Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Пригответе зеленчуците като запазите витамините в тях. Важни за здровословното хранене и вашата диета

 

Зеленчуци – как да ги готвим

Зеленчуците са жизнено важни за всяка здравословна диета. Най-добрият начин да получим всички витамини и здравословни хранителни вещества, които те съдържат, е да ги консумираме сурови. Тъй като има хора, които просто не ги обичат така, трябва да помислим как да готвим зеленчуците, за да запазим витамините в тях. Избягвайте да накисвате зеленчуците, просто ги изплаквайте преди употреба. Да ги режете на малки парченца също не е добра идея.

Миенето и рязането трябва да стане, когато сте готови да ги използвате, не по-рано.
Най-лошото нещо, което можете да направите, е да пържите зеленчуци. Това ще доведе до загуба на всичките им ценни хранителни вещества. Алтернатива на пърженето е печенето или приготвянето на скара, въпреки че има и по-добри начини, ако сте загрижени за витамините.
Един от тях е да ги готвим в микровълнова печка. Този метод на приготвяне на зеленчуци е добър, тъй като е бърз и не води до значителна загуба на хранителни вещества. Ако решите да задушавате зеленчуци, не бива да използвате много вода. Друга опция е готвене под налягане. Това е много бърз и ефективен начин и помага за запазването на хранителните вещества и цвета.


Рецепти, които може да ви интересуват

Виетнамска супа Pho
Виетнамска супа Pho

Рецепта за супа Pho, ястие от виетнамската кухня.

8 човека над 45 минути Лесно
Яйца по мексикански
Яйца по мексикански

Перфектният обяд с яйца, зеленчуци и къри

2 човека 15-30 минути Лесно
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан

Запържете парчетата говеждо в тигана, по 2 минути от всяка страна. Поставете парчетата говеждо филе в предварително загрята на 160°C фурна за 5 минути. Махнете от фурната, подправете със сол и пипер и отстранете.

2 човека под 15 минути Умерено
Свежа салата с пиле и млечен дресинг
Свежа салата с пиле и млечен дресинг

Вкусна, лесна и бърза лятна салата

4 човека 15-30 минути Лесно
Пригответе зеленчуците като запазите витамините в тях. Важни за здровословното хранене и вашата диета
 

Зеленчуци – как да ги готвим

Зеленчуците са жизнено важни за всяка здравословна диета. Най-добрият начин да получим всички витамини и здравословни хранителни вещества, които те съдържат, е да ги консумираме сурови. Тъй като има хора, които просто не ги обичат така, трябва да помислим как да готвим зеленчуците, за да запазим витамините в тях. Избягвайте да накисвате зеленчуците, просто ги изплаквайте преди употреба. Да ги режете на малки парченца също не е добра идея.

Миенето и рязането трябва да стане, когато сте готови да ги използвате, не по-рано.
Най-лошото нещо, което можете да направите, е да пържите зеленчуци. Това ще доведе до загуба на всичките им ценни хранителни вещества. Алтернатива на пърженето е печенето или приготвянето на скара, въпреки че има и по-добри начини, ако сте загрижени за витамините.
Един от тях е да ги готвим в микровълнова печка. Този метод на приготвяне на зеленчуци е добър, тъй като е бърз и не води до значителна загуба на хранителни вещества. Ако решите да задушавате зеленчуци, не бива да използвате много вода. Друга опция е готвене под налягане. Това е много бърз и ефективен начин и помага за запазването на хранителните вещества и цвета.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.