Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Трите най-здравословни храни за фитнес ентусиасти. Трио зеленчуци

Здравословни зеленчуци

Когато става въпрос за активен спорт и за балансирано хранене, някои храни са задължителни за всички фитнес ентусиасти.
Фитнес упражненията са ефективни само, когато са съчетани с една балансирана диета.
 

Става дума за три от най-здравословните храни, които могат да присъстват на вашата трапеза.

  • Лукът може да е миризлив, но е изключително здравословен. Той съдържа огромни количества витамин С (повече от портокалите), пептиди, които помагат тялото да запази калция, както и различни анти-оксиданти за повишаване на имунитета.
  • Бобовите растения - веганите и вегетарианците могат да включат в менюто си боб, леща и нахут за допълнителен протеин, докато други ще оценят големия брой фибри и антиоксиданти, които действат като анти-канцерогенни съединения и против стареене.
  • Сладки картофи - за разлика от обикновените картофи, те са пълни с желязо и витамини, което е особено подходящо за жените които спортуват. Тъй като жените се нуждаят от почти два пъти повече желязо на ден отколкото мъжете, този зеленчук е подходящо допълнение към диетата. За мъжете, сладките картофи са източник на енергия и отново на много витамини.

Консумирайте най-здравословните храни и зеленчуци, за да засилите положителния ефект от спорта върху тялото ви.

Така ще се чувствате по-тонизирани и младолики!


Рецепти, които може да ви интересуват

Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок
Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок

Рецепта за севиче – сурова морска риба с добавки.

3 човека над 45 минути Умерено
Телешко месо с China Mix и бланширан ориз
Телешко месо с China Mix и бланширан ориз

Вкусен и лесен обяд за двама

2 човека 15-30 минути Лесно
Палачинки ала Гундел
Палачинки ала Гундел

Рецепта за палачинки ала Гундел - най-известните унгарски палачинки.

3 човека над 45 минути Умерено
Пролетни рулца със зеленчуци
Пролетни рулца със зеленчуци

Рецепта за пролетни рулца със зеленчуци, ястие от виетнамската кухня.

4 човека 30-45 минути Лесно
Трите най-здравословни храни за фитнес ентусиасти. Трио зеленчуци

Здравословни зеленчуци

Когато става въпрос за активен спорт и за балансирано хранене, някои храни са задължителни за всички фитнес ентусиасти.
Фитнес упражненията са ефективни само, когато са съчетани с една балансирана диета.
 

Става дума за три от най-здравословните храни, които могат да присъстват на вашата трапеза.

  • Лукът може да е миризлив, но е изключително здравословен. Той съдържа огромни количества витамин С (повече от портокалите), пептиди, които помагат тялото да запази калция, както и различни анти-оксиданти за повишаване на имунитета.
  • Бобовите растения - веганите и вегетарианците могат да включат в менюто си боб, леща и нахут за допълнителен протеин, докато други ще оценят големия брой фибри и антиоксиданти, които действат като анти-канцерогенни съединения и против стареене.
  • Сладки картофи - за разлика от обикновените картофи, те са пълни с желязо и витамини, което е особено подходящо за жените които спортуват. Тъй като жените се нуждаят от почти два пъти повече желязо на ден отколкото мъжете, този зеленчук е подходящо допълнение към диетата. За мъжете, сладките картофи са източник на енергия и отново на много витамини.

Консумирайте най-здравословните храни и зеленчуци, за да засилите положителния ефект от спорта върху тялото ви.

Така ще се чувствате по-тонизирани и младолики!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description