Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Здравословно хранене: японска кухня от и за сърцето-риба, ориз и броколи

 

Здравословна храна

Японците сигурно знаят тайната на "щастливи завинаги", защото хората на острова държат рекорда за най-дълъг живот в света.

Как го правят? Здравословната храна е един от главните фактори: риба, ориз, много зеленчуци, зелен чай и почти никакви сладкиши. Всички те са много богати на Омега-3 мастни киселини, които са полезни за сърцето. Храната не е просто храна, храненето е ритуал: те обръщат особено внимание на порцията, която е сервирана и начина, по който се сервира.

Японците отделят време не просто за хранене, но да се насладят и на аромата.

Цялата японската култура на хранене е изградена върху следния принцип: "Яж закуската си като цар, обядвай като принц и вечеряй като просяк". Рибата обикновено е съпроводена с ориз и голямо разнообразие от салати като салата от авокадо, зелена салата, поръсена със сусам, салата от морски водорасли или гари (вид маринован джинджифил). Соевите зърна, зелето, броколито, репичките, хряна (уасаби) също са популярни ястия за гарнитура в допълнение към традиционния ориз.


Рецепти, които може да ви интересуват

Кейк със сладка царевица
Кейк със сладка царевица

Пухкав, сочен и вкусен кейк с царевица, който ще ви достави истинска наслада

10 човека над 45 минути Умерено
Рулца от патладжани
Рулца от патладжани

Рулцата от патладжани имат богат вкус, който се постига главно от чесъна и орехите.

2 човека над 45 минути Лесно
Кейк със зеленчуци
Кейк със зеленчуци

Вегетариански кейк със зеленчуци и сирене

10 човека над 45 минути Умерено
Брауни с цвекло
Брауни с цвекло

Уникална комбинация между шоколад и цвекло с деликатен вкус!

4 човека 30-45 минути Умерено
Здравословно хранене: японска кухня от и за сърцето-риба, ориз и броколи
 

Здравословна храна

Японците сигурно знаят тайната на "щастливи завинаги", защото хората на острова държат рекорда за най-дълъг живот в света.

Как го правят? Здравословната храна е един от главните фактори: риба, ориз, много зеленчуци, зелен чай и почти никакви сладкиши. Всички те са много богати на Омега-3 мастни киселини, които са полезни за сърцето. Храната не е просто храна, храненето е ритуал: те обръщат особено внимание на порцията, която е сервирана и начина, по който се сервира.

Японците отделят време не просто за хранене, но да се насладят и на аромата.

Цялата японската култура на хранене е изградена върху следния принцип: "Яж закуската си като цар, обядвай като принц и вечеряй като просяк". Рибата обикновено е съпроводена с ориз и голямо разнообразие от салати като салата от авокадо, зелена салата, поръсена със сусам, салата от морски водорасли или гари (вид маринован джинджифил). Соевите зърна, зелето, броколито, репичките, хряна (уасаби) също са популярни ястия за гарнитура в допълнение към традиционния ориз.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.