Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Видове макарони

Пълнозърнести макарони – под това име можете да намерите макарони със ситно смляно пълнозърнесто брашно. Това може да бъде пшенично брашно (пастата има кафеникаво-жълтеникав цвят) или ръж (пастата има тъмнокафяв цвят). Пастата от пълнозърнесто брашно съдържа повече витамини и минерали от класическата. Оризовата паста се приготвя от оризово брашно. Тя съдържа основно нишесте и е без глутен и мазнини. Много е популярна в Азия, особено в Китай. Може да се сервира с пиле, морска храна и зеленчуци. Идеална за азиатски супи. Соеви макарони – може да изглежда, че се правят от соя, но търговското име е грешно. Всъщност в състава им може да бъде  открито предимно нишесте, добито от папуда. Те съдържат около 10% протеини. Не съдържат глутен. Най-добре е да се сервират като допълнение към супи, проолетни рулца, може да се сервират със свинско или говеждо и зеленчуци. Царевични макарони – жълти макарони, които се правят от царевично брашно. Те са богати на фибри и витамини В, Е и А. Съдържат и магнезий и калий. Смятат се за много здравословна храна. Подходящи са за мексикански салати и си подхождат много с боб. Red_Pasta-BG-vol3  

Открийте любимия си вид макарони

Вземете още вкусни рецепти на Как се ядат спагети? Азиатска кухня Мексиканска кухня – ароматната царевица  


Рецепти, които може да ви интересуват

Боб яхния с наденички
Боб яхния с наденички

Превъзходно ястие, вкусно и хранително

2 човека 30-45 минути Умерено
Банички с грах и сирене
Банички с грах и сирене

Вкусни мъфини от бутер тесто с пълнеж от грах и сирене. Сервирани самостоятелно или като допълнение, те обогатяват чинията.

3 човека 30-45 минути Умерено
Хлебни knedliki - houskowe knedliki
Хлебни knedliki - houskowe knedliki

Рецепта за knedliki – традиционна чешка гарнитура към месото, сервирани вместо картофи или ориз.

3 човека над 45 минути Лесно
Печени картофи с крем от авокадо и червен фасул
Печени картофи с крем от авокадо и червен фасул

Посрещнете своите гости с едно чудесно, лесноза приготвяне и здравословно ястие

2 човека 30-45 минути Лесно
Видове макарони

Пълнозърнести макарони – под това име можете да намерите макарони със ситно смляно пълнозърнесто брашно. Това може да бъде пшенично брашно (пастата има кафеникаво-жълтеникав цвят) или ръж (пастата има тъмнокафяв цвят). Пастата от пълнозърнесто брашно съдържа повече витамини и минерали от класическата. Оризовата паста се приготвя от оризово брашно. Тя съдържа основно нишесте и е без глутен и мазнини. Много е популярна в Азия, особено в Китай. Може да се сервира с пиле, морска храна и зеленчуци. Идеална за азиатски супи. Соеви макарони – може да изглежда, че се правят от соя, но търговското име е грешно. Всъщност в състава им може да бъде  открито предимно нишесте, добито от папуда. Те съдържат около 10% протеини. Не съдържат глутен. Най-добре е да се сервират като допълнение към супи, проолетни рулца, може да се сервират със свинско или говеждо и зеленчуци. Царевични макарони – жълти макарони, които се правят от царевично брашно. Те са богати на фибри и витамини В, Е и А. Съдържат и магнезий и калий. Смятат се за много здравословна храна. Подходящи са за мексикански салати и си подхождат много с боб. Red_Pasta-BG-vol3  

Открийте любимия си вид макарони

Вземете още вкусни рецепти на Как се ядат спагети? Азиатска кухня Мексиканска кухня – ароматната царевица  

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description