Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Открийте преимуществата на картофите дори и за вашата диета

 

Ценна грудка

Високата хранителна стойност на картофа се дължи на въглехидратите и белтъчините. Съдържащите се в неговата грудка растителни белтъчини са едни от най-добре усвоимите, затова картофите се препоръчват за консумация в протеиновата диета. Благодарение на високото съдържание на минерали, поддържа киселинно–алкалния баланс в организма.

Картофите правят чудеса

Изглаждат бръчките, пречистват организма, подсилват косата и ноктите и най-вече помагат за отслабване. Убеждението, че от картофите се дебелее, е далеч от истината. Точно обратното: съдържат малко калории и много добре влияят на храносмилателния тракт, облекчават дейността му. Изводът е, че консумирайки картофи можем да отслабнем и да се подмладим. Трябва само да спазваме две основни правила при приготвянето им: да не ги пържим и да се въздържаме да ги сервираме с калорични сосове.

За добра памет

Последните научни изследвания сочат, че диетата, богата на картофи, действа положително на подобряването на паметта. След изяждането на порция картофи, съдържащата се в тях глюкоза бързо се усвоява от организма и още след 15 минути настъпва подобряване на паметта.

В 100 г картофи има:

  • повече калий, отколкото в доматите
  • повече магнезий, отколкото в пилешките дробчета
  • по-малко калории от ориза
  • по-малко калории от кашата от елда или ечемик

Рецепти, които може да ви интересуват

Салата в буркан
Салата в буркан

Перфектната салата за пикник

2 човека 30-45 минути Лесно
Печена сьомга с броколи
Печена сьомга с броколи

Перфектният избор за следвеликденски обяд

4 човека 30-45 минути Лесно
Зелен фасул с копър
Зелен фасул с копър

Топъл зелен фасул с чесън и много копър! Лесен за приготвяне и за наслаждаване.

2 човека 15-30 минути Лесно
Грилована сьомга със сладка царевица
Грилована сьомга със сладка царевица

Впечатляващо ястие, което ще очарова вашите сетива!

2 човека 30-45 минути Трудно
Открийте преимуществата на картофите дори и за вашата диета
 

Ценна грудка

Високата хранителна стойност на картофа се дължи на въглехидратите и белтъчините. Съдържащите се в неговата грудка растителни белтъчини са едни от най-добре усвоимите, затова картофите се препоръчват за консумация в протеиновата диета. Благодарение на високото съдържание на минерали, поддържа киселинно–алкалния баланс в организма.

Картофите правят чудеса

Изглаждат бръчките, пречистват организма, подсилват косата и ноктите и най-вече помагат за отслабване. Убеждението, че от картофите се дебелее, е далеч от истината. Точно обратното: съдържат малко калории и много добре влияят на храносмилателния тракт, облекчават дейността му. Изводът е, че консумирайки картофи можем да отслабнем и да се подмладим. Трябва само да спазваме две основни правила при приготвянето им: да не ги пържим и да се въздържаме да ги сервираме с калорични сосове.

За добра памет

Последните научни изследвания сочат, че диетата, богата на картофи, действа положително на подобряването на паметта. След изяждането на порция картофи, съдържащата се в тях глюкоза бързо се усвоява от организма и още след 15 минути настъпва подобряване на паметта.

В 100 г картофи има:

  • повече калий, отколкото в доматите
  • повече магнезий, отколкото в пилешките дробчета
  • по-малко калории от ориза
  • по-малко калории от кашата от елда или ечемик
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description