Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Дъга в чинията. Зелени като спанак и броколи

 

Здравословна порция

Вашето семейство всекидневно трябва да консумира всяка цветова група - порция сурови зеленчуци и плодове или замразени, варени или най-добре на пара или под формата на сок.

Бели - напр. карфиол, праз, целина, магданоз, картофи, а също така лук, чесън, действат противобактериално и противовирусно. Подпомагат имунната система.


Жълто-оранжеви -
напр. моркови, праскови, портокали подсилват имунитета, предпазват зрението и сърдечно-съдовата система от болести, а кожата – от слънцето.

Червени -
напр. домати, червена чушка, малини, ягоди, диня предпазват клетките от увреждания, грижат се за сърцето.

Синьо-пурпурни -
напр. аспержи, патладжани, черно грозде и касис, сини сливи, горски плодове имат антиоксидантни, противобактериални и противовъзпалителни свойства. Помагат в борбата с инфекции на пикочната система.

Зелени -
напр. спанак, салата, броколи, брюкселско зеле, зелен боб, киви, авокадо осигуряват добро зрение, премахват токсините, подсилват кръвоносните съдове и изграждат имунитета.


Рецепти, които може да ви интересуват

Желязница – Спаначен пай
Желязница – Спаначен пай

Спаначен сръбски пай с неузрели сирена.

12 човека над 45 минути Лесно
Poffertjes – Холандски сладки палачинки
Poffertjes – Холандски сладки палачинки

Poffertjes – това са традиционни холандски десерти, които приличат на палачинки, но са по-сладки и са с по-малък размер.

6 човека 15-30 минути Лесно
Вкусна салата Коулслоу
Вкусна салата Коулслоу

Рецепта за салата Коулслоу за истински ценители.

4 човека 30-45 минути Лесно
Говеждо с грах
Говеждо с грах

Кайма от говеждо и свинско, подправена с грах и изпържено в горещо олио.

4 човека 30-45 минути Лесно
Дъга в чинията. Зелени като спанак и броколи
 

Здравословна порция

Вашето семейство всекидневно трябва да консумира всяка цветова група - порция сурови зеленчуци и плодове или замразени, варени или най-добре на пара или под формата на сок.

Бели - напр. карфиол, праз, целина, магданоз, картофи, а също така лук, чесън, действат противобактериално и противовирусно. Подпомагат имунната система.


Жълто-оранжеви -
напр. моркови, праскови, портокали подсилват имунитета, предпазват зрението и сърдечно-съдовата система от болести, а кожата – от слънцето.

Червени -
напр. домати, червена чушка, малини, ягоди, диня предпазват клетките от увреждания, грижат се за сърцето.

Синьо-пурпурни -
напр. аспержи, патладжани, черно грозде и касис, сини сливи, горски плодове имат антиоксидантни, противобактериални и противовъзпалителни свойства. Помагат в борбата с инфекции на пикочната система.

Зелени -
напр. спанак, салата, броколи, брюкселско зеле, зелен боб, киви, авокадо осигуряват добро зрение, премахват токсините, подсилват кръвоносните съдове и изграждат имунитета.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.