Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Дъга в чинията. Зелени като спанак и броколи

 

Здравословна порция

Вашето семейство всекидневно трябва да консумира всяка цветова група - порция сурови зеленчуци и плодове или замразени, варени или най-добре на пара или под формата на сок.

Бели - напр. карфиол, праз, целина, магданоз, картофи, а също така лук, чесън, действат противобактериално и противовирусно. Подпомагат имунната система.


Жълто-оранжеви -
напр. моркови, праскови, портокали подсилват имунитета, предпазват зрението и сърдечно-съдовата система от болести, а кожата – от слънцето.

Червени -
напр. домати, червена чушка, малини, ягоди, диня предпазват клетките от увреждания, грижат се за сърцето.

Синьо-пурпурни -
напр. аспержи, патладжани, черно грозде и касис, сини сливи, горски плодове имат антиоксидантни, противобактериални и противовъзпалителни свойства. Помагат в борбата с инфекции на пикочната система.

Зелени -
напр. спанак, салата, броколи, брюкселско зеле, зелен боб, киви, авокадо осигуряват добро зрение, премахват токсините, подсилват кръвоносните съдове и изграждат имунитета.


Рецепти, които може да ви интересуват

Топла салата със зелен фасул, тиквички и хрупкава панчета
Топла салата със зелен фасул, тиквички и хрупкава панчета

Питателна салата, богата на витамини, перфектна за обяд или лека вечеря

2 човека 15-30 минути Умерено
Салата Кан с херинга и риба тон
Салата Кан с херинга и риба тон

Истинският морски вкус на Средиземноморието

4 човека 15-30 минути Лесно
Вкусна салата с гъби „A la Chef”
Вкусна салата с гъби „A la Chef”

Салатата е царят на лятото! Рецепта за изискан вкус и романтични летни вечери!

3 човека 30-45 минути Умерено
Рецепта за суши с хайвер и зеленчуци
Рецепта за суши с хайвер и зеленчуци

Рецепта за суши с хайвер – ястие, с което японската кухня е омаяла целия свят.

3 човека 30-45 минути Трудно
Дъга в чинията. Зелени като спанак и броколи
 

Здравословна порция

Вашето семейство всекидневно трябва да консумира всяка цветова група - порция сурови зеленчуци и плодове или замразени, варени или най-добре на пара или под формата на сок.

Бели - напр. карфиол, праз, целина, магданоз, картофи, а също така лук, чесън, действат противобактериално и противовирусно. Подпомагат имунната система.


Жълто-оранжеви -
напр. моркови, праскови, портокали подсилват имунитета, предпазват зрението и сърдечно-съдовата система от болести, а кожата – от слънцето.

Червени -
напр. домати, червена чушка, малини, ягоди, диня предпазват клетките от увреждания, грижат се за сърцето.

Синьо-пурпурни -
напр. аспержи, патладжани, черно грозде и касис, сини сливи, горски плодове имат антиоксидантни, противобактериални и противовъзпалителни свойства. Помагат в борбата с инфекции на пикочната система.

Зелени -
напр. спанак, салата, броколи, брюкселско зеле, зелен боб, киви, авокадо осигуряват добро зрение, премахват токсините, подсилват кръвоносните съдове и изграждат имунитета.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description