини и минерали. Освен това той има положителен ефект върху имунната система, предпазва от рак, подобрява структурата на кожата и забавя стареенето. Лилавото е най-малко популярния цвят в ежедневната диета. Той носи мир, отпускане, подобрява концентрацията и спомага за стимулиране на мозъка. Консумирането на лилава храна отпуска тялото ви, както и ума ви, като по този начин предпазва от сърдечни удари. Green_Healthy_Diet-BG5

Съставете цветна чиния за вашите приятели според принципите на здравословното хранене.

Научете повече на: Цветът на зеленчуците – какво значи той? Зелената диета е здравословна диета Червени зеленчуци за здраво сърце Лилавите зеленчуци – богат източник на антиоксиданти


Рецепти, които може да ви интересуват

Домати, пълнени с ориз и червен фасул
Домати, пълнени с ориз и червен фасул

Нов прочит на традиционната рецепта

2 човека над 45 минути Умерено
Боб яхния с наденички
Боб яхния с наденички

Превъзходно ястие, вкусно и хранително

2 човека 30-45 минути Умерено
Салата „Мексикана“
Салата „Мексикана“

Екзотична салата за всеки вкус.

4 човека под 15 минути Лесно
Пилешко в карибска марината jerk
Пилешко в карибска марината jerk

Рецепта за пилешко в марината jerk, ястие от карибската кухня.

8 човека над 45 минути Лесно
Яжте цветно

Цветът на зеленчуците и плодовете се свързва с определени вещества, които влияят не само на цвета на продукта, но и на неговите ползи за здравето. Разнообразието на консумираните плодове и зеленчуци осигурява доставянето на всички ценни хранителни вещества, от които се нуждаят нашите тела. Прилагането на „цветната чиния” се фокусира върху приготвянето на хранителни ястия и придава интересен и привлекателен външен вид на вашите ястия. Винаги трябва да има място за следните компоненти: Червеното е цветът на жизнеността, помага при емоционални проблеми, като лекува ленивостта и умората. Червеният цвят означава „богатство на минерали”. Отсъствието му от диетата може да доведе до анемия или замаяност. Оранжевото е цветът на оптимизма, лекува тъгата и насърчава промяната. Липсата му означава запек и скованост на ставите. Зеленото повишава физическата издръжливост, чисти и детоксикира тялото, което води до загуба на тегло и предотвратява пристъпите на паника. Зеленият цвят е естествено богат на витамини и минерали. Освен това той има положителен ефект върху имунната система, предпазва от рак, подобрява структурата на кожата и забавя стареенето. Лилавото е най-малко популярния цвят в ежедневната диета. Той носи мир, отпускане, подобрява концентрацията и спомага за стимулиране на мозъка. Консумирането на лилава храна отпуска тялото ви, както и ума ви, като по този начин предпазва от сърдечни удари. Green_Healthy_Diet-BG5

Съставете цветна чиния за вашите приятели според принципите на здравословното хранене.

Научете повече на: Цветът на зеленчуците – какво значи той? Зелената диета е здравословна диета Червени зеленчуци за здраво сърце Лилавите зеленчуци – богат източник на антиоксиданти

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description