Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Дъга в чинията. Зелени като спанак и броколи

 

Здравословна порция

Вашето семейство всекидневно трябва да консумира всяка цветова група - порция сурови зеленчуци и плодове или замразени, варени или най-добре на пара или под формата на сок.

Бели - напр. карфиол, праз, целина, магданоз, картофи, а също така лук, чесън, действат противобактериално и противовирусно. Подпомагат имунната система.


Жълто-оранжеви -
напр. моркови, праскови, портокали подсилват имунитета, предпазват зрението и сърдечно-съдовата система от болести, а кожата – от слънцето.

Червени -
напр. домати, червена чушка, малини, ягоди, диня предпазват клетките от увреждания, грижат се за сърцето.

Синьо-пурпурни -
напр. аспержи, патладжани, черно грозде и касис, сини сливи, горски плодове имат антиоксидантни, противобактериални и противовъзпалителни свойства. Помагат в борбата с инфекции на пикочната система.

Зелени -
напр. спанак, салата, броколи, брюкселско зеле, зелен боб, киви, авокадо осигуряват добро зрение, премахват токсините, подсилват кръвоносните съдове и изграждат имунитета.


Рецепти, които може да ви интересуват

САЛАТА GRAND BLEU
САЛАТА GRAND BLEU

Салатата се казва така, защото предизвиква лятното настроение.

4 човека 15-30 минути Лесно
Киш със спанак и сирене
Киш със спанак и сирене

Модерен и съдържатeлен тарт, в който спанакът доминира

4 човека над 45 минути Умерено
Пикантни палачинки с царевица и люти чушки
Пикантни палачинки с царевица и люти чушки

Вкусна и бърза рецепта на закуска за цялото семейство и не само!

4 човека под 15 минути Лесно
Пролетни рулца със зелен и жълт фасул
Пролетни рулца със зелен и жълт фасул

Посрещнете своите гости с едно чудесно, лесноза приготвяне и здравословно ястие

2 човека 15-30 минути Лесно
Дъга в чинията. Зелени като спанак и броколи
 

Здравословна порция

Вашето семейство всекидневно трябва да консумира всяка цветова група - порция сурови зеленчуци и плодове или замразени, варени или най-добре на пара или под формата на сок.

Бели - напр. карфиол, праз, целина, магданоз, картофи, а също така лук, чесън, действат противобактериално и противовирусно. Подпомагат имунната система.


Жълто-оранжеви -
напр. моркови, праскови, портокали подсилват имунитета, предпазват зрението и сърдечно-съдовата система от болести, а кожата – от слънцето.

Червени -
напр. домати, червена чушка, малини, ягоди, диня предпазват клетките от увреждания, грижат се за сърцето.

Синьо-пурпурни -
напр. аспержи, патладжани, черно грозде и касис, сини сливи, горски плодове имат антиоксидантни, противобактериални и противовъзпалителни свойства. Помагат в борбата с инфекции на пикочната система.

Зелени -
напр. спанак, салата, броколи, брюкселско зеле, зелен боб, киви, авокадо осигуряват добро зрение, премахват токсините, подсилват кръвоносните съдове и изграждат имунитета.