Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Цитрусов режим – да свалим няколко килограма за празничния сезон

 

Без йо-йо ефект

Ако минете на режим от 1000 калории на ден, за един месец ще можете да свалите около четири килограма. Този тип режим се счита за най-ефективния, защото не води до ефекта йо-йо. Освен това, можете да постигнете още по-добър резултат, ако тренирате и нанасяте стягащи кожата лосиони.

Не рискувайте да замените този режим с така наречените магически диети. Ако отслабнете прекалено бързо, кожата ви няма да може да се настрои към тези 5-6 изгубени килограма, а и няма да е добре за вашето здраве. Да не говорим за йо-йо ефекта... Предлагаме ви режим, включващ вкусна и лесна цитрусова диета. Можете да свалите килограм - килограм и половина, само за три дни, след което ще започнете да броите калориите и да поемате от 1000 до 1200 калории на ден. Този подход гарантира здравословно отслабване без йо-йо ефект. Бързите резултати от цитрусовата диета ще ви мотивират да продължите да спазвате режим. Ще ви помогнат да ”свиете” вашия стомах и да спрете да си похапвате сладки неща.

Рецептата за една дневна порция цитрусова салата (може да бъде приготвена сутринта и да се държи в хладилник): обелете и нарежете 5 портокала и 4 грейпфрута, поръсете ги с 1 чаена лъжичка течен мед, 5 чаени лъжички сок от лимон и 4 ситно нарязани ореха. Накрая поръсете с малко нарязан магданоз.

Цитрусовите плодове

Цитрусовите плодове са ценен източник на витамини, особено през зимата и пролетта, когато местните плодове не са в изобилие. Този тридневен цитрусов режим, който ще ви помогне да се освободите от първите 1-2 килограма, се базира на една вкусна и деликатна салата.
 
 

Как да избегнем ефекта йо-йо и повторното качване на килограми през празничния сезон?

  • Не пържете шарана (това е доста мазна риба), а го пригответе като ястие или го опечете във фолио;
  • Не добавяйте запръжка към зелето с гъби, не пържете пирогите (вид пълнена паста) след като сте ги сготвили – за да ги стоплите отново, направете това на пара.
  • Не слагайте олио на херингата, ще има по-малко калории, ако добавите нискомаслена сметана или сос;
  • Заменете захарта с друг подсладител при студените десерти;
  • Опитвайте от всичко, но по малко;
  • Намалете добавките към ястията – хлябът и картофите не са празнични ястия;
  • Изяжте само 1 парче торта за десерт; торта, плюс реване, плюс плодова салата, плюс джинджифилови курабийки вече е прекалено много;
  • Вечерта изпийте чаша зелен чай, ментов чай или малко пелин;
  • Не забравяйте да се движите – празничната разходка със семейството може да изгори малко калории.

Меню

Закуска – 1 чаша ментов чай, цитрусова салата

Втора закуска – 1 чаша портокалов сок (прясно изцеден или от кутия)

Обяд – 1 чаша ментов чай, цитрусова салата

Следобедна закуска – 1 портокал

Вечеря -1 чаша ментов чай, цитрусова салата


Рецепти, които може да ви интересуват

Chapati (чапати) – индийски хляб

Chapati (чапати) – индийски хляб

Chapati (чапати) – индийски хляб, във формата на палачинка, правен от пресято брашно и печен на котлон.

3 човека над 45 минути Лесно
Паниран зелен  фасул

Паниран зелен фасул

Невероятно вегетарианско ястие с вкус на риба.

3 човека 30-45 минути Лесно
Tolma - сърми с лозови листа

Tolma - сърми с лозови листа

Сърмите с лозови листа не са много трудни за приготвяне и имат невероятен вкус.

8 човека над 45 минути Лесно
Смути от царевица

Смути от царевица

Микс за смути с царевица и банан, която е идеална както за сутрешна, така и за следобедна закуска.

2 човека под 15 минути Лесно
Цитрусов режим – да свалим няколко килограма за празничния сезон
 

Без йо-йо ефект

Ако минете на режим от 1000 калории на ден, за един месец ще можете да свалите около четири килограма. Този тип режим се счита за най-ефективния, защото не води до ефекта йо-йо. Освен това, можете да постигнете още по-добър резултат, ако тренирате и нанасяте стягащи кожата лосиони.

Не рискувайте да замените този режим с така наречените магически диети. Ако отслабнете прекалено бързо, кожата ви няма да може да се настрои към тези 5-6 изгубени килограма, а и няма да е добре за вашето здраве. Да не говорим за йо-йо ефекта... Предлагаме ви режим, включващ вкусна и лесна цитрусова диета. Можете да свалите килограм - килограм и половина, само за три дни, след което ще започнете да броите калориите и да поемате от 1000 до 1200 калории на ден. Този подход гарантира здравословно отслабване без йо-йо ефект. Бързите резултати от цитрусовата диета ще ви мотивират да продължите да спазвате режим. Ще ви помогнат да ”свиете” вашия стомах и да спрете да си похапвате сладки неща.

Рецептата за една дневна порция цитрусова салата (може да бъде приготвена сутринта и да се държи в хладилник): обелете и нарежете 5 портокала и 4 грейпфрута, поръсете ги с 1 чаена лъжичка течен мед, 5 чаени лъжички сок от лимон и 4 ситно нарязани ореха. Накрая поръсете с малко нарязан магданоз.

Цитрусовите плодове

Цитрусовите плодове са ценен източник на витамини, особено през зимата и пролетта, когато местните плодове не са в изобилие. Този тридневен цитрусов режим, който ще ви помогне да се освободите от първите 1-2 килограма, се базира на една вкусна и деликатна салата.
 
 

Как да избегнем ефекта йо-йо и повторното качване на килограми през празничния сезон?

  • Не пържете шарана (това е доста мазна риба), а го пригответе като ястие или го опечете във фолио;
  • Не добавяйте запръжка към зелето с гъби, не пържете пирогите (вид пълнена паста) след като сте ги сготвили – за да ги стоплите отново, направете това на пара.
  • Не слагайте олио на херингата, ще има по-малко калории, ако добавите нискомаслена сметана или сос;
  • Заменете захарта с друг подсладител при студените десерти;
  • Опитвайте от всичко, но по малко;
  • Намалете добавките към ястията – хлябът и картофите не са празнични ястия;
  • Изяжте само 1 парче торта за десерт; торта, плюс реване, плюс плодова салата, плюс джинджифилови курабийки вече е прекалено много;
  • Вечерта изпийте чаша зелен чай, ментов чай или малко пелин;
  • Не забравяйте да се движите – празничната разходка със семейството може да изгори малко калории.

Меню

Закуска – 1 чаша ментов чай, цитрусова салата

Втора закуска – 1 чаша портокалов сок (прясно изцеден или от кутия)

Обяд – 1 чаша ментов чай, цитрусова салата

Следобедна закуска – 1 портокал

Вечеря -1 чаша ментов чай, цитрусова салата