Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Сол в ежедневната диета – здравословно или не?

Солта е основният източник на натриеви йони, които играят основна роля в много процеси в нашето тяло. Те имат отношение към стабилното кръвно налягане, регулират нивото на водата и са от съществено значение за безпроблемната работа на нервната система. Поемането на сол е жизненоважно за нашето здраве. И така, защо е лошата репутация на солта?

Изследвания показват, че стандартният прием на сол обикновено значително се надвишава. Злоупотребата със сол може да причини много вреди и да има лоши последствия за вашето здраве. Излишъкът на сол може да причини хипертония и така да повиши риска от коронарна болест на сърцето. Предозирането със сол допринася за задържането на течности в тялото и може да причини подуване на краката и чувство за тежест. Освен това се нарушава белтъчната обмяна.

Намаляването на приема на сол има положително въздействие върху вашето здраве и благосъстояние. И така, как можете да избегнете „капаните на солта”? Първо, трябва постепенно да намалите количеството сол, което използвате в храната си. Освен това трябва да намалите консумацията на полуготови храни, които се приготвят в микровълнова или на фурна и консервираните продукти. Можете и да използвате различни заместители на солта в ежедневната си диета. Най-популярни са пресните и сушени подправки, като розмарин, босилек, риган и мащерка.

Сол в ежедневната диета – здравословно или не?

Използвайте солта внимателно, пазете своето здраве.

Научете повече на:

Хранителни пирамиди

За здравето – подправките в кухнята

Пресни салати от Bonduelle: Как да ги направим правилно


Рецепти, които може да ви интересуват

Супа пролетен микс
Супа пролетен микс

Нова супа за вас!

4 човека над 45 минути Умерено
Руло с черен боб
Руло с черен боб

Мексиканско ястие с пиле и черен боб!

2 човека 15-30 минути Умерено
Свежа салата със средиземноморски вкус
Свежа салата със средиземноморски вкус

Чудесна идея за летен лек обяд

2 човека под 15 минути Лесно
Говеждо с грах
Говеждо с грах

Кайма от говеждо и свинско, подправена с грах и изпържено в горещо олио.

4 човека 30-45 минути Лесно
Сол в ежедневната диета – здравословно или не?

Солта е основният източник на натриеви йони, които играят основна роля в много процеси в нашето тяло. Те имат отношение към стабилното кръвно налягане, регулират нивото на водата и са от съществено значение за безпроблемната работа на нервната система. Поемането на сол е жизненоважно за нашето здраве. И така, защо е лошата репутация на солта?

Изследвания показват, че стандартният прием на сол обикновено значително се надвишава. Злоупотребата със сол може да причини много вреди и да има лоши последствия за вашето здраве. Излишъкът на сол може да причини хипертония и така да повиши риска от коронарна болест на сърцето. Предозирането със сол допринася за задържането на течности в тялото и може да причини подуване на краката и чувство за тежест. Освен това се нарушава белтъчната обмяна.

Намаляването на приема на сол има положително въздействие върху вашето здраве и благосъстояние. И така, как можете да избегнете „капаните на солта”? Първо, трябва постепенно да намалите количеството сол, което използвате в храната си. Освен това трябва да намалите консумацията на полуготови храни, които се приготвят в микровълнова или на фурна и консервираните продукти. Можете и да използвате различни заместители на солта в ежедневната си диета. Най-популярни са пресните и сушени подправки, като розмарин, босилек, риган и мащерка.

Сол в ежедневната диета – здравословно или не?

Използвайте солта внимателно, пазете своето здраве.

Научете повече на:

Хранителни пирамиди

За здравето – подправките в кухнята

Пресни салати от Bonduelle: Как да ги направим правилно

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.