Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Три начина за повече зеленчуци. Хапвайте с вашия сос царевица и гъби

1. Повече шейкове

Шейковете са отличен начин да увеличите приема на плодове и да си създадете здравословни хранителни навици. Бърза рецепта – две кивита, един банан, пъшка грозде, няколко ягоди и 250мл изстискан ябълков сок ще ви заредят с енергия и ако добавите и малко специален екстракт от водораслото спирулина ще бъде още по-добре!

2. Повече зеленчуци

Да схрускате няколко зеленчука по време на вашето сутрешно кафе е прекрасен начин да ядете по-здравословно. Картофи, целина и всякакви хрупкави зеленчуци са по-добрият избор отколкото зърнените закуски. Един морков например съдържа около 30 калории, целината – около 10. Можете да ядете огромно количество зеленчуци и пак няма да сте поели толкова калории, отколкото ако изядете един шоколад. Ако смятате зеленчуците за твърде скучни, освежете своите рецепти като добавите малко хумус или пък нискомаслено кисело мляко. Също така яжте повече зеленчуци и плодове всеки ден – краставица, домат, целина или суров морков са далеч по-добрият избор от кифличката.

3. Повече зеленчуци във вашия сос за спагети

Обикновено аз взимам бурканче със сос и прибавям боб, царевица, гъби, нарязани домати и други. Независимо дали ги обичате нарязани на ситно или на едро, зеленчуците са чудесен начин да обвкусите своята паста.

Бъдете креативни и намерете нови рецепти да се храните с повече плодове и зеленчуци всеки ден.


Рецепти, които може да ви интересуват

Говеждо филе върху спаначено канапе
Говеждо филе върху спаначено канапе

Вкусна рецепта с много желязо и витамини!

1 човек 30-45 минути Трудно
Зелен фасул с копър
Зелен фасул с копър

Топъл зелен фасул с чесън и много копър! Лесен за приготвяне и за наслаждаване.

2 човека 15-30 минути Лесно
Ratatouille - рататуй, зеленчуково ястие от Ница
Ratatouille - рататуй, зеленчуково ястие от Ница

Една рецепта за Ratatouille - френско ястие със зеленчуци, известно в целия свят.

4 човека над 45 минути Лесно
Киш със спанак и сирене
Киш със спанак и сирене

Модерен и съдържатeлен тарт, в който спанакът доминира

4 човека над 45 минути Умерено
Три начина за повече зеленчуци. Хапвайте с вашия сос царевица и гъби

1. Повече шейкове

Шейковете са отличен начин да увеличите приема на плодове и да си създадете здравословни хранителни навици. Бърза рецепта – две кивита, един банан, пъшка грозде, няколко ягоди и 250мл изстискан ябълков сок ще ви заредят с енергия и ако добавите и малко специален екстракт от водораслото спирулина ще бъде още по-добре!

2. Повече зеленчуци

Да схрускате няколко зеленчука по време на вашето сутрешно кафе е прекрасен начин да ядете по-здравословно. Картофи, целина и всякакви хрупкави зеленчуци са по-добрият избор отколкото зърнените закуски. Един морков например съдържа около 30 калории, целината – около 10. Можете да ядете огромно количество зеленчуци и пак няма да сте поели толкова калории, отколкото ако изядете един шоколад. Ако смятате зеленчуците за твърде скучни, освежете своите рецепти като добавите малко хумус или пък нискомаслено кисело мляко. Също така яжте повече зеленчуци и плодове всеки ден – краставица, домат, целина или суров морков са далеч по-добрият избор от кифличката.

3. Повече зеленчуци във вашия сос за спагети

Обикновено аз взимам бурканче със сос и прибавям боб, царевица, гъби, нарязани домати и други. Независимо дали ги обичате нарязани на ситно или на едро, зеленчуците са чудесен начин да обвкусите своята паста.

Бъдете креативни и намерете нови рецепти да се храните с повече плодове и зеленчуци всеки ден.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description