Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да ни е топло с малко калории през зимата? Тайната е в плодовете и зеленчуците

 

При студено време

  • Припомнете си за добрата закуска, придружена с топло мляко или чай.
  • Хапвайте редовно, не гладувайте, за да не да ви бъде студено.
  • Хапвайте топла храна поне два пъти на ден. Тялото ви ще губи по-малко енергия, защото няма да има нужда да затопля храната, за да я усвои. Така, с топлата храна ще поемете и по-малко калории.

Не забравяйте за плодовете и зеленчуците

Ако в студеното време ядете плодове и зеленчуци най-малко два пъти на ден, вие няма да изпитате недостиг на витамини, който от своя страна понижава имунитета на тялото. Витамините и минералите регулират храносмилателната система на организма. Ако не доставяме на нашето тяло калории под формата на витамини, то започва да складира мазнини вместо да ги обработва, което от своя страна води до затлъстяване. Не е нужно да се купуват скъпи плодове и зеленчуци, те могат да се заместят пълноценно със замразени подобни.

 

Желаете ли да сте във форма? Използвайте подправки

Подправките загряват тялото и стимулират кръвоносната система. В същото време те убиват бактериите и помагат в борбата срещу настинката. Чрез подобряване на обмяната на веществата, подправките подбряват и храносмилането, което от своя страна води до отслабване. За да ви е по-топло в студеното време, добавяйте подправки в супите, сосовете и в сезона на месото и рибата, с цялото им разнообразие, като пипер, бахар, дафинов лист, лют червен пипер, розмарин, джинджифил и канела.

Изберете си супа

Супите не водят до напълняване, а точно обратното - те помагат да се свалят килограми, тъй като се състоят предимно от вода и съдържат малко калории. Те са предимно от вкусен растителен бульон, който перфектно сгрява тялото с помоща на подправките, които усилват този ефект. Супата с парченца месо може да бъде пълноценно ястие, примесено с вкусен бульон, с ниско съдържание на калории. Една купичка бульон е само 100 калории, което е 5% от минималната дневна доза калории нужна на тялото, така, че можем да си позволим някоя топла супичка, която да сгрее нашето тяло, без да се притесняваме за фигурата си.

 


























Избягвайте мазни храни

Дълбоко ни е вкоренена идеята, че калоричните храни ни дават чувство за топлина, когато навън е студено. Мазнините предпазват нашата нервна система, вътрешните ни органи и стимулират прозводството на хормони, но само половината от нормалния прием на мазнини (70гр. дневно) са достатъчни на тялото, а останалата част се абсорбира от мастните клетки и ние наддаваме тегло. Избирайте крехки колбаси, нискомаслени млечни продукти и печено в алуминиево фолио месо.

 

Никога не консумирайте алкохол, за да ви е топло

Особено на празен стомах! В действителност, ние усещаме топлина след няколко глътки алкохол, но той бързо се абсорбира и усещането изчезва. Ако излезете в студено време, след подобен вид стопляне, вие можете да изложите вашите крайници на вкочаняване от студа. Алкохолът забавя реакцията на нервната система, което от своя страна забавя усащнето за студ.


Рецепти, които може да ви интересуват

Гръцка салата Horiatiki
Гръцка салата Horiatiki

Прибавете тази гръцка салата във вашия кулинарен репертоар!

2 човека 15-30 минути Лесно
Домати, пълнени с ориз и червен фасул
Домати, пълнени с ориз и червен фасул

Нов прочит на традиционната рецепта

2 човека над 45 минути Умерено
Пролетни рулца със зеленчуци
Пролетни рулца със зеленчуци

Рецепта за пролетни рулца със зеленчуци, ястие от виетнамската кухня.

4 човека 30-45 минути Лесно
Kartoffelsalat – немска картофена салата. По желание с грах и царевица
Kartoffelsalat – немска картофена салата. По желание с грах и царевица

Основата на картофената салата - kartoffelsalat са варените картофи, към които се добавят най-различни съставки като: бекон или лук, домати или зелен грах, яйца, царевица или даже портокали.

4 човека 30-45 минути Лесно
Как да ни е топло с малко калории през зимата? Тайната е в плодовете и зеленчуците
 

При студено време

  • Припомнете си за добрата закуска, придружена с топло мляко или чай.
  • Хапвайте редовно, не гладувайте, за да не да ви бъде студено.
  • Хапвайте топла храна поне два пъти на ден. Тялото ви ще губи по-малко енергия, защото няма да има нужда да затопля храната, за да я усвои. Така, с топлата храна ще поемете и по-малко калории.

Не забравяйте за плодовете и зеленчуците

Ако в студеното време ядете плодове и зеленчуци най-малко два пъти на ден, вие няма да изпитате недостиг на витамини, който от своя страна понижава имунитета на тялото. Витамините и минералите регулират храносмилателната система на организма. Ако не доставяме на нашето тяло калории под формата на витамини, то започва да складира мазнини вместо да ги обработва, което от своя страна води до затлъстяване. Не е нужно да се купуват скъпи плодове и зеленчуци, те могат да се заместят пълноценно със замразени подобни.

 

Желаете ли да сте във форма? Използвайте подправки

Подправките загряват тялото и стимулират кръвоносната система. В същото време те убиват бактериите и помагат в борбата срещу настинката. Чрез подобряване на обмяната на веществата, подправките подбряват и храносмилането, което от своя страна води до отслабване. За да ви е по-топло в студеното време, добавяйте подправки в супите, сосовете и в сезона на месото и рибата, с цялото им разнообразие, като пипер, бахар, дафинов лист, лют червен пипер, розмарин, джинджифил и канела.

Изберете си супа

Супите не водят до напълняване, а точно обратното - те помагат да се свалят килограми, тъй като се състоят предимно от вода и съдържат малко калории. Те са предимно от вкусен растителен бульон, който перфектно сгрява тялото с помоща на подправките, които усилват този ефект. Супата с парченца месо може да бъде пълноценно ястие, примесено с вкусен бульон, с ниско съдържание на калории. Една купичка бульон е само 100 калории, което е 5% от минималната дневна доза калории нужна на тялото, така, че можем да си позволим някоя топла супичка, която да сгрее нашето тяло, без да се притесняваме за фигурата си.

 


























Избягвайте мазни храни

Дълбоко ни е вкоренена идеята, че калоричните храни ни дават чувство за топлина, когато навън е студено. Мазнините предпазват нашата нервна система, вътрешните ни органи и стимулират прозводството на хормони, но само половината от нормалния прием на мазнини (70гр. дневно) са достатъчни на тялото, а останалата част се абсорбира от мастните клетки и ние наддаваме тегло. Избирайте крехки колбаси, нискомаслени млечни продукти и печено в алуминиево фолио месо.

 

Никога не консумирайте алкохол, за да ви е топло

Особено на празен стомах! В действителност, ние усещаме топлина след няколко глътки алкохол, но той бързо се абсорбира и усещането изчезва. Ако излезете в студено време, след подобен вид стопляне, вие можете да изложите вашите крайници на вкочаняване от студа. Алкохолът забавя реакцията на нервната система, което от своя страна забавя усащнето за студ.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description