Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Лилавите зеленчуци - богат източник на антиоксиданти

Лилавото като цвят произлиза от антоцианините - натурални оцветители със силни антиоксидантни свойства. Най-важните полезни свойства на този цвят група са:

  • намаляват кръвното налягане
  • предотвратяват появата на диабет
  • отстраняват свободните радикали
  • предотвратяват Паркинсон, болестта на Алцхаймер и множество склерозни заболявания
  • подобряват зрението

Purple vegetables

Лилавата храна е пълна с антиоксиданти. За да запазите вашите клетки в добро състояние е важно те да бъдат добре подхранени с кислород. Свободните радикали атакуват и могат да увредят клетките ни, а повредената клетъчната мембрана не е в състояние да изпълни своята метаболитна роля. Антиоксидантите улавят свободните радикали от тялото, което по директен начин допринася за здрави клетки и следователно те ​​пазят всички наши органи в добра форма. Предимствата на антоцианините също са свързани с противовъзпалително действие, инхибиране на тромбоцитната агрегация и укрепване на капилярните кръвоносни съдове. Те също са много ценни, когато става въпрос за защита и подобряване на вашите очи. Последни проучвания показват също, че яденето на лилави плодове и зеленчуци има положително въздействие върху борбата с болестта на Алцхаймер, на Паркинсон и множествената склероза.

Така ценните лилави зеленчуци са:

  • червен лук
  • цвекло
  • патладжан
  • червен боб
  • червено зеле

Рецепти, които може да ви интересуват

Градинска салата с маслини и царевица
Градинска салата с маслини и царевица

Перфектната салата за балансирана зеленчукова диета!

2 човека 15-30 минути Лесно
Калдо верде - португалска зелена супа със зеле и други зеленчуци
Калдо верде - португалска зелена супа със зеле и други зеленчуци

Caldo Verde е народна португалска супа, за чието приготвяне се използват листата на зеле наричано "couve gallega".

4 човека над 45 минути Лесно
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан

Запържете парчетата говеждо в тигана, по 2 минути от всяка страна. Поставете парчетата говеждо филе в предварително загрята на 160°C фурна за 5 минути. Махнете от фурната, подправете със сол и пипер и отстранете.

2 човека под 15 минути Умерено
Печена сьомга с броколи
Печена сьомга с броколи

Перфектният избор за следвеликденски обяд

4 човека 30-45 минути Лесно
Лилавите зеленчуци - богат източник на антиоксиданти

Лилавото като цвят произлиза от антоцианините - натурални оцветители със силни антиоксидантни свойства. Най-важните полезни свойства на този цвят група са:

  • намаляват кръвното налягане
  • предотвратяват появата на диабет
  • отстраняват свободните радикали
  • предотвратяват Паркинсон, болестта на Алцхаймер и множество склерозни заболявания
  • подобряват зрението

Purple vegetables

Лилавата храна е пълна с антиоксиданти. За да запазите вашите клетки в добро състояние е важно те да бъдат добре подхранени с кислород. Свободните радикали атакуват и могат да увредят клетките ни, а повредената клетъчната мембрана не е в състояние да изпълни своята метаболитна роля. Антиоксидантите улавят свободните радикали от тялото, което по директен начин допринася за здрави клетки и следователно те ​​пазят всички наши органи в добра форма. Предимствата на антоцианините също са свързани с противовъзпалително действие, инхибиране на тромбоцитната агрегация и укрепване на капилярните кръвоносни съдове. Те също са много ценни, когато става въпрос за защита и подобряване на вашите очи. Последни проучвания показват също, че яденето на лилави плодове и зеленчуци има положително въздействие върху борбата с болестта на Алцхаймер, на Паркинсон и множествената склероза.

Така ценните лилави зеленчуци са:

  • червен лук
  • цвекло
  • патладжан
  • червен боб
  • червено зеле
Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.