Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Трите най-здравословни храни за фитнес ентусиасти. Трио зеленчуци

Здравословни зеленчуци

Когато става въпрос за активен спорт и за балансирано хранене, някои храни са задължителни за всички фитнес ентусиасти.
Фитнес упражненията са ефективни само, когато са съчетани с една балансирана диета.
 

Става дума за три от най-здравословните храни, които могат да присъстват на вашата трапеза.

  • Лукът може да е миризлив, но е изключително здравословен. Той съдържа огромни количества витамин С (повече от портокалите), пептиди, които помагат тялото да запази калция, както и различни анти-оксиданти за повишаване на имунитета.
  • Бобовите растения - веганите и вегетарианците могат да включат в менюто си боб, леща и нахут за допълнителен протеин, докато други ще оценят големия брой фибри и антиоксиданти, които действат като анти-канцерогенни съединения и против стареене.
  • Сладки картофи - за разлика от обикновените картофи, те са пълни с желязо и витамини, което е особено подходящо за жените които спортуват. Тъй като жените се нуждаят от почти два пъти повече желязо на ден отколкото мъжете, този зеленчук е подходящо допълнение към диетата. За мъжете, сладките картофи са източник на енергия и отново на много витамини.

Консумирайте най-здравословните храни и зеленчуци, за да засилите положителния ефект от спорта върху тялото ви.

Така ще се чувствате по-тонизирани и младолики!


Рецепти, които може да ви интересуват

Бурито
Бурито

Рецепта за бурито – обичано от почитателите на мексиканската кухня, ястие за показ.

12 човека над 45 минути Умерено
Грилована сьомга със сладка царевица
Грилована сьомга със сладка царевица

Впечатляващо ястие, което ще очарова вашите сетива!

2 човека 30-45 минути Трудно
Емпанадас – аржентински пелмени с месо или по желание с царевица и спанак
Емпанадас – аржентински пелмени с месо или по желание с царевица и спанак

Емпанадас – големи аржентински пелмени с телешко пържени в мас.

8 човека над 45 минути Умерено
Палачинки ала Гундел
Палачинки ала Гундел

Рецепта за палачинки ала Гундел - най-известните унгарски палачинки.

3 човека над 45 минути Умерено
Трите най-здравословни храни за фитнес ентусиасти. Трио зеленчуци

Здравословни зеленчуци

Когато става въпрос за активен спорт и за балансирано хранене, някои храни са задължителни за всички фитнес ентусиасти.
Фитнес упражненията са ефективни само, когато са съчетани с една балансирана диета.
 

Става дума за три от най-здравословните храни, които могат да присъстват на вашата трапеза.

  • Лукът може да е миризлив, но е изключително здравословен. Той съдържа огромни количества витамин С (повече от портокалите), пептиди, които помагат тялото да запази калция, както и различни анти-оксиданти за повишаване на имунитета.
  • Бобовите растения - веганите и вегетарианците могат да включат в менюто си боб, леща и нахут за допълнителен протеин, докато други ще оценят големия брой фибри и антиоксиданти, които действат като анти-канцерогенни съединения и против стареене.
  • Сладки картофи - за разлика от обикновените картофи, те са пълни с желязо и витамини, което е особено подходящо за жените които спортуват. Тъй като жените се нуждаят от почти два пъти повече желязо на ден отколкото мъжете, този зеленчук е подходящо допълнение към диетата. За мъжете, сладките картофи са източник на енергия и отново на много витамини.

Консумирайте най-здравословните храни и зеленчуци, за да засилите положителния ефект от спорта върху тялото ви.

Така ще се чувствате по-тонизирани и младолики!