Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Здравословно хранене с високо съдържание на вода: диня, грозде, спанак и др.

Food sources with high water content
 

Водата в храните

Всички сме чували колко важна е водата за нашето здраве. Според диетолози човек трябва да приема значително количество вода всеки ден. Препоръчваното количество е около 2.5 литра в зависимост от метаболизма.
Има хора, които заявяват, че не обичат вода и не могат да изпиват такова количество всеки ден. Трябва да имаме предвид, че можем да заменим част от него с плодови или зеленчукови сокове или просто да консумираме храни, които са с високо съдържание на вода.

Сред тях са зеленчуците, плодовете, месото, рибата, яйцата, сладоледът и много други. Плодовете и зеленчуците имат най-високо съдържание на вода. Например динята е с 92% вода, гроздето и ягодите са с около 90%, целината и репичките съдържат 95%, краставиците – 96%, спанакът и чушките – 92%.

Липсата на вода в нашето тяло може да причини понижено кръвно налягане, електролитен дисбаланс, сърдечни аритмии и други вреди. Помнете, че водата е живот. Дайте го на своето тяло.


Рецепти, които може да ви интересуват

Смути от царевица
Смути от царевица

Микс за смути с царевица и банан, която е идеална както за сутрешна, така и за следобедна закуска.

2 човека под 15 минути Лесно
Варен свински джолан с бял фасул
Варен свински джолан с бял фасул

Изключително вкусно традиционно ястие

2 човека над 45 минути Трудно
Паприкаш
Паприкаш

Рецепта за Паприкаш – традиционно унгарско ястие.

2 човека 30-45 минути Лесно
Тортиля с риба тон
Тортиля с риба тон

Перфектният избор за лека вечеря

4 човека под 15 минути Лесно
Здравословно хранене с високо съдържание на вода: диня, грозде, спанак и др.
Food sources with high water content
 

Водата в храните

Всички сме чували колко важна е водата за нашето здраве. Според диетолози човек трябва да приема значително количество вода всеки ден. Препоръчваното количество е около 2.5 литра в зависимост от метаболизма.
Има хора, които заявяват, че не обичат вода и не могат да изпиват такова количество всеки ден. Трябва да имаме предвид, че можем да заменим част от него с плодови или зеленчукови сокове или просто да консумираме храни, които са с високо съдържание на вода.

Сред тях са зеленчуците, плодовете, месото, рибата, яйцата, сладоледът и много други. Плодовете и зеленчуците имат най-високо съдържание на вода. Например динята е с 92% вода, гроздето и ягодите са с около 90%, целината и репичките съдържат 95%, краставиците – 96%, спанакът и чушките – 92%.

Липсата на вода в нашето тяло може да причини понижено кръвно налягане, електролитен дисбаланс, сърдечни аритмии и други вреди. Помнете, че водата е живот. Дайте го на своето тяло.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.