Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Подцененият Витамин С

Витамин C е най-популярният витамин за повишаване на имунитета, което общо взето се смята за лек срещу настинките. За разлика от повечето животни, хората не могат да синтезират сами витамин C, което го прави необходим компонент от диетата на човек. Затова присъствието му в домашната аптечка е от съществено значение при есенните и зимни болести. Редовното му приемане намалява риска от настинки, особено за хора, които тренират или извършват тежък физически труд. Витамин С уплътнява и заздравява кръвоносните съдове, като по този начин предотвратява лесното кръвонасядане, кървенето или кървенето от венците. Той също така задейства окисляването на "лошия" холестерол и така води до намаляване на патологичните атеросклеротични лезии. Недостигът на витамин С в тялото може да причини отслабване на капилярите, както и да доведе до анемия, защото консумацията на това съединение повишава усвояването на желязото. Сред източниците на витамин С първо място заемат кръстоцветните зеленчуци и плодове,  на второ място по важност са картофите, на трето – жълтите и зелени зеленчуци и плодове, на четвърто – останалите зеленчуци и плодове (ягоди, малини). В животинския свят има много малко витамин С.

Уверете се, че диетата ви е богата на витамин C

Научете повече за здравето си на: Какви витамини в какви зеленчуци – Витамините във Вашата чиния Диета през есента – как да избегнем есенното коремче Остани млад с най-здравословните зеленчуци: броколи, спанак и моркови


Рецепти, които може да ви интересуват

Зеленчукови кюфтета със спанак и гъби
Зеленчукови кюфтета със спанак и гъби

Вкусни хапки за гости

4 човека 30-45 минути Умерено
Фейжоада – ястие от червен боб с парчета свинско месо
Фейжоада – ястие от червен боб с парчета свинско месо

Фейжоада е едно от най-известните португалски ястия.

3 човека над 45 минути Лесно
Салата Средиземноморски Микс
Салата Средиземноморски Микс

Чудесна салата за лятото.

4 човека 15-30 минути Лесно
Гаспачо - испанска студена супа от зеленчуци
Гаспачо - испанска студена супа от зеленчуци

Търсите рецепти за гаспачо? Ето една рецепта, която ще ви покаже как да приготвите тази студена испанска супа.

6 човека над 45 минути Лесно
Подцененият Витамин С

Витамин C е най-популярният витамин за повишаване на имунитета, което общо взето се смята за лек срещу настинките. За разлика от повечето животни, хората не могат да синтезират сами витамин C, което го прави необходим компонент от диетата на човек. Затова присъствието му в домашната аптечка е от съществено значение при есенните и зимни болести. Редовното му приемане намалява риска от настинки, особено за хора, които тренират или извършват тежък физически труд. Витамин С уплътнява и заздравява кръвоносните съдове, като по този начин предотвратява лесното кръвонасядане, кървенето или кървенето от венците. Той също така задейства окисляването на "лошия" холестерол и така води до намаляване на патологичните атеросклеротични лезии. Недостигът на витамин С в тялото може да причини отслабване на капилярите, както и да доведе до анемия, защото консумацията на това съединение повишава усвояването на желязото. Сред източниците на витамин С първо място заемат кръстоцветните зеленчуци и плодове,  на второ място по важност са картофите, на трето – жълтите и зелени зеленчуци и плодове, на четвърто – останалите зеленчуци и плодове (ягоди, малини). В животинския свят има много малко витамин С.

Уверете се, че диетата ви е богата на витамин C

Научете повече за здравето си на: Какви витамини в какви зеленчуци – Витамините във Вашата чиния Диета през есента – как да избегнем есенното коремче Остани млад с най-здравословните зеленчуци: броколи, спанак и моркови

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.