Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Италианска диета с гъби, лук, спанак или домати. Хранене със стил

La dolce vita

За италианската кухня може да се пише с часове, богата е на изключителни ястия, но нейната неповторимост, е също така в начина на хранене. Италианците се хранят заедно с приятелите си и семейството си, наслаждавайкисе на вкуса на ястията и аромата на виното.

 
Три колони от зелени, бели и оранжеви зеленчуци на бял фон
 

Италианската диета е едновременно начин на хранене и стил на живот. Да се научим от италианците да се радваме на живота. В това ще ни помогнат няколко проверени съвета:

Приеметехраненето като нещо релаксиращо. Отпуснете се и се почувствайте като на пиршество, по време на което се откъсвате от настоящето.

След хранене, вземете глътка въздух и отидете на разходка с компанията, с която сте се хранили. Разговаряйте и се наслаждавайте на момента – така както един истински италианец от Юга.

Пица с лилав лук, гъби, доматена паста и бяло тесто
 

Пица и зеленчуци

Известната пица има също своята ,"зеленчукова версия”.
Добавят се домати, лук, маслини, чушка.

Бъдете физически активни – често използвайте колело или собствените си крака.
Премахнете навика си да ядете пред телевизора или компютъра. Откажете се напълно от фастфуда.
Използвайте където Ви е възможно зехтин вместо традиционното олио.

Меню:

I закуска
Може да си позволите да изядете сладкиш с кафе или капучино.
II закуска
Плод или плодов сок, плюс сандвич с колбас или с рибен пастет.
Обяд
Състои се от няколко ястия. Първото е antipasti, т.е. леко предястие с парчета пъпеш и с шунка (обикновено през лятото) и crostini (през зимата), т.е. малки парчета хляб с дребно нарязана моцарела и към нея добавка от гъби, лук, спанак или домати, запечени във фурната или сирена. Основните ястия са паста, т.е. макарони със сосове по избор. След тях се сервира салата или зеленчуци приготвяни по различни начини, с малка порция месо или риба. Накрая десерт.

Следобедна закуска
Може да ядете по избор любимите плодове, кисело мляко, млечни десерти или парчета пица.
Вечеря
Това е основното хранене. Трябва да приготвите задушени зеленчуци, варени или сурови с парче месо, риба или сирена. Печиво, най-добре без сол. Може да изпиете чаша сухо бяло или червено вино.


Рецепти, които може да ви интересуват

Tiramisu - италиански десерт с маскарпоне
Tiramisu - италиански десерт с маскарпоне

Рецепта за Тирамису – този десерт е идеален за втора закуска. Класически се сервира силно замразен с кафе еспресо.

4 човека над 45 минути Лесно
Царевичен кекс
Царевичен кекс

Рецепта за египетски царевичен кекс. Невероятно е вкусен с парчета ананас от консерва.

4 човека над 45 минути Лесно
Филе от сьомга със салата от златна царевица с люти чушки
Филе от сьомга със салата от златна царевица с люти чушки

Изискано и лесно за приготвяне ястие.

4 човека 15-30 минути Умерено
Виетнамска супа Pho
Виетнамска супа Pho

Рецепта за супа Pho, ястие от виетнамската кухня.

8 човека над 45 минути Лесно
Италианска диета с гъби, лук, спанак или домати. Хранене със стил

La dolce vita

За италианската кухня може да се пише с часове, богата е на изключителни ястия, но нейната неповторимост, е също така в начина на хранене. Италианците се хранят заедно с приятелите си и семейството си, наслаждавайкисе на вкуса на ястията и аромата на виното.

 
Три колони от зелени, бели и оранжеви зеленчуци на бял фон
 

Италианската диета е едновременно начин на хранене и стил на живот. Да се научим от италианците да се радваме на живота. В това ще ни помогнат няколко проверени съвета:

Приеметехраненето като нещо релаксиращо. Отпуснете се и се почувствайте като на пиршество, по време на което се откъсвате от настоящето.

След хранене, вземете глътка въздух и отидете на разходка с компанията, с която сте се хранили. Разговаряйте и се наслаждавайте на момента – така както един истински италианец от Юга.

Пица с лилав лук, гъби, доматена паста и бяло тесто
 

Пица и зеленчуци

Известната пица има също своята ,"зеленчукова версия”.
Добавят се домати, лук, маслини, чушка.

Бъдете физически активни – често използвайте колело или собствените си крака.
Премахнете навика си да ядете пред телевизора или компютъра. Откажете се напълно от фастфуда.
Използвайте където Ви е възможно зехтин вместо традиционното олио.

Меню:

I закуска
Може да си позволите да изядете сладкиш с кафе или капучино.
II закуска
Плод или плодов сок, плюс сандвич с колбас или с рибен пастет.
Обяд
Състои се от няколко ястия. Първото е antipasti, т.е. леко предястие с парчета пъпеш и с шунка (обикновено през лятото) и crostini (през зимата), т.е. малки парчета хляб с дребно нарязана моцарела и към нея добавка от гъби, лук, спанак или домати, запечени във фурната или сирена. Основните ястия са паста, т.е. макарони със сосове по избор. След тях се сервира салата или зеленчуци приготвяни по различни начини, с малка порция месо или риба. Накрая десерт.

Следобедна закуска
Може да ядете по избор любимите плодове, кисело мляко, млечни десерти или парчета пица.
Вечеря
Това е основното хранене. Трябва да приготвите задушени зеленчуци, варени или сурови с парче месо, риба или сирена. Печиво, най-добре без сол. Може да изпиете чаша сухо бяло или червено вино.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.