Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Три начина за повече зеленчуци. Хапвайте с вашия сос царевица и гъби

1. Повече шейкове

Шейковете са отличен начин да увеличите приема на плодове и да си създадете здравословни хранителни навици. Бърза рецепта – две кивита, един банан, пъшка грозде, няколко ягоди и 250мл изстискан ябълков сок ще ви заредят с енергия и ако добавите и малко специален екстракт от водораслото спирулина ще бъде още по-добре!

2. Повече зеленчуци

Да схрускате няколко зеленчука по време на вашето сутрешно кафе е прекрасен начин да ядете по-здравословно. Картофи, целина и всякакви хрупкави зеленчуци са по-добрият избор отколкото зърнените закуски. Един морков например съдържа около 30 калории, целината – около 10. Можете да ядете огромно количество зеленчуци и пак няма да сте поели толкова калории, отколкото ако изядете един шоколад. Ако смятате зеленчуците за твърде скучни, освежете своите рецепти като добавите малко хумус или пък нискомаслено кисело мляко. Също така яжте повече зеленчуци и плодове всеки ден – краставица, домат, целина или суров морков са далеч по-добрият избор от кифличката.

3. Повече зеленчуци във вашия сос за спагети

Обикновено аз взимам бурканче със сос и прибавям боб, царевица, гъби, нарязани домати и други. Независимо дали ги обичате нарязани на ситно или на едро, зеленчуците са чудесен начин да обвкусите своята паста.

Бъдете креативни и намерете нови рецепти да се храните с повече плодове и зеленчуци всеки ден.


Рецепти, които може да ви интересуват

Пържени летящи риби
Пържени летящи риби

Рецепта за пържени летящи риби, ястие от карибската кухня.

4 човека над 45 минути Умерено
Зелен боб с яйца
Зелен боб с яйца

Това е много лесно за приготвяне лятно ястие, което всички грузинци обичат.

3 човека над 45 минути Лесно
Шишчета с гъби и наденица
Шишчета с гъби и наденица

Идеална рецепта за летен пикник сред природата.

3 човека 30-45 минути Умерено
Виетнамска салата с пилешко
Виетнамска салата с пилешко

Рецепта за салата с пилешко, ястие от виетнамската кухня.

4 човека 30-45 минути Лесно
Три начина за повече зеленчуци. Хапвайте с вашия сос царевица и гъби

1. Повече шейкове

Шейковете са отличен начин да увеличите приема на плодове и да си създадете здравословни хранителни навици. Бърза рецепта – две кивита, един банан, пъшка грозде, няколко ягоди и 250мл изстискан ябълков сок ще ви заредят с енергия и ако добавите и малко специален екстракт от водораслото спирулина ще бъде още по-добре!

2. Повече зеленчуци

Да схрускате няколко зеленчука по време на вашето сутрешно кафе е прекрасен начин да ядете по-здравословно. Картофи, целина и всякакви хрупкави зеленчуци са по-добрият избор отколкото зърнените закуски. Един морков например съдържа около 30 калории, целината – около 10. Можете да ядете огромно количество зеленчуци и пак няма да сте поели толкова калории, отколкото ако изядете един шоколад. Ако смятате зеленчуците за твърде скучни, освежете своите рецепти като добавите малко хумус или пък нискомаслено кисело мляко. Също така яжте повече зеленчуци и плодове всеки ден – краставица, домат, целина или суров морков са далеч по-добрият избор от кифличката.

3. Повече зеленчуци във вашия сос за спагети

Обикновено аз взимам бурканче със сос и прибавям боб, царевица, гъби, нарязани домати и други. Независимо дали ги обичате нарязани на ситно или на едро, зеленчуците са чудесен начин да обвкусите своята паста.

Бъдете креативни и намерете нови рецепти да се храните с повече плодове и зеленчуци всеки ден.