Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Червен боб и съдържанието му на фолиева киселина

Фолацинът, фолиевата киселина, се намира в ограничени брой храни, като месо и боб, зърна, зеленолистни зеленчуци, портокали, пъпеши и ягоди. Знаете ли, че половин чаша готвен червен боб може да покрие повече от половината от дневното количество фолиева киселина, която ви е необходима?   

Предимствата на червения боб

Тази съставка е много богата на фибри, манган, протеини, фосфор, желязо, калий, магнезий, молибден и витамини, и следователно може да осигури много ползи за здравето на всички, които я консумират: може да понижи нивата на холестерол, може да предотврати покачването на кръвната захар, няма мазнини, помага на храносмилането, понижава риска от сърдечен удар, повишава енергийните нива, мощен антиоксидант е и доставя достатъчно протеини, за да замести консумацията на червено месо.   

 

Червен боб: как да го включите във вашите ястия

Най-добрият начин да се възползвате от този невероятно богат боб е да го включите в редовните си ястия и да опитате да намерите рецепти, които комбинират свежестта на средиземноморските ястия с простотата на бързите ястия. От тази гледна точка най-доброто ви попадение са салатите в почти всяка разновидност, за която можете да се сетите. Помнете, че червеният боб си отива с лъжица пресован зехтин и нотка балсамов оцет, особено ако решите да добавите малко прясно сирене към салатата. По този начин червеният боб може да бъде включен в редовния ви списък от потенциални храни много по-лесно от други съставки.

Когато се сготви, червеният боб трябва да се вари, за да се запази цялата палитра от активни вещества. Това е основната причина да не трябва да отделяте време за приготвянето на сложни ястия; вместо това използвайте въображението си и се опитайте да измислите нови миксове за всяка нова зимна салата, за която се сетите


Рецепти, които може да ви интересуват

САЛАТА GRAND BLEU
САЛАТА GRAND BLEU

Салатата се казва така, защото предизвиква лятното настроение.

4 човека 15-30 минути Лесно
Салата с царевица чили, синьо сирене и орехи
Салата с царевица чили, синьо сирене и орехи

Много специална салата заради пикантния вкус на царевица с люти чушки Bonduelle и синьо сирене

4 човека под 15 минути Лесно
Свинско с мексикански сос
Свинско с мексикански сос

Направете времето, което прекарвате със семейството си, незабравимо вкусно!

4 човека 30-45 минути Лесно
Желязница – Спаначен пай
Желязница – Спаначен пай

Спаначен сръбски пай с неузрели сирена.

12 човека над 45 минути Лесно
Червен боб и съдържанието му на фолиева киселина

Фолацинът, фолиевата киселина, се намира в ограничени брой храни, като месо и боб, зърна, зеленолистни зеленчуци, портокали, пъпеши и ягоди. Знаете ли, че половин чаша готвен червен боб може да покрие повече от половината от дневното количество фолиева киселина, която ви е необходима?   

Предимствата на червения боб

Тази съставка е много богата на фибри, манган, протеини, фосфор, желязо, калий, магнезий, молибден и витамини, и следователно може да осигури много ползи за здравето на всички, които я консумират: може да понижи нивата на холестерол, може да предотврати покачването на кръвната захар, няма мазнини, помага на храносмилането, понижава риска от сърдечен удар, повишава енергийните нива, мощен антиоксидант е и доставя достатъчно протеини, за да замести консумацията на червено месо.   

 

Червен боб: как да го включите във вашите ястия

Най-добрият начин да се възползвате от този невероятно богат боб е да го включите в редовните си ястия и да опитате да намерите рецепти, които комбинират свежестта на средиземноморските ястия с простотата на бързите ястия. От тази гледна точка най-доброто ви попадение са салатите в почти всяка разновидност, за която можете да се сетите. Помнете, че червеният боб си отива с лъжица пресован зехтин и нотка балсамов оцет, особено ако решите да добавите малко прясно сирене към салатата. По този начин червеният боб може да бъде включен в редовния ви списък от потенциални храни много по-лесно от други съставки.

Когато се сготви, червеният боб трябва да се вари, за да се запази цялата палитра от активни вещества. Това е основната причина да не трябва да отделяте време за приготвянето на сложни ястия; вместо това използвайте въображението си и се опитайте да измислите нови миксове за всяка нова зимна салата, за която се сетите

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.