Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Здравословно хранене: японска кухня от и за сърцето-риба, ориз и броколи

 

Здравословна храна

Японците сигурно знаят тайната на "щастливи завинаги", защото хората на острова държат рекорда за най-дълъг живот в света.

Как го правят? Здравословната храна е един от главните фактори: риба, ориз, много зеленчуци, зелен чай и почти никакви сладкиши. Всички те са много богати на Омега-3 мастни киселини, които са полезни за сърцето. Храната не е просто храна, храненето е ритуал: те обръщат особено внимание на порцията, която е сервирана и начина, по който се сервира.

Японците отделят време не просто за хранене, но да се насладят и на аромата.

Цялата японската култура на хранене е изградена върху следния принцип: "Яж закуската си като цар, обядвай като принц и вечеряй като просяк". Рибата обикновено е съпроводена с ориз и голямо разнообразие от салати като салата от авокадо, зелена салата, поръсена със сусам, салата от морски водорасли или гари (вид маринован джинджифил). Соевите зърна, зелето, броколито, репичките, хряна (уасаби) също са популярни ястия за гарнитура в допълнение към традиционния ориз.


Рецепти, които може да ви интересуват

Равиоли с пролетни зеленчуци и сирене
Равиоли с пролетни зеленчуци и сирене

Перфектно ястие за любителите на вегетарианската кухня

2 човека 15-30 минути Лесно
Dhal - индийска крем супа от леща
Dhal - индийска крем супа от леща

Dhal – Това е супа-пюре от различни видове бобови растения: боб, грах, леща, боб мунг с къри и гарам масала – смес от различни подправки.

2 човека 30-45 минути Лесно
Mi Krop - пържени тайландски макарони с телешко и скариди
Mi Krop - пържени тайландски макарони с телешко и скариди

Mi Krop – тайландски хрупкави пържени макарони.

4 човека 30-45 минути Лесно
Шишчета с гъби и наденица
Шишчета с гъби и наденица

Идеална рецепта за летен пикник сред природата.

3 човека 30-45 минути Умерено
Здравословно хранене: японска кухня от и за сърцето-риба, ориз и броколи
 

Здравословна храна

Японците сигурно знаят тайната на "щастливи завинаги", защото хората на острова държат рекорда за най-дълъг живот в света.

Как го правят? Здравословната храна е един от главните фактори: риба, ориз, много зеленчуци, зелен чай и почти никакви сладкиши. Всички те са много богати на Омега-3 мастни киселини, които са полезни за сърцето. Храната не е просто храна, храненето е ритуал: те обръщат особено внимание на порцията, която е сервирана и начина, по който се сервира.

Японците отделят време не просто за хранене, но да се насладят и на аромата.

Цялата японската култура на хранене е изградена върху следния принцип: "Яж закуската си като цар, обядвай като принц и вечеряй като просяк". Рибата обикновено е съпроводена с ориз и голямо разнообразие от салати като салата от авокадо, зелена салата, поръсена със сусам, салата от морски водорасли или гари (вид маринован джинджифил). Соевите зърна, зелето, броколито, репичките, хряна (уасаби) също са популярни ястия за гарнитура в допълнение към традиционния ориз.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description