Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Пригответе зеленчуците като запазите витамините в тях. Важни за здровословното хранене и вашата диета

 

Зеленчуци – как да ги готвим

Зеленчуците са жизнено важни за всяка здравословна диета. Най-добрият начин да получим всички витамини и здравословни хранителни вещества, които те съдържат, е да ги консумираме сурови. Тъй като има хора, които просто не ги обичат така, трябва да помислим как да готвим зеленчуците, за да запазим витамините в тях. Избягвайте да накисвате зеленчуците, просто ги изплаквайте преди употреба. Да ги режете на малки парченца също не е добра идея.

Миенето и рязането трябва да стане, когато сте готови да ги използвате, не по-рано.
Най-лошото нещо, което можете да направите, е да пържите зеленчуци. Това ще доведе до загуба на всичките им ценни хранителни вещества. Алтернатива на пърженето е печенето или приготвянето на скара, въпреки че има и по-добри начини, ако сте загрижени за витамините.
Един от тях е да ги готвим в микровълнова печка. Този метод на приготвяне на зеленчуци е добър, тъй като е бърз и не води до значителна загуба на хранителни вещества. Ако решите да задушавате зеленчуци, не бива да използвате много вода. Друга опция е готвене под налягане. Това е много бърз и ефективен начин и помага за запазването на хранителните вещества и цвета.


Рецепти, които може да ви интересуват

Fu Yung - китайски омлет с пиле, кълнове, гъби и целина
Fu Yung - китайски омлет с пиле, кълнове, гъби и целина

Омлет Fu Yung – за неговото приготвяне се използва само белтъка от кокоши яйца, за да бъде вкусът по-деликатен, а ястието да се топи в устата.

4 човека 15-30 минути Лесно
Крем супа от печен карфиол с гъби
Крем супа от печен карфиол с гъби

Нов подход към обичайната рецепта за крем супа. Вкусът на варените зеленчуци ще се хареса на близките ви и ще успеете да събере всички за вечеря.

4 човека 15-30 минути Лесно
Говеждо с грах
Говеждо с грах

Кайма от говеждо и свинско, подправена с грах и изпържено в горещо олио.

4 човека 30-45 минути Лесно
Сьомга с уасаби — японски хрян
Сьомга с уасаби — японски хрян

Рецепта за сьомга с японски хрян „Wasabi”.

4 човека над 45 минути Умерено
Пригответе зеленчуците като запазите витамините в тях. Важни за здровословното хранене и вашата диета
 

Зеленчуци – как да ги готвим

Зеленчуците са жизнено важни за всяка здравословна диета. Най-добрият начин да получим всички витамини и здравословни хранителни вещества, които те съдържат, е да ги консумираме сурови. Тъй като има хора, които просто не ги обичат така, трябва да помислим как да готвим зеленчуците, за да запазим витамините в тях. Избягвайте да накисвате зеленчуците, просто ги изплаквайте преди употреба. Да ги режете на малки парченца също не е добра идея.

Миенето и рязането трябва да стане, когато сте готови да ги използвате, не по-рано.
Най-лошото нещо, което можете да направите, е да пържите зеленчуци. Това ще доведе до загуба на всичките им ценни хранителни вещества. Алтернатива на пърженето е печенето или приготвянето на скара, въпреки че има и по-добри начини, ако сте загрижени за витамините.
Един от тях е да ги готвим в микровълнова печка. Този метод на приготвяне на зеленчуци е добър, тъй като е бърз и не води до значителна загуба на хранителни вещества. Ако решите да задушавате зеленчуци, не бива да използвате много вода. Друга опция е готвене под налягане. Това е много бърз и ефективен начин и помага за запазването на хранителните вещества и цвета.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.