Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Лилавите зеленчуци - богат източник на антиоксиданти

Лилавото като цвят произлиза от антоцианините - натурални оцветители със силни антиоксидантни свойства. Най-важните полезни свойства на този цвят група са:

  • намаляват кръвното налягане
  • предотвратяват появата на диабет
  • отстраняват свободните радикали
  • предотвратяват Паркинсон, болестта на Алцхаймер и множество склерозни заболявания
  • подобряват зрението

Purple vegetables

Лилавата храна е пълна с антиоксиданти. За да запазите вашите клетки в добро състояние е важно те да бъдат добре подхранени с кислород. Свободните радикали атакуват и могат да увредят клетките ни, а повредената клетъчната мембрана не е в състояние да изпълни своята метаболитна роля. Антиоксидантите улавят свободните радикали от тялото, което по директен начин допринася за здрави клетки и следователно те ​​пазят всички наши органи в добра форма. Предимствата на антоцианините също са свързани с противовъзпалително действие, инхибиране на тромбоцитната агрегация и укрепване на капилярните кръвоносни съдове. Те също са много ценни, когато става въпрос за защита и подобряване на вашите очи. Последни проучвания показват също, че яденето на лилави плодове и зеленчуци има положително въздействие върху борбата с болестта на Алцхаймер, на Паркинсон и множествената склероза.

Така ценните лилави зеленчуци са:

  • червен лук
  • цвекло
  • патладжан
  • червен боб
  • червено зеле

Рецепти, които може да ви интересуват

Свинско месо в сладко-кисел сос
Свинско месо в сладко-кисел сос

Свинско месо в сладко-кисел сос, това е израз на свързване на силите ин и ян в кулинарното изкуство – китайския баланс на противоположностите.

4 човека над 45 минути Умерено
Спанак с гъби на фурна
Спанак с гъби на фурна

Спанак - суперхрана в изкусителна комбинация с нискокалоричните гъби на фурна!

3 човека 30-45 минути Умерено
Емпанадас – аржентински пелмени с месо или по желание с царевица и спанак
Емпанадас – аржентински пелмени с месо или по желание с царевица и спанак

Емпанадас – големи аржентински пелмени с телешко пържени в мас.

8 човека над 45 минути Умерено
Зеленчуков дует с прошуто
Зеленчуков дует с прошуто

Бърза и вкусна рецепта за предястие с прошуто.

4 човека 15-30 минути Лесно
Лилавите зеленчуци - богат източник на антиоксиданти

Лилавото като цвят произлиза от антоцианините - натурални оцветители със силни антиоксидантни свойства. Най-важните полезни свойства на този цвят група са:

  • намаляват кръвното налягане
  • предотвратяват появата на диабет
  • отстраняват свободните радикали
  • предотвратяват Паркинсон, болестта на Алцхаймер и множество склерозни заболявания
  • подобряват зрението

Purple vegetables

Лилавата храна е пълна с антиоксиданти. За да запазите вашите клетки в добро състояние е важно те да бъдат добре подхранени с кислород. Свободните радикали атакуват и могат да увредят клетките ни, а повредената клетъчната мембрана не е в състояние да изпълни своята метаболитна роля. Антиоксидантите улавят свободните радикали от тялото, което по директен начин допринася за здрави клетки и следователно те ​​пазят всички наши органи в добра форма. Предимствата на антоцианините също са свързани с противовъзпалително действие, инхибиране на тромбоцитната агрегация и укрепване на капилярните кръвоносни съдове. Те също са много ценни, когато става въпрос за защита и подобряване на вашите очи. Последни проучвания показват също, че яденето на лилави плодове и зеленчуци има положително въздействие върху борбата с болестта на Алцхаймер, на Паркинсон и множествената склероза.

Така ценните лилави зеленчуци са:

  • червен лук
  • цвекло
  • патладжан
  • червен боб
  • червено зеле
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description