Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

BMI, Калкулатор Калории, Дневни Калорийни Нужди

  Изчислете количеството на калориите във вашата чиния. Планирайте ежедневните си ястия. Проверяването на BMI или WHR, е много важно при избора на оптимален хранителен режим. Калкулаторите за калории са модерни и лесни за използване. Колко калории съдържа ястието? Дали Вашата телесна маса е подходяща? Дали Вашата диета съдържа достатъчно количество хранителни вещества? Колко често си задаваме тези въпроси? Вероятно всеки ден или само в случай на подлагане на диета или приготвяне на храна. За да отговорим на тях, можем, разбира се, да седнем с молив в ръка и лист хартия и да направим някои сметки.  Колко по-удобно е да използваме калкулатора,чиято употреба е много лесна, даже интуитивна. Достатъчно е да въведете нужните данни, за да получите след секунди интересуващите Ви резултати... Използвайте достъпните на страницата калкулатори! снимка с деца и момичета, с текст калкулатори на бял фон

Калкулатор на калориите

Замисляте ли се колко калории съдържа ястието, отделното хранене или целодневното меню? Не знаете какво да ядете и в какви количества, за да се радвате на добро здраве и идеална фигура? С помощта на нашия калкулатор, ще пресметнете калорийната стойност и съдържанието на основните хранителни вещества в приготвените храни. Калкулаторът на калориите ще Ви помогне да планирате не само едно конкретно хранене, но също така да съставите дневното си меню или да планирате менюто си за цялата седмица. Над 1000 продукта, съставки, ястия и храни. Проверете колко калории съдържа Вашата храна!

BMI (Body Mass Index) – калкулатор

Ако не знаете дали вашето тегло е правилно, използвайте BMI калкулатора. Той прецизно ще пресметне BMI (Показател за телесна маса), чиято стойност ще Ви позволи да оцените количеството мастна тъкан в организма. Ще позволи да разберете дали теглото Ви е в норма или не. Това е ценна насока при каквито и да било отклонения от нормата. Когато стойността на BMI показва поднормено тегло, трябва да смените диета си с по-калорична. И обратно – при наднормено тегло, трябва да се ограничат консумираните калории и да се промени  режима на живот. Познаването на стойностите на BMI показателя помага да оценим риска от появата на болести, свързани с наднорменото тегло, като склероза, диабет, високо кръвно налягане, инфаркт или коронарна болест на сърцето. Пресметнете своя BMI показател!

Дневни калорийни нужди

Знаете ли колко калории трябва да има във всекидневното хранене, за да покриете енергийния разход, произлизащ от основната обмяна на веществата, а също така видът и интензивността на физическата активност. Доставянето на организма на съответните количества храна, които покриват дневната енергийна нужда, но не я превишават, е условието за поддържане на постоянна, правилна телесна маса. Преди да изберете подходящата диета, трябва задължително да определите... дневната енергийна потребност, която зависи от индивидуалното темпо на метаболизма, телесната маса, височината, възрастта, пола и нивото на физическа активност. Тя нараства по време на интензивно физическо натоварване, както и по време на растеж и развитие на организма, бременност и през периода на кърмене и възстановяване. ВНИМАНИЕ: Този калкулатор е предназначен единствено за възрастни хора (възраст > 18). Проверете от колко калории дневно се нуждаете.

WHR - (Waist Hip Ratio) – показател за обиколката на талията до обиколката на бедрата

Това е показател за дистрибуция на мастната тъкан в човешкото тяло. Познаването на стойността на WHR показателя, позволява да се определи разпределението на мазнините, вида фигура и вида затлъстяване. Този калкулатор се използва само при хора, при които BMI е по-висок, от 25, тоест страдащи от наднормено тегло или затлъстяване. Ако Вашият BMI е в нормата, не използвайте този калкулатор, тъй като получените резултати ще бъдат грешни. Не забравяйте също, че WHR показателят не се прилага при бременни жени! Пресметнете Вашия WHR в нашия калкулатор! Няколко полезни неща за калориите и горенето на мазнини, които трябва да помним: След като пресметнете вашето BMI и нужен калориен прием, не намалявайте изведнъж калориите, които поемате дневно с повече от 1000 (ако имате нужда да отслабнете). Това би довело до добре известния и нежелан йо-йо ефект. Намалявайте калориите постепено и ползвайте калкулатора за калории, за да сте сигурни, че наистина не 'режете' прекалено много неща от менюто си. Така ще сте сигурни, че няма да забавите метаболизма си. Бавното хранене също много помага, когато започнете да намалявате дневния си калориен прием.


Рецепти, които може да ви интересуват

Marine salmon - здравословна маринована сьомга със салата от леща
Marine salmon - здравословна маринована сьомга със салата от леща

Рецепта за маринована сьомга със салата от леща.

3 човека над 45 минути Умерено
Бурата с царевица и песто
Бурата с царевица и песто

Изумително вкусна и лесна рецепта

2 човека 15-30 минути Лесно
Aлфахорес - aржентински бисквити с тофу
Aлфахорес - aржентински бисквити с тофу

В много латиноамерикански страни и Испания може да видите бисквитите Алфахорес, но във всяка страна, а даже и регион, рецептите са напълно различни.

