Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Пикник с неочакван обрат – зеленчуци и риба. Здравословно хранене на открито

Подобрете вашето хранене навън със зеленчуци

Тайната на успешния пикник се крие не само в хранителната стойност на продуктите, но и в новите рецепти, които създавате за вашето семейство. В тази връзка, предлагаме изцяло нова перспектива по този въпрос – не се ограничавайте само с печени храни и сосове. Вместо това, прибавете нови елементи, които ще придадат изцяло ново значение на думата пикник.

Комбинирайте зеленчуци с риба

Ето няколко интересни решения за пикник със зеленчуци и сурова риба

  • Смесете картофи (2 части), целина (2 части) и ябълки (1 част) и сервирайте със скумрия, филе от сьомга или морски дарове. Можете да добавите кантарион и магданоз за вкус.
  • Направете салата от лук, чесън, кимион или мащерка. Тази комбинация е просто перфектна за всякакъв вид риба, особено за морските видове.
  • Вземете 10 филета от сьомга и ги мариновайте със сминдух и керевиз. Оставете ги да престоят 1 час в маринатата. Комбинирайте със свежа салата от пресни зеленчуци, като домати, краставици и лук.

Ако се възползвате от нашите рецепти, скоро ще забележите, че вашият пикник е достигнал до съвсем ново ниво на кулинарията, тъй като и рибата и зеленчуците са изцяло здравословни, особено консумирани сред природата.


Рецепти, които може да ви интересуват

Градинска салата с маслини и царевица
Градинска салата с маслини и царевица

Перфектната салата за балансирана зеленчукова диета!

2 човека 15-30 минути Лесно
Кейк със зеленчуци
Кейк със зеленчуци

Вегетариански кейк със зеленчуци и сирене

10 човека над 45 минути Умерено
Лятна салата с Рио микс
Лятна салата с Рио микс

Здравословно и освежаващо! Приготвяйте най-добрите летни салати с Bonduelle!

2 човека 15-30 минути Лесно
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан
Милфьой с говеждо, гъби и чипс от пармезан

Запържете парчетата говеждо в тигана, по 2 минути от всяка страна. Поставете парчетата говеждо филе в предварително загрята на 160°C фурна за 5 минути. Махнете от фурната, подправете със сол и пипер и отстранете.

2 човека под 15 минути Умерено
Пикник с неочакван обрат – зеленчуци и риба. Здравословно хранене на открито

Подобрете вашето хранене навън със зеленчуци

Тайната на успешния пикник се крие не само в хранителната стойност на продуктите, но и в новите рецепти, които създавате за вашето семейство. В тази връзка, предлагаме изцяло нова перспектива по този въпрос – не се ограничавайте само с печени храни и сосове. Вместо това, прибавете нови елементи, които ще придадат изцяло ново значение на думата пикник.

Комбинирайте зеленчуци с риба

Ето няколко интересни решения за пикник със зеленчуци и сурова риба

  • Смесете картофи (2 части), целина (2 части) и ябълки (1 част) и сервирайте със скумрия, филе от сьомга или морски дарове. Можете да добавите кантарион и магданоз за вкус.
  • Направете салата от лук, чесън, кимион или мащерка. Тази комбинация е просто перфектна за всякакъв вид риба, особено за морските видове.
  • Вземете 10 филета от сьомга и ги мариновайте със сминдух и керевиз. Оставете ги да престоят 1 час в маринатата. Комбинирайте със свежа салата от пресни зеленчуци, като домати, краставици и лук.

Ако се възползвате от нашите рецепти, скоро ще забележите, че вашият пикник е достигнал до съвсем ново ниво на кулинарията, тъй като и рибата и зеленчуците са изцяло здравословни, особено консумирани сред природата.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description