Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да ни е топло с малко калории през зимата? Тайната е в плодовете и зеленчуците

 

При студено време

  • Припомнете си за добрата закуска, придружена с топло мляко или чай.
  • Хапвайте редовно, не гладувайте, за да не да ви бъде студено.
  • Хапвайте топла храна поне два пъти на ден. Тялото ви ще губи по-малко енергия, защото няма да има нужда да затопля храната, за да я усвои. Така, с топлата храна ще поемете и по-малко калории.

Не забравяйте за плодовете и зеленчуците

Ако в студеното време ядете плодове и зеленчуци най-малко два пъти на ден, вие няма да изпитате недостиг на витамини, който от своя страна понижава имунитета на тялото. Витамините и минералите регулират храносмилателната система на организма. Ако не доставяме на нашето тяло калории под формата на витамини, то започва да складира мазнини вместо да ги обработва, което от своя страна води до затлъстяване. Не е нужно да се купуват скъпи плодове и зеленчуци, те могат да се заместят пълноценно със замразени подобни.

 

Желаете ли да сте във форма? Използвайте подправки

Подправките загряват тялото и стимулират кръвоносната система. В същото време те убиват бактериите и помагат в борбата срещу настинката. Чрез подобряване на обмяната на веществата, подправките подбряват и храносмилането, което от своя страна води до отслабване. За да ви е по-топло в студеното време, добавяйте подправки в супите, сосовете и в сезона на месото и рибата, с цялото им разнообразие, като пипер, бахар, дафинов лист, лют червен пипер, розмарин, джинджифил и канела.

Изберете си супа

Супите не водят до напълняване, а точно обратното - те помагат да се свалят килограми, тъй като се състоят предимно от вода и съдържат малко калории. Те са предимно от вкусен растителен бульон, който перфектно сгрява тялото с помоща на подправките, които усилват този ефект. Супата с парченца месо може да бъде пълноценно ястие, примесено с вкусен бульон, с ниско съдържание на калории. Една купичка бульон е само 100 калории, което е 5% от минималната дневна доза калории нужна на тялото, така, че можем да си позволим някоя топла супичка, която да сгрее нашето тяло, без да се притесняваме за фигурата си.

 


























Избягвайте мазни храни

Дълбоко ни е вкоренена идеята, че калоричните храни ни дават чувство за топлина, когато навън е студено. Мазнините предпазват нашата нервна система, вътрешните ни органи и стимулират прозводството на хормони, но само половината от нормалния прием на мазнини (70гр. дневно) са достатъчни на тялото, а останалата част се абсорбира от мастните клетки и ние наддаваме тегло. Избирайте крехки колбаси, нискомаслени млечни продукти и печено в алуминиево фолио месо.

 

Никога не консумирайте алкохол, за да ви е топло

Особено на празен стомах! В действителност, ние усещаме топлина след няколко глътки алкохол, но той бързо се абсорбира и усещането изчезва. Ако излезете в студено време, след подобен вид стопляне, вие можете да изложите вашите крайници на вкочаняване от студа. Алкохолът забавя реакцията на нервната система, което от своя страна забавя усащнето за студ.


Рецепти, които може да ви интересуват

Неделна говежда супа
Неделна говежда супа

Супа от говеждо филе със зеленчуци.

4 човека над 45 минути Лесно
Лечо – ястие от унгарската кухня
Лечо – ястие от унгарската кухня

Лечо – задушена чушка с добавка на домати и лук.

3 човека 30-45 минути Лесно
Свински бут на тиган с Vapeur дует микс
Свински бут на тиган с Vapeur дует микс

Бърза, лесна и уникално вкусна вечеря за двама

2 човека 30-45 минути Лесно
Супа Минестроне с броколи
Супа Минестроне с броколи

Цветна и вкусна супа със зеленчуци и малко на брой съставки

2 човека 15-30 минути Лесно
Как да ни е топло с малко калории през зимата? Тайната е в плодовете и зеленчуците
 

При студено време

  • Припомнете си за добрата закуска, придружена с топло мляко или чай.
  • Хапвайте редовно, не гладувайте, за да не да ви бъде студено.
  • Хапвайте топла храна поне два пъти на ден. Тялото ви ще губи по-малко енергия, защото няма да има нужда да затопля храната, за да я усвои. Така, с топлата храна ще поемете и по-малко калории.

Не забравяйте за плодовете и зеленчуците

Ако в студеното време ядете плодове и зеленчуци най-малко два пъти на ден, вие няма да изпитате недостиг на витамини, който от своя страна понижава имунитета на тялото. Витамините и минералите регулират храносмилателната система на организма. Ако не доставяме на нашето тяло калории под формата на витамини, то започва да складира мазнини вместо да ги обработва, което от своя страна води до затлъстяване. Не е нужно да се купуват скъпи плодове и зеленчуци, те могат да се заместят пълноценно със замразени подобни.

 

Желаете ли да сте във форма? Използвайте подправки

Подправките загряват тялото и стимулират кръвоносната система. В същото време те убиват бактериите и помагат в борбата срещу настинката. Чрез подобряване на обмяната на веществата, подправките подбряват и храносмилането, което от своя страна води до отслабване. За да ви е по-топло в студеното време, добавяйте подправки в супите, сосовете и в сезона на месото и рибата, с цялото им разнообразие, като пипер, бахар, дафинов лист, лют червен пипер, розмарин, джинджифил и канела.

Изберете си супа

Супите не водят до напълняване, а точно обратното - те помагат да се свалят килограми, тъй като се състоят предимно от вода и съдържат малко калории. Те са предимно от вкусен растителен бульон, който перфектно сгрява тялото с помоща на подправките, които усилват този ефект. Супата с парченца месо може да бъде пълноценно ястие, примесено с вкусен бульон, с ниско съдържание на калории. Една купичка бульон е само 100 калории, което е 5% от минималната дневна доза калории нужна на тялото, така, че можем да си позволим някоя топла супичка, която да сгрее нашето тяло, без да се притесняваме за фигурата си.

 


























Избягвайте мазни храни

Дълбоко ни е вкоренена идеята, че калоричните храни ни дават чувство за топлина, когато навън е студено. Мазнините предпазват нашата нервна система, вътрешните ни органи и стимулират прозводството на хормони, но само половината от нормалния прием на мазнини (70гр. дневно) са достатъчни на тялото, а останалата част се абсорбира от мастните клетки и ние наддаваме тегло. Избирайте крехки колбаси, нискомаслени млечни продукти и печено в алуминиево фолио месо.

 

Никога не консумирайте алкохол, за да ви е топло

Особено на празен стомах! В действителност, ние усещаме топлина след няколко глътки алкохол, но той бързо се абсорбира и усещането изчезва. Ако излезете в студено време, след подобен вид стопляне, вие можете да изложите вашите крайници на вкочаняване от студа. Алкохолът забавя реакцията на нервната система, което от своя страна забавя усащнето за студ.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description