20 човека над 45 минути Умерено
Агнешко бутче с червено цвекло и кисели краставички
Агнешко бутче с червено цвекло и кисели краставички

Чудесна Великденска вечеря за двама

2 човека над 45 минути Лесно
BMI, Калкулатор Калории, Дневни Калорийни Нужди

  Изчислете количеството на калориите във вашата чиния. Планирайте ежедневните си ястия. Проверяването на BMI или WHR, е много важно при избора на оптимален хранителен режим. Калкулаторите за калории са модерни и лесни за използване. Колко калории съдържа ястието? Дали Вашата телесна маса е подходяща? Дали Вашата диета съдържа достатъчно количество хранителни вещества? Колко често си задаваме тези въпроси? Вероятно всеки ден или само в случай на подлагане на диета или приготвяне на храна. За да отговорим на тях, можем, разбира се, да седнем с молив в ръка и лист хартия и да направим някои сметки.  Колко по-удобно е да използваме калкулатора,чиято употреба е много лесна, даже интуитивна. Достатъчно е да въведете нужните данни, за да получите след секунди интересуващите Ви резултати... Използвайте достъпните на страницата калкулатори! снимка с деца и момичета, с текст калкулатори на бял фон

Калкулатор на калориите

Замисляте ли се колко калории съдържа ястието, отделното хранене или целодневното меню? Не знаете какво да ядете и в какви количества, за да се радвате на добро здраве и идеална фигура? С помощта на нашия калкулатор, ще пресметнете калорийната стойност и съдържанието на основните хранителни вещества в приготвените храни. Калкулаторът на калориите ще Ви помогне да планирате не само едно конкретно хранене, но също така да съставите дневното си меню или да планирате менюто си за цялата седмица. Над 1000 продукта, съставки, ястия и храни. Проверете колко калории съдържа Вашата храна!

BMI (Body Mass Index) – калкулатор

Ако не знаете дали вашето тегло е правилно, използвайте BMI калкулатора. Той прецизно ще пресметне BMI (Показател за телесна маса), чиято стойност ще Ви позволи да оцените количеството мастна тъкан в организма. Ще позволи да разберете дали теглото Ви е в норма или не. Това е ценна насока при каквито и да било отклонения от нормата. Когато стойността на BMI показва поднормено тегло, трябва да смените диета си с по-калорична. И обратно – при наднормено тегло, трябва да се ограничат консумираните калории и да се промени  режима на живот. Познаването на стойностите на BMI показателя помага да оценим риска от появата на болести, свързани с наднорменото тегло, като склероза, диабет, високо кръвно налягане, инфаркт или коронарна болест на сърцето. Пресметнете своя BMI показател!

Дневни калорийни нужди

Знаете ли колко калории трябва да има във всекидневното хранене, за да покриете енергийния разход, произлизащ от основната обмяна на веществата, а също така видът и интензивността на физическата активност. Доставянето на организма на съответните количества храна, които покриват дневната енергийна нужда, но не я превишават, е условието за поддържане на постоянна, правилна телесна маса. Преди да изберете подходящата диета, трябва задължително да определите... дневната енергийна потребност, която зависи от индивидуалното темпо на метаболизма, телесната маса, височината, възрастта, пола и нивото на физическа активност. Тя нараства по време на интензивно физическо натоварване, както и по време на растеж и развитие на организма, бременност и през периода на кърмене и възстановяване. ВНИМАНИЕ: Този калкулатор е предназначен единствено за възрастни хора (възраст > 18). Проверете от колко калории дневно се нуждаете.

WHR - (Waist Hip Ratio) – показател за обиколката на талията до обиколката на бедрата

Това е показател за дистрибуция на мастната тъкан в човешкото тяло. Познаването на стойността на WHR показателя, позволява да се определи разпределението на мазнините, вида фигура и вида затлъстяване. Този калкулатор се използва само при хора, при които BMI е по-висок, от 25, тоест страдащи от наднормено тегло или затлъстяване. Ако Вашият BMI е в нормата, не използвайте този калкулатор, тъй като получените резултати ще бъдат грешни. Не забравяйте също, че WHR показателят не се прилага при бременни жени! Пресметнете Вашия WHR в нашия калкулатор! Няколко полезни неща за калориите и горенето на мазнини, които трябва да помним: След като пресметнете вашето BMI и нужен калориен прием, не намалявайте изведнъж калориите, които поемате дневно с повече от 1000 (ако имате нужда да отслабнете). Това би довело до добре известния и нежелан йо-йо ефект. Намалявайте калориите постепено и ползвайте калкулатора за калории, за да сте сигурни, че наистина не 'режете' прекалено много неща от менюто си. Така ще сте сигурни, че няма да забавите метаболизма си. Бавното хранене също много помага, когато започнете да намалявате дневния си калориен прием.