Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Варене или задушаване. Как да готвим зеленчуци?

Традиционното готвене във вода има едно голямо предимство и то е, че е много по-лесно за изпълнение от задушаването. Приготвянето на храни чрез варене означава загряване на храната във вряща вода при температура 90-100ºC. За процеса е нужна тенджера с вода и капак. По време на варенето протеините и скорбялата се обработват и подготвят за усвояване от храносмилателната система на човека. Също така, по време на процеса минералите и витамините преминават от продукти в бульон. Следователно, той може да се използва за други неща, като например, супи или сосове, поради високото съдържание на ценни хранителни вещества.

Друг вариант на готвене е задушаването. Този процес включва загряването на хранителни продукти на пара при около 120 ° С. Готвенето на пара може да се извърши в специален съд или в обикновена тенджера с дебело дъно, снабдена с кош, за да го поставите в тенджерата. Зеленчуците, обработвани с гореща пара се готвят малко по-бързо, отколкото по време на традиционното варене. Това води до много по-малка загуба на хранителни вещества в преработените продукти, отколкото по време на готвене във вода. В допълнение, задушените продукти запазват своя естествен вкус, твърдост, вкус и цвят.

Варене или задушаване. Как да готвим зеленчуци?

Опитайте и двата начина и сами решете кой е по-вкусният

Забавлявайте се и творете с:

Тайни на готвенето и задушаването

Грах на пара:значение и резултат


Рецепти, които може да ви интересуват

Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан

Запържете парчетата говеждо в тигана, по 2 минути от всяка страна. Поставете парчетата говеждо филе в предварително загрята на 160°C фурна за 5 минути. Махнете от фурната, подправете със сол и пипер и отстранете.

2 човека под 15 минути Умерено
Бакалау – треска по португалски със зеленчуци
Бакалау – треска по португалски със зеленчуци

Рибата треска определено е царят на португалската маса.

8 човека над 45 минути Лесно
Рулца от патладжани
Рулца от патладжани

Рулцата от патладжани имат богат вкус, който се постига главно от чесъна и орехите.

2 човека над 45 минути Лесно
Зеленчуково суфле
Зеленчуково суфле

Вкусно ястие със страхотен вкус от комбинацията на зеленчуци и сирене. Перфектен избор за обяд или вечеря!

4 човека 30-45 минути Умерено
Варене или задушаване. Как да готвим зеленчуци?

Традиционното готвене във вода има едно голямо предимство и то е, че е много по-лесно за изпълнение от задушаването. Приготвянето на храни чрез варене означава загряване на храната във вряща вода при температура 90-100ºC. За процеса е нужна тенджера с вода и капак. По време на варенето протеините и скорбялата се обработват и подготвят за усвояване от храносмилателната система на човека. Също така, по време на процеса минералите и витамините преминават от продукти в бульон. Следователно, той може да се използва за други неща, като например, супи или сосове, поради високото съдържание на ценни хранителни вещества.

Друг вариант на готвене е задушаването. Този процес включва загряването на хранителни продукти на пара при около 120 ° С. Готвенето на пара може да се извърши в специален съд или в обикновена тенджера с дебело дъно, снабдена с кош, за да го поставите в тенджерата. Зеленчуците, обработвани с гореща пара се готвят малко по-бързо, отколкото по време на традиционното варене. Това води до много по-малка загуба на хранителни вещества в преработените продукти, отколкото по време на готвене във вода. В допълнение, задушените продукти запазват своя естествен вкус, твърдост, вкус и цвят.

Варене или задушаване. Как да готвим зеленчуци?

Опитайте и двата начина и сами решете кой е по-вкусният

Забавлявайте се и творете с:

Тайни на готвенето и задушаването

Грах на пара:значение и резултат

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description