Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Здравословно хранене с високо съдържание на вода: диня, грозде, спанак и др.

Food sources with high water content
 

Водата в храните

Всички сме чували колко важна е водата за нашето здраве. Според диетолози човек трябва да приема значително количество вода всеки ден. Препоръчваното количество е около 2.5 литра в зависимост от метаболизма.
Има хора, които заявяват, че не обичат вода и не могат да изпиват такова количество всеки ден. Трябва да имаме предвид, че можем да заменим част от него с плодови или зеленчукови сокове или просто да консумираме храни, които са с високо съдържание на вода.

Сред тях са зеленчуците, плодовете, месото, рибата, яйцата, сладоледът и много други. Плодовете и зеленчуците имат най-високо съдържание на вода. Например динята е с 92% вода, гроздето и ягодите са с около 90%, целината и репичките съдържат 95%, краставиците – 96%, спанакът и чушките – 92%.

Липсата на вода в нашето тяло може да причини понижено кръвно налягане, електролитен дисбаланс, сърдечни аритмии и други вреди. Помнете, че водата е живот. Дайте го на своето тяло.


Рецепти, които може да ви интересуват

Печена сьомга с микс от зелен и жълт фасул
Печена сьомга с микс от зелен и жълт фасул

Здравословна и вкусна комбинация от зелен и жълт фасул със сьомга и песто сос! Идеално ястие за лека вечеря.

2 човека 30-45 минути Лесно
Пуешки гърди, пълнени със сос от царевица и магданоз
Пуешки гърди, пълнени със сос от царевица и магданоз

Невероятен вкус и интересен аромат.

4 човека над 45 минути Умерено
Салата с авокадо и Мексико Микс
Салата с авокадо и Мексико Микс

Една от най-добрите салати за лятото

4 човека 15-30 минути Лесно
Печени картофи с крем от авокадо и червен фасул
Печени картофи с крем от авокадо и червен фасул

Посрещнете своите гости с едно чудесно, лесноза приготвяне и здравословно ястие

2 човека 30-45 минути Лесно
Здравословно хранене с високо съдържание на вода: диня, грозде, спанак и др.
Food sources with high water content
 

Водата в храните

Всички сме чували колко важна е водата за нашето здраве. Според диетолози човек трябва да приема значително количество вода всеки ден. Препоръчваното количество е около 2.5 литра в зависимост от метаболизма.
Има хора, които заявяват, че не обичат вода и не могат да изпиват такова количество всеки ден. Трябва да имаме предвид, че можем да заменим част от него с плодови или зеленчукови сокове или просто да консумираме храни, които са с високо съдържание на вода.

Сред тях са зеленчуците, плодовете, месото, рибата, яйцата, сладоледът и много други. Плодовете и зеленчуците имат най-високо съдържание на вода. Например динята е с 92% вода, гроздето и ягодите са с около 90%, целината и репичките съдържат 95%, краставиците – 96%, спанакът и чушките – 92%.

Липсата на вода в нашето тяло може да причини понижено кръвно налягане, електролитен дисбаланс, сърдечни аритмии и други вреди. Помнете, че водата е живот. Дайте го на своето тяло.