Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Италианска диета с гъби, лук, спанак или домати. Хранене със стил

La dolce vita

За италианската кухня може да се пише с часове, богата е на изключителни ястия, но нейната неповторимост, е също така в начина на хранене. Италианците се хранят заедно с приятелите си и семейството си, наслаждавайкисе на вкуса на ястията и аромата на виното.

 
Три колони от зелени, бели и оранжеви зеленчуци на бял фон
 

Италианската диета е едновременно начин на хранене и стил на живот. Да се научим от италианците да се радваме на живота. В това ще ни помогнат няколко проверени съвета:

Приеметехраненето като нещо релаксиращо. Отпуснете се и се почувствайте като на пиршество, по време на което се откъсвате от настоящето.

След хранене, вземете глътка въздух и отидете на разходка с компанията, с която сте се хранили. Разговаряйте и се наслаждавайте на момента – така както един истински италианец от Юга.

Пица с лилав лук, гъби, доматена паста и бяло тесто
 

Пица и зеленчуци

Известната пица има също своята ,"зеленчукова версия”.
Добавят се домати, лук, маслини, чушка.

Бъдете физически активни – често използвайте колело или собствените си крака.
Премахнете навика си да ядете пред телевизора или компютъра. Откажете се напълно от фастфуда.
Използвайте където Ви е възможно зехтин вместо традиционното олио.

Меню:

I закуска
Може да си позволите да изядете сладкиш с кафе или капучино.
II закуска
Плод или плодов сок, плюс сандвич с колбас или с рибен пастет.
Обяд
Състои се от няколко ястия. Първото е antipasti, т.е. леко предястие с парчета пъпеш и с шунка (обикновено през лятото) и crostini (през зимата), т.е. малки парчета хляб с дребно нарязана моцарела и към нея добавка от гъби, лук, спанак или домати, запечени във фурната или сирена. Основните ястия са паста, т.е. макарони със сосове по избор. След тях се сервира салата или зеленчуци приготвяни по различни начини, с малка порция месо или риба. Накрая десерт.

Следобедна закуска
Може да ядете по избор любимите плодове, кисело мляко, млечни десерти или парчета пица.
Вечеря
Това е основното хранене. Трябва да приготвите задушени зеленчуци, варени или сурови с парче месо, риба или сирена. Печиво, най-добре без сол. Може да изпиете чаша сухо бяло или червено вино.


Рецепти, които може да ви интересуват

Пица с цветни чушки и маслини

Пица с цветни чушки и маслини

Рецепта за малки пици с чушки – рецептата за тестото датира векове назад.

2 човека над 45 минути Умерено
Зелен фасул на яхния

Зелен фасул на яхния

Типично българска яхния, готвена във всеки български дом.

3 човека 30-45 минути Лесно
Царевична супа

Царевична супа

Рецепта за царевична супа.

4 човека 30-45 минути Лесно
Омлет с чоризо и зеленчуци

Омлет с чоризо и зеленчуци

Мексикански вариант на традиционния омлет!

4 човека 15-30 минути Лесно
Италианска диета с гъби, лук, спанак или домати. Хранене със стил

La dolce vita

За италианската кухня може да се пише с часове, богата е на изключителни ястия, но нейната неповторимост, е също така в начина на хранене. Италианците се хранят заедно с приятелите си и семейството си, наслаждавайкисе на вкуса на ястията и аромата на виното.

 
Три колони от зелени, бели и оранжеви зеленчуци на бял фон
 

Италианската диета е едновременно начин на хранене и стил на живот. Да се научим от италианците да се радваме на живота. В това ще ни помогнат няколко проверени съвета:

Приеметехраненето като нещо релаксиращо. Отпуснете се и се почувствайте като на пиршество, по време на което се откъсвате от настоящето.

След хранене, вземете глътка въздух и отидете на разходка с компанията, с която сте се хранили. Разговаряйте и се наслаждавайте на момента – така както един истински италианец от Юга.

Пица с лилав лук, гъби, доматена паста и бяло тесто
 

Пица и зеленчуци

Известната пица има също своята ,"зеленчукова версия”.
Добавят се домати, лук, маслини, чушка.

Бъдете физически активни – често използвайте колело или собствените си крака.
Премахнете навика си да ядете пред телевизора или компютъра. Откажете се напълно от фастфуда.
Използвайте където Ви е възможно зехтин вместо традиционното олио.

Меню:

I закуска
Може да си позволите да изядете сладкиш с кафе или капучино.
II закуска
Плод или плодов сок, плюс сандвич с колбас или с рибен пастет.
Обяд
Състои се от няколко ястия. Първото е antipasti, т.е. леко предястие с парчета пъпеш и с шунка (обикновено през лятото) и crostini (през зимата), т.е. малки парчета хляб с дребно нарязана моцарела и към нея добавка от гъби, лук, спанак или домати, запечени във фурната или сирена. Основните ястия са паста, т.е. макарони със сосове по избор. След тях се сервира салата или зеленчуци приготвяни по различни начини, с малка порция месо или риба. Накрая десерт.

Следобедна закуска
Може да ядете по избор любимите плодове, кисело мляко, млечни десерти или парчета пица.
Вечеря
Това е основното хранене. Трябва да приготвите задушени зеленчуци, варени или сурови с парче месо, риба или сирена. Печиво, най-добре без сол. Може да изпиете чаша сухо бяло или червено вино.