Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Недооцененият витамин C

Витамин C е най-популярният витамин за повишаване на имунитета, което общо взето се смята за лек срещу настинките. Затова присъствието му в домашната аптечка е от съществено значение при есенните и зимни болести. Редовното му приемане намалява риска от настинки, особено за хора, които тренират или извършват тежък физически труд. Витамин С уплътнява и заздравява кръвоносните съдове, като по този начин предотвратява лесното кръвонасядане, кървенето или кървенето от венците. Той също така задейства окисляването на "лошия" холестерол и така води до намаляване на патологичните атеросклеротични лезии. Недостигът на витамин С в тялото може да причини отслабване на капилярите, както и да доведе до анемия, защото консумацията на това съединение повишава усвояването на желязото. Сред източниците на витамин С първо място заемат кръстоцветните зеленчуци и плодове,  на второ място по важност са картофите, на трето – жълтите и зелени зеленчуци и плодове, на четвърто – останалите зеленчуци и плодове (ягоди, малини). В животинския свят има много малко витамин С. Недооцененият витамин C

Уверете се, че диетата ви е богата на витамин C

Научете повече за здравето си на: Какви витамини в какви зеленчуци – Витамините във Вашата чиния Диета през есента – как да избегнем есенното коремче Остани млад с най-здравословните зеленчуци: броколи, спанак и моркови


Рецепти, които може да ви интересуват

Питки с царевица, сметанов дресинг и зелени подправки

Питки с царевица, сметанов дресинг и зелени подправки

Сладка царевица и люти подправки - много вкусни заедно.

4 човека 30-45 минути Умерено
Паниран кашкавал - smazeny syr

Паниран кашкавал - smazeny syr

Рецепта за паниран кашкавал – невероятно лесно за приготвяне предложение от чешката кухня.

2 човека 30-45 минути Лесно
Тортила с masa harina - мексикански палачинки от царевично брашно

Тортила с masa harina - мексикански палачинки от царевично брашно

Рецепта за тортила с masa harina – в Мексико това е най-важната гарнитура към всичко, базова съставка към много ястия, мексикански хляб.

10 човека 30-45 минути Лесно
Виетнамска супа Pho

Виетнамска супа Pho

Рецепта за супа Pho, ястие от виетнамската кухня.

8 човека над 45 минути Лесно
Недооцененият витамин C

Витамин C е най-популярният витамин за повишаване на имунитета, което общо взето се смята за лек срещу настинките. Затова присъствието му в домашната аптечка е от съществено значение при есенните и зимни болести. Редовното му приемане намалява риска от настинки, особено за хора, които тренират или извършват тежък физически труд. Витамин С уплътнява и заздравява кръвоносните съдове, като по този начин предотвратява лесното кръвонасядане, кървенето или кървенето от венците. Той също така задейства окисляването на "лошия" холестерол и така води до намаляване на патологичните атеросклеротични лезии. Недостигът на витамин С в тялото може да причини отслабване на капилярите, както и да доведе до анемия, защото консумацията на това съединение повишава усвояването на желязото. Сред източниците на витамин С първо място заемат кръстоцветните зеленчуци и плодове,  на второ място по важност са картофите, на трето – жълтите и зелени зеленчуци и плодове, на четвърто – останалите зеленчуци и плодове (ягоди, малини). В животинския свят има много малко витамин С. Недооцененият витамин C

Уверете се, че диетата ви е богата на витамин C

Научете повече за здравето си на: Какви витамини в какви зеленчуци – Витамините във Вашата чиния Диета през есента – как да избегнем есенното коремче Остани млад с най-здравословните зеленчуци: броколи, спанак и моркови