Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.
Открийте повече
Като част от мисията на Bonduelle за активно опазване на околната среда, до 2025 г. всяка една опако
La nature, notre futur. Природата не е само наш бизнес. Тя е нашето бъдеще. Като семеен бизнес, койт
Food is Love - новият визуален подход към платформата за видео рецепти В динамичния свят и нашето забързано ежедневие, специално място и време е отредено да събира хората заедно: това е времето, в което приготвяме храната си вкъщи, заедно. Щастието е пълно когато храната е приготвена с любимите ни хора или за тях. Готвенето е дейност, която ни сближава още повече!
„От 2015 г. насам развитието на органичния пазар се ускорява в Европа, но 2020 г. бе белязана от още по-бърз растеж.“, сподели Helga Willer от Изследователския институт по биологично земеделие (FIBL) на 17 февруари 2021 г. по време на международното „Biofach/Vivaness“ изложение. Това говори много за новите практики, възприети от потребителите. Здравната криза през 2020 г. доведе до задълбочена осведоменост, а потребителите вече се насочват към по-здравословни продукти от устойчиво земеделие.
Ние от Bonduelle вярваме, че природата е нашето бъдеще, затова дадохме и обещание. Наричаме го „Протоколът B!“ - нашият ангажимент към планетата, храната и хората. Днес повече от всякога извънредната климатична ситуация изисква компаниите да превърнат устойчивото развитие в част от своята мисия. Това се изразява по различни начини - ограничаване вредното въздействие върху околната среда и отговорно действие. Здравната криза показа, че компаниите трябва да играят основна роля в създаването на по-приобщаващ и по-справедлив свят.
Според Световната банка количеството отпадъци в световен мащаб може да достигне 70% до 2050 г., правейки идеята за нулеви отпадъци и адаптирането към нови навици от съществено значение. За щастие, поведението на хората се развива все повече и повече в посока към грижа за справяне с климатичната криза. Сортирането, рециклирането и компостирането определят утрешния ден, но адаптацията към такива действия не е лесна за всички. Затова Bonduelle следва и създава различни инициативи, с които да улесни приемането на нова и по-отговорна консумация, за по-осъзнато потребление - от производството до шкафа у дома. Ефективното рециклиране започва от хранителните опаковки!
Загрижеността за околната среда и КСО (корпоративна социална отговорност) вече не са нищо ново. Изследователската компания „Mintel“ направи проучване за благосъстоянието и околната среда, стигайки до заключението, че двете вероятно ще станат най-силните опасения на потребителите в световен мащаб до 2030 г. Банката „Oney“ също направи проучване относно разумното потребление през 2020-2021 г., в което 90% от участвалите европейци специално посочиха, че участието им се дължи именно на ангажимента им към отговорното потребление.
За пета поредна година Cosmopolitan организира Зимен Фест на снега и за пореден път това беше повод да бъдат създавани уникални спомени и преживявания.
Здравословното хранене при децата е основен фактор за правилното им развитие и растеж.
Bonduelle и Училище за бременни и бъдещи родители БЕБЕ организират конкурс за рецепта за захранване, приготвена със зеленчуци Bonduelle.
През октомври Bonduelle организира национален фото конкурс за здравословна снимка сред училищата в цялата страна.
Bonduelle отпразнува Деня на детето с голямо кулинарно шоу.