Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Пригответе зеленчуците като запазите витамините в тях. Важни за здровословното хранене и вашата диета

 

Зеленчуци – как да ги готвим

Зеленчуците са жизнено важни за всяка здравословна диета. Най-добрият начин да получим всички витамини и здравословни хранителни вещества, които те съдържат, е да ги консумираме сурови. Тъй като има хора, които просто не ги обичат така, трябва да помислим как да готвим зеленчуците, за да запазим витамините в тях. Избягвайте да накисвате зеленчуците, просто ги изплаквайте преди употреба. Да ги режете на малки парченца също не е добра идея.

Миенето и рязането трябва да стане, когато сте готови да ги използвате, не по-рано.
Най-лошото нещо, което можете да направите, е да пържите зеленчуци. Това ще доведе до загуба на всичките им ценни хранителни вещества. Алтернатива на пърженето е печенето или приготвянето на скара, въпреки че има и по-добри начини, ако сте загрижени за витамините.
Един от тях е да ги готвим в микровълнова печка. Този метод на приготвяне на зеленчуци е добър, тъй като е бърз и не води до значителна загуба на хранителни вещества. Ако решите да задушавате зеленчуци, не бива да използвате много вода. Друга опция е готвене под налягане. Това е много бърз и ефективен начин и помага за запазването на хранителните вещества и цвета.


Рецепти, които може да ви интересуват

Бобени банички
Бобени банички

Вегетарианско ястие!

4 човека 30-45 минути Лесно
Брускета с риба тон, царевица и червен фасул
Брускета с риба тон, царевица и червен фасул

Вкусни хапки, които могат да превърнат всяко ястие в специален повод

2 човека 15-30 минути Лесно
Won ton – китайски пелмени пълнени с морски дарове и месо
Won ton – китайски пелмени пълнени с морски дарове и месо

Dim sum – малко китайско предястие, това може да бъдат пелмени пълнени с морски дарове или месо, рула, питки, крокети.

4 човека над 45 минути Лесно
Зеленчуково суфле
Зеленчуково суфле

Вкусно ястие със страхотен вкус от комбинацията на зеленчуци и сирене. Перфектен избор за обяд или вечеря!

4 човека 30-45 минути Умерено
Пригответе зеленчуците като запазите витамините в тях. Важни за здровословното хранене и вашата диета
 

Зеленчуци – как да ги готвим

Зеленчуците са жизнено важни за всяка здравословна диета. Най-добрият начин да получим всички витамини и здравословни хранителни вещества, които те съдържат, е да ги консумираме сурови. Тъй като има хора, които просто не ги обичат така, трябва да помислим как да готвим зеленчуците, за да запазим витамините в тях. Избягвайте да накисвате зеленчуците, просто ги изплаквайте преди употреба. Да ги режете на малки парченца също не е добра идея.

Миенето и рязането трябва да стане, когато сте готови да ги използвате, не по-рано.
Най-лошото нещо, което можете да направите, е да пържите зеленчуци. Това ще доведе до загуба на всичките им ценни хранителни вещества. Алтернатива на пърженето е печенето или приготвянето на скара, въпреки че има и по-добри начини, ако сте загрижени за витамините.
Един от тях е да ги готвим в микровълнова печка. Този метод на приготвяне на зеленчуци е добър, тъй като е бърз и не води до значителна загуба на хранителни вещества. Ако решите да задушавате зеленчуци, не бива да използвате много вода. Друга опция е готвене под налягане. Това е много бърз и ефективен начин и помага за запазването на хранителните вещества и цвета.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.