Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Пикник с неочакван обрат – зеленчуци и риба. Здравословно хранене на открито

Подобрете вашето хранене навън със зеленчуци

Тайната на успешния пикник се крие не само в хранителната стойност на продуктите, но и в новите рецепти, които създавате за вашето семейство. В тази връзка, предлагаме изцяло нова перспектива по този въпрос – не се ограничавайте само с печени храни и сосове. Вместо това, прибавете нови елементи, които ще придадат изцяло ново значение на думата пикник.

Комбинирайте зеленчуци с риба

Ето няколко интересни решения за пикник със зеленчуци и сурова риба

  • Смесете картофи (2 части), целина (2 части) и ябълки (1 част) и сервирайте със скумрия, филе от сьомга или морски дарове. Можете да добавите кантарион и магданоз за вкус.
  • Направете салата от лук, чесън, кимион или мащерка. Тази комбинация е просто перфектна за всякакъв вид риба, особено за морските видове.
  • Вземете 10 филета от сьомга и ги мариновайте със сминдух и керевиз. Оставете ги да престоят 1 час в маринатата. Комбинирайте със свежа салата от пресни зеленчуци, като домати, краставици и лук.

Ако се възползвате от нашите рецепти, скоро ще забележите, че вашият пикник е достигнал до съвсем ново ниво на кулинарията, тъй като и рибата и зеленчуците са изцяло здравословни, особено консумирани сред природата.


Рецепти, които може да ви интересуват

Неделна говежда супа

Неделна говежда супа

Супа от говеждо филе със зеленчуци.

4 човека над 45 минути Лесно
Пилешко в карибска марината jerk

Пилешко в карибска марината jerk

Рецепта за пилешко в марината jerk, ястие от карибската кухня.

8 човека над 45 минути Лесно
Пълнени гъби "Портобело" с боб и моцарела

Пълнени гъби "Портобело" с боб и моцарела

Нестандартно и лесно предястие за двама

2 човека 30-45 минути Лесно
Зеленчуков бургер

Зеленчуков бургер

Вегетарианска алтернатива на месния бургер

3 човека 30-45 минути Умерено
Пикник с неочакван обрат – зеленчуци и риба. Здравословно хранене на открито

Подобрете вашето хранене навън със зеленчуци

Тайната на успешния пикник се крие не само в хранителната стойност на продуктите, но и в новите рецепти, които създавате за вашето семейство. В тази връзка, предлагаме изцяло нова перспектива по този въпрос – не се ограничавайте само с печени храни и сосове. Вместо това, прибавете нови елементи, които ще придадат изцяло ново значение на думата пикник.

Комбинирайте зеленчуци с риба

Ето няколко интересни решения за пикник със зеленчуци и сурова риба

  • Смесете картофи (2 части), целина (2 части) и ябълки (1 част) и сервирайте със скумрия, филе от сьомга или морски дарове. Можете да добавите кантарион и магданоз за вкус.
  • Направете салата от лук, чесън, кимион или мащерка. Тази комбинация е просто перфектна за всякакъв вид риба, особено за морските видове.
  • Вземете 10 филета от сьомга и ги мариновайте със сминдух и керевиз. Оставете ги да престоят 1 час в маринатата. Комбинирайте със свежа салата от пресни зеленчуци, като домати, краставици и лук.

Ако се възползвате от нашите рецепти, скоро ще забележите, че вашият пикник е достигнал до съвсем ново ниво на кулинарията, тъй като и рибата и зеленчуците са изцяло здравословни, особено консумирани сред природата.