Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Лилавите зеленчуци - богат източник на антиоксиданти

Лилавото като цвят произлиза от антоцианините - натурални оцветители със силни антиоксидантни свойства. Най-важните полезни свойства на този цвят група са:

  • намаляват кръвното налягане
  • предотвратяват появата на диабет
  • отстраняват свободните радикали
  • предотвратяват Паркинсон, болестта на Алцхаймер и множество склерозни заболявания
  • подобряват зрението

Purple vegetables

Лилавата храна е пълна с антиоксиданти. За да запазите вашите клетки в добро състояние е важно те да бъдат добре подхранени с кислород. Свободните радикали атакуват и могат да увредят клетките ни, а повредената клетъчната мембрана не е в състояние да изпълни своята метаболитна роля. Антиоксидантите улавят свободните радикали от тялото, което по директен начин допринася за здрави клетки и следователно те ​​пазят всички наши органи в добра форма. Предимствата на антоцианините също са свързани с противовъзпалително действие, инхибиране на тромбоцитната агрегация и укрепване на капилярните кръвоносни съдове. Те също са много ценни, когато става въпрос за защита и подобряване на вашите очи. Последни проучвания показват също, че яденето на лилави плодове и зеленчуци има положително въздействие върху борбата с болестта на Алцхаймер, на Паркинсон и множествената склероза.

Така ценните лилави зеленчуци са:

  • червен лук
  • цвекло
  • патладжан
  • червен боб
  • червено зеле

Рецепти, които може да ви интересуват

Дип от хумус - арабски сос от нахут и сусамена паста
Дип от хумус - арабски сос от нахут и сусамена паста

Рецепта за дип от хумус, сервиран с питка хляб или чипс, може да бъде интересно предястие за гостите докато чакат основното ястие.

6 човека над 45 минути Лесно
Палачинки ала Гундел
Палачинки ала Гундел

Рецепта за палачинки ала Гундел - най-известните унгарски палачинки.

3 човека над 45 минути Умерено
Пиле със зелен фасул и горчица
Пиле със зелен фасул и горчица

Вкусна рецепта за пиле със зелен фасул и горчица.

2 човека 30-45 минути Умерено
Печени картофи с крем от авокадо и червен фасул
Печени картофи с крем от авокадо и червен фасул

Посрещнете своите гости с едно чудесно, лесноза приготвяне и здравословно ястие

2 човека 30-45 минути Лесно
Лилавите зеленчуци - богат източник на антиоксиданти

Лилавото като цвят произлиза от антоцианините - натурални оцветители със силни антиоксидантни свойства. Най-важните полезни свойства на този цвят група са:

  • намаляват кръвното налягане
  • предотвратяват появата на диабет
  • отстраняват свободните радикали
  • предотвратяват Паркинсон, болестта на Алцхаймер и множество склерозни заболявания
  • подобряват зрението

Purple vegetables

Лилавата храна е пълна с антиоксиданти. За да запазите вашите клетки в добро състояние е важно те да бъдат добре подхранени с кислород. Свободните радикали атакуват и могат да увредят клетките ни, а повредената клетъчната мембрана не е в състояние да изпълни своята метаболитна роля. Антиоксидантите улавят свободните радикали от тялото, което по директен начин допринася за здрави клетки и следователно те ​​пазят всички наши органи в добра форма. Предимствата на антоцианините също са свързани с противовъзпалително действие, инхибиране на тромбоцитната агрегация и укрепване на капилярните кръвоносни съдове. Те също са много ценни, когато става въпрос за защита и подобряване на вашите очи. Последни проучвания показват също, че яденето на лилави плодове и зеленчуци има положително въздействие върху борбата с болестта на Алцхаймер, на Паркинсон и множествената склероза.

Така ценните лилави зеленчуци са:

  • червен лук
  • цвекло
  • патладжан
  • червен боб
  • червено зеле
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description