Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Недооцененият витамин C

Витамин C е най-популярният витамин за повишаване на имунитета, което общо взето се смята за лек срещу настинките. Затова присъствието му в домашната аптечка е от съществено значение при есенните и зимни болести. Редовното му приемане намалява риска от настинки, особено за хора, които тренират или извършват тежък физически труд. Витамин С уплътнява и заздравява кръвоносните съдове, като по този начин предотвратява лесното кръвонасядане, кървенето или кървенето от венците. Той също така задейства окисляването на "лошия" холестерол и така води до намаляване на патологичните атеросклеротични лезии. Недостигът на витамин С в тялото може да причини отслабване на капилярите, както и да доведе до анемия, защото консумацията на това съединение повишава усвояването на желязото. Сред източниците на витамин С първо място заемат кръстоцветните зеленчуци и плодове,  на второ място по важност са картофите, на трето – жълтите и зелени зеленчуци и плодове, на четвърто – останалите зеленчуци и плодове (ягоди, малини). В животинския свят има много малко витамин С. Недооцененият витамин C

Уверете се, че диетата ви е богата на витамин C

Научете повече за здравето си на: Какви витамини в какви зеленчуци – Витамините във Вашата чиния Диета през есента – как да избегнем есенното коремче Остани млад с най-здравословните зеленчуци: броколи, спанак и моркови


Рецепти, които може да ви интересуват

Свинско месо в сладко-кисел сос

Свинско месо в сладко-кисел сос

Свинско месо в сладко-кисел сос, това е израз на свързване на силите ин и ян в кулинарното изкуство – китайския баланс на противоположностите.

4 човека над 45 минути Умерено
Erwtensoep – Холандска грахова супа

Erwtensoep – Холандска грахова супа

Erwtensoep наричана още Snert – много известна в Холандия супа от зелен олющен грах.

6 човека над 45 минути Трудно
Палачинки ала Гундел

Палачинки ала Гундел

Рецепта за палачинки ала Гундел - най-известните унгарски палачинки.

3 човека над 45 минути Умерено
Зеленчуков дует с прошуто

Зеленчуков дует с прошуто

Бърза и вкусна рецепта за предястие с прошуто.

4 човека 15-30 минути Лесно
Недооцененият витамин C

Витамин C е най-популярният витамин за повишаване на имунитета, което общо взето се смята за лек срещу настинките. Затова присъствието му в домашната аптечка е от съществено значение при есенните и зимни болести. Редовното му приемане намалява риска от настинки, особено за хора, които тренират или извършват тежък физически труд. Витамин С уплътнява и заздравява кръвоносните съдове, като по този начин предотвратява лесното кръвонасядане, кървенето или кървенето от венците. Той също така задейства окисляването на "лошия" холестерол и така води до намаляване на патологичните атеросклеротични лезии. Недостигът на витамин С в тялото може да причини отслабване на капилярите, както и да доведе до анемия, защото консумацията на това съединение повишава усвояването на желязото. Сред източниците на витамин С първо място заемат кръстоцветните зеленчуци и плодове,  на второ място по важност са картофите, на трето – жълтите и зелени зеленчуци и плодове, на четвърто – останалите зеленчуци и плодове (ягоди, малини). В животинския свят има много малко витамин С. Недооцененият витамин C

Уверете се, че диетата ви е богата на витамин C

Научете повече за здравето си на: Какви витамини в какви зеленчуци – Витамините във Вашата чиния Диета през есента – как да избегнем есенното коремче Остани млад с най-здравословните зеленчуци: броколи, спанак и моркови