Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Остани млад с най-здравословните зеленчуци: броколи, спанак и моркови

Oстанете млади

Стареенето не е нещо, от което трябва да се страхуваме, ако се грижим добре за себе си. Но всички ние искаме да изглеждаме млади и здрави възможно най-дълго, нали? Добрата новина е, че можете да използвате естественото богатство на природата, за да го направите!
 Ако искате да останете млади и на външен вид и като здравословно състояние, два жизненоважни компонента могат да ви помогнат да успеете - правилната храна и редовните упражнения.

Последното е очевидно, но коя храна притежава желания ефект срещу стареене? Зеленчуците са правилният отговор на този въпрос. Здравословните зеленчуците имат благоприятен ефект върху възстановителните свойства на тялото, защото са богати на антиоксиданти - съединения, които помагат да устоявате на вредните UV-лъчи. Тези антиоксиданти могат да ви помогнат да останете гъвкави и енергични, ако ядете правилните зеленчуци.

Нека разгледаме трите най-добри зеленчука, които може да добавите към диетата ви против стареене.

  1. Спанак - този зеленчук може да се похвали с големи количества витамин С и помага на кожата да произвежда и задържа колаген, който е пряко отговорен за нейната еластичност. Спанакът изобилства от антиоксиданти. За да извлечете максимална полза за здравето, консумирайте го суров след старателно измиване. Можете и внимателно да го приготвите на пара.
  2. Моркови - известни с ползата им за зрението, морковите също са богати на витамини и микроелементи, които поддържат ноктите и косата здрави. Освен това, сокът от моркови е един от най-здравословните сокове за пиене.
  3. Броколи – известно е, че те съдържат агенти за борба с рака, витамин С, сяра и полезни аминокиселини. Този зеленчук е чудесно средство за изхвърляне на различни токсини от тялото и за повишаване на възстановителните му свойства. Както и спанака, се препоръчва да ги консумирате сурови. Ако сте мразили броколи като дете, по-добре да ги заобичате сега!
Редовната консумация на тези три здравословни зеленчука, заедно с разумен режим на упражнения, ще ви помогне да останете и да се чувствате млади. Подарете си удоволствието да кажете НЕ на бръчките и сивите коси, докато отпивате от вкусния морковен сок!

Рецепти, които може да ви интересуват

Медальони със сини сливи
Медальони със сини сливи

Свински медальони на скара със сини сливи и червено вино.

4 човека 30-45 минути Лесно
Лечо – ястие от унгарската кухня
Лечо – ястие от унгарската кухня

Лечо – задушена чушка с добавка на домати и лук.

3 човека 30-45 минути Лесно
Лятна салата с хамон, кресон и синьо сирене
Лятна салата с хамон, кресон и синьо сирене

Страхотен и свеж вкус за летните вечери

4 човека 15-30 минути Лесно
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан

Запържете парчетата говеждо в тигана, по 2 минути от всяка страна. Поставете парчетата говеждо филе в предварително загрята на 160°C фурна за 5 минути. Махнете от фурната, подправете със сол и пипер и отстранете.

2 човека под 15 минути Умерено
Остани млад с най-здравословните зеленчуци: броколи, спанак и моркови

Oстанете млади

Стареенето не е нещо, от което трябва да се страхуваме, ако се грижим добре за себе си. Но всички ние искаме да изглеждаме млади и здрави възможно най-дълго, нали? Добрата новина е, че можете да използвате естественото богатство на природата, за да го направите!
 Ако искате да останете млади и на външен вид и като здравословно състояние, два жизненоважни компонента могат да ви помогнат да успеете - правилната храна и редовните упражнения.

Последното е очевидно, но коя храна притежава желания ефект срещу стареене? Зеленчуците са правилният отговор на този въпрос. Здравословните зеленчуците имат благоприятен ефект върху възстановителните свойства на тялото, защото са богати на антиоксиданти - съединения, които помагат да устоявате на вредните UV-лъчи. Тези антиоксиданти могат да ви помогнат да останете гъвкави и енергични, ако ядете правилните зеленчуци.

Нека разгледаме трите най-добри зеленчука, които може да добавите към диетата ви против стареене.

  1. Спанак - този зеленчук може да се похвали с големи количества витамин С и помага на кожата да произвежда и задържа колаген, който е пряко отговорен за нейната еластичност. Спанакът изобилства от антиоксиданти. За да извлечете максимална полза за здравето, консумирайте го суров след старателно измиване. Можете и внимателно да го приготвите на пара.
  2. Моркови - известни с ползата им за зрението, морковите също са богати на витамини и микроелементи, които поддържат ноктите и косата здрави. Освен това, сокът от моркови е един от най-здравословните сокове за пиене.
  3. Броколи – известно е, че те съдържат агенти за борба с рака, витамин С, сяра и полезни аминокиселини. Този зеленчук е чудесно средство за изхвърляне на различни токсини от тялото и за повишаване на възстановителните му свойства. Както и спанака, се препоръчва да ги консумирате сурови. Ако сте мразили броколи като дете, по-добре да ги заобичате сега!
Редовната консумация на тези три здравословни зеленчука, заедно с разумен режим на упражнения, ще ви помогне да останете и да се чувствате млади. Подарете си удоволствието да кажете НЕ на бръчките и сивите коси, докато отпивате от вкусния морковен сок!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description