Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Здравословно хранене: гарнитури със зеленчуци не само за вегетарианци

 

Здравословно хранене

Често избираме да сервираме пържени картофи, картофено пюре, макаронени изделия или ориз, забравяйки, че зеленчуците са не само полезни и вкусни, но и могат да се сготвят много по-бързо и лесно, отколкото си мислите.

Така че, защо не обогатим цвета и вкуса на менюто си със зеленчуци?

Зеленчуците могат да се готвят на пара, на скара или да се пекат. Ето и някои съвети, с които да извлечете максимална полза от тях:

Задушени зеленчуци:

  • Готвенето на пара е най-лесният и здравословен начин за приготвяне на храна, не само на зеленчуците.
  • Хората често допускат грешката да ги преварят, като след това добавят за подправки масла или сосове, но задушени, зеленчуците запазват хранителните си вещества когато са приготвени и сервирани полусурови без каквато и да е добавена сол.
  • Печени зеленчуци: почти всички вегетариански продукти се пекат, просто трябва да внимавате да не ги изгорите. Няколко минути ще ви стигнат, за да приготвите вкусна гарнитура.
  • Зеленчуци на скара: чушки, патладжани, гъби, лук, домати, тиквички – всички те са вкусни и няма да е необходимо да се пекат на скарата дълго време.

Независимо от начина на приготвяне, който ще изберете - на пара, печени или на грил, от зеленчуците можете определено да направите страхотна гарнитура и неотменима част от семейното си меню!


Рецепти, които може да ви интересуват

Кремообразна паста с грах и аспержи
Кремообразна паста с грах и аспержи

Ако ви се хапва вкусна паста, тази рецепта е за вас! Тя е лесна за приготвяне и ще жадувате за още една порция.

2 човека 15-30 минути Лесно
Mi Krop - пържени тайландски макарони с телешко и скариди
Mi Krop - пържени тайландски макарони с телешко и скариди

Mi Krop – тайландски хрупкави пържени макарони.

4 човека 30-45 минути Лесно
Пълнени гъби "Портобело" с боб и моцарела
Пълнени гъби "Портобело" с боб и моцарела

Нестандартно и лесно предястие за двама

2 човека 30-45 минути Лесно
Хрупкава салата с био зелен фасул
Хрупкава салата с био зелен фасул

Здравословна почерпка с био зелен фасул

2 човека 15-30 минути Лесно
Здравословно хранене: гарнитури със зеленчуци не само за вегетарианци
 

Здравословно хранене

Често избираме да сервираме пържени картофи, картофено пюре, макаронени изделия или ориз, забравяйки, че зеленчуците са не само полезни и вкусни, но и могат да се сготвят много по-бързо и лесно, отколкото си мислите.

Така че, защо не обогатим цвета и вкуса на менюто си със зеленчуци?

Зеленчуците могат да се готвят на пара, на скара или да се пекат. Ето и някои съвети, с които да извлечете максимална полза от тях:

Задушени зеленчуци:

  • Готвенето на пара е най-лесният и здравословен начин за приготвяне на храна, не само на зеленчуците.
  • Хората често допускат грешката да ги преварят, като след това добавят за подправки масла или сосове, но задушени, зеленчуците запазват хранителните си вещества когато са приготвени и сервирани полусурови без каквато и да е добавена сол.
  • Печени зеленчуци: почти всички вегетариански продукти се пекат, просто трябва да внимавате да не ги изгорите. Няколко минути ще ви стигнат, за да приготвите вкусна гарнитура.
  • Зеленчуци на скара: чушки, патладжани, гъби, лук, домати, тиквички – всички те са вкусни и няма да е необходимо да се пекат на скарата дълго време.

Независимо от начина на приготвяне, който ще изберете - на пара, печени или на грил, от зеленчуците можете определено да направите страхотна гарнитура и неотменима част от семейното си меню!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description