Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да отслабнем като се храним – 6 напътствия за по-малко калории в диетата

1. Яжте бавно и се наслаждавайте на всяка хапка. Чак след 20 минути до мозъка достига сигнал, че сме сити. Винаги сипвайте по-малки порции, отколкото Ви се струва, че имате нужда и проверете своята дневна нужда от калории. 2. Яжте често. Благодарение на това, организмът няма да се старае да спести енергия и калориите ще се изгорят по-бързо. Похапването между храненията е позволено. Помнете обаче, че хапванията трябва да са здравословни, най-добре да са зеленчуци. 3. Ако обичате калорични храни, ограничете сладките напитки. Много излишни калории приемаме с колата, плодовите сокове, капучиното, газираните напитки и киселите млека за пиене. Пийте вода и зелен чай без захар. 4. Движете се. Качвайте се по стълбите вместо да ползвате асансьора, оставете колата, слезте една спирка по-рано. Физическата активност е много важна, не само за фигурата, но и за здравето. 5. Не можете да се откажете от време на време от fast food и сладките вкусотии? В такъв случай, поне ги ограничете. Ако ядете хот дог, откажете се от сладоледа. Ще постигнете желаното тяло по-бързо, отколкото мислите. 6. Хранете се със здравословни мазнини като маслини, сьомга и орехи, тези храни ще ви дадът чувство за удовлетвореност и ситост.


Рецепти, които може да ви интересуват

Супа Минестроне с броколи
Супа Минестроне с броколи

Цветна и вкусна супа със зеленчуци и малко на брой съставки

2 човека 15-30 минути Лесно
Филе от сьомга със салата от златна царевица с люти чушки
Филе от сьомга със салата от златна царевица с люти чушки

Изискано и лесно за приготвяне ястие.

4 човека 15-30 минути Умерено
Модерни кюфтенца с кисели краставички
Модерни кюфтенца с кисели краставички

Класическите кюфтенца могат да бъдат приготвени по нов начин!

2 човека 30-45 минути Трудно
Градинска салата с маслини и царевица
Градинска салата с маслини и царевица

Перфектната салата за балансирана зеленчукова диета!

2 човека 15-30 минути Лесно
Как да отслабнем като се храним – 6 напътствия за по-малко калории в диетата

1. Яжте бавно и се наслаждавайте на всяка хапка. Чак след 20 минути до мозъка достига сигнал, че сме сити. Винаги сипвайте по-малки порции, отколкото Ви се струва, че имате нужда и проверете своята дневна нужда от калории. 2. Яжте често. Благодарение на това, организмът няма да се старае да спести енергия и калориите ще се изгорят по-бързо. Похапването между храненията е позволено. Помнете обаче, че хапванията трябва да са здравословни, най-добре да са зеленчуци. 3. Ако обичате калорични храни, ограничете сладките напитки. Много излишни калории приемаме с колата, плодовите сокове, капучиното, газираните напитки и киселите млека за пиене. Пийте вода и зелен чай без захар. 4. Движете се. Качвайте се по стълбите вместо да ползвате асансьора, оставете колата, слезте една спирка по-рано. Физическата активност е много важна, не само за фигурата, но и за здравето. 5. Не можете да се откажете от време на време от fast food и сладките вкусотии? В такъв случай, поне ги ограничете. Ако ядете хот дог, откажете се от сладоледа. Ще постигнете желаното тяло по-бързо, отколкото мислите. 6. Хранете се със здравословни мазнини като маслини, сьомга и орехи, тези храни ще ви дадът чувство за удовлетвореност и ситост.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description