Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Ходенето - туризъм за хубаво тяло

 

Разходка по всяко време

Ходенето стимулира всички процеси във вашето тяло. Поемането на въздух от тялото подобрява кръвообръщението, увеличава имунитета, заздравява костите и мускулите, намалява стреса, понижава кръвното налягане и оформя хубава линия на тялото ви. Колкото по-дълго трае вашата разходка, толкова по-добре. Изморявате се повече, в замисимост от терена по който вървите. Горенето на мазнини започва чак след 30-40 минути ходене, защото преди това вашето тяло черпи енергия от складирания в организма гликоген.

Метаболизмът се ускорява когато ходите със 7 километра в час, но ако преди това не сте правили подобен вид разходка, увеличавайте скоростта постепенно. Не забравяйте, че целта на ходенето е не да ви остави без въздух, нито да чувствате интензивна болка в ставите или краката.

Най-добре е нагоре по хълма

Хубаво е да ходите навсякъде, където имате възможност, но разбира се е по-хубаво, ако се разхождате сред приятна гледка, а още по-добре, ако изкачвате планина. Планинският климат влива енергия в тялото ви, спомага кръвоносната и дихателната система да работят още по-енергично, което от своя страна стимулира метаболизма. Най-успешният начин да горите мазнини при разходка е, когато се изкачвате нагоре, увеличавате естествено пулса си и напрягате мускулите си. Разбира се хората, които са с високо кръвно налягане, сериозни сърдечни заболявания, диабет или хипертиреоидизъм трябва да внимават, когато избират туристическия си маршрут. Преди да поемат подобен маршрут трябва да се консултират с лекар.

Необходимата екипировка

Преди да предприемете разходка в планината, трябва да помислите за дрехи, които са направени от дишащи материи и предпазват от влагата навън – дрехи, които да са ви удобни за ходене. Най-важното е да имате удобни обувки.
 

Трябва да са леки и високо изрязани, за да предпазват глезена и да го държат стабилен, също е добре да са с анатомични стелки и да не причиняват триене на крака. Трябва да имат дебели, меки подметки за сцепление и за стабилност на петата и пръстите. Уверете се, че имате удобна раница с меки и широки колани, които няма да ви убиват докато сте на разходка из планинатата.

Рецепти, които може да ви интересуват

Питки с царевица, сметанов дресинг и зелени подправки
Питки с царевица, сметанов дресинг и зелени подправки

Сладка царевица и люти подправки - много вкусни заедно.

4 човека 30-45 минути Умерено
Свежа салата със средиземноморски вкус
Свежа салата със средиземноморски вкус

Чудесна идея за летен лек обяд

2 човека под 15 минути Лесно
Aлфахорес - aржентински бисквити с тофу
Aлфахорес - aржентински бисквити с тофу

В много латиноамерикански страни и Испания може да видите бисквитите Алфахорес, но във всяка страна, а даже и регион, рецептите са напълно различни.

20 човека над 45 минути Умерено
Дип от хумус - арабски сос от нахут и сусамена паста
Дип от хумус - арабски сос от нахут и сусамена паста

Рецепта за дип от хумус, сервиран с питка хляб или чипс, може да бъде интересно предястие за гостите докато чакат основното ястие.

6 човека над 45 минути Лесно
Ходенето - туризъм за хубаво тяло
 

Разходка по всяко време

Ходенето стимулира всички процеси във вашето тяло. Поемането на въздух от тялото подобрява кръвообръщението, увеличава имунитета, заздравява костите и мускулите, намалява стреса, понижава кръвното налягане и оформя хубава линия на тялото ви. Колкото по-дълго трае вашата разходка, толкова по-добре. Изморявате се повече, в замисимост от терена по който вървите. Горенето на мазнини започва чак след 30-40 минути ходене, защото преди това вашето тяло черпи енергия от складирания в организма гликоген.

Метаболизмът се ускорява когато ходите със 7 километра в час, но ако преди това не сте правили подобен вид разходка, увеличавайте скоростта постепенно. Не забравяйте, че целта на ходенето е не да ви остави без въздух, нито да чувствате интензивна болка в ставите или краката.

Най-добре е нагоре по хълма

Хубаво е да ходите навсякъде, където имате възможност, но разбира се е по-хубаво, ако се разхождате сред приятна гледка, а още по-добре, ако изкачвате планина. Планинският климат влива енергия в тялото ви, спомага кръвоносната и дихателната система да работят още по-енергично, което от своя страна стимулира метаболизма. Най-успешният начин да горите мазнини при разходка е, когато се изкачвате нагоре, увеличавате естествено пулса си и напрягате мускулите си. Разбира се хората, които са с високо кръвно налягане, сериозни сърдечни заболявания, диабет или хипертиреоидизъм трябва да внимават, когато избират туристическия си маршрут. Преди да поемат подобен маршрут трябва да се консултират с лекар.

Необходимата екипировка

Преди да предприемете разходка в планината, трябва да помислите за дрехи, които са направени от дишащи материи и предпазват от влагата навън – дрехи, които да са ви удобни за ходене. Най-важното е да имате удобни обувки.
 

Трябва да са леки и високо изрязани, за да предпазват глезена и да го държат стабилен, също е добре да са с анатомични стелки и да не причиняват триене на крака. Трябва да имат дебели, меки подметки за сцепление и за стабилност на петата и пръстите. Уверете се, че имате удобна раница с меки и широки колани, които няма да ви убиват докато сте на разходка из планинатата.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description