Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Здравословен витамин E

Витамин E, както витамините A и C, е мощен антиоксидант, който защитава тялото от оксидативен стрес и увреждане на клетките, причинено от свободните радикали. Витамин Е също участва в синтеза на активния антикоагулант, поддържайки пропускливостта на клетъчните мембрани и намалявайки агрегацията на тромбоцитите в кръвта. Освен това витамин Е участва в защитата на червените кръвни клетки, генната експресия и предаването на нервни импулси в тялото. Поддържа и правилното функциониране на окото. Недостигът на витамин Е в тялото е много рядко явление, въпреки че хората с кистозна фиброза и цьолиакия са уязвими към неговия дефицит. Най-честите симптоми при липсата на витамин Е в нашето тяло са умора, анемия, увреждане на нервната система, мускулна дегенерация и податливост към инфекция. Витамин E се произвежда само от растенията. Най-ценните естествени източници са маслата, особено маслото от пшеничен зародиш. Добри източници на витамин Е са ядките, пълнозърнести храни и зелените листни зеленчуци: зелена салата, спанак и зеле. Green_Vitamines--vitamin-E-BG

Опитайте да планирате менюто си, така че да е богато на витамин E

Научете повече за вашето здраве на: Как да се справим с недостига на витамини през пролетта? Царевица – безглутенови зеленчуци


Рецепти, които може да ви интересуват

Пица с царевица, люта чушка и италиански салам
Пица с царевица, люта чушка и италиански салам

Вкусна пица за запомнящи се моменти!

1 човек 30-45 минути Умерено
Боб яхния с наденички
Боб яхния с наденички

Превъзходно ястие, вкусно и хранително

2 човека 30-45 минути Умерено
Калалаатикко – финска запеканка с риба и картофи
Калалаатикко – финска запеканка с риба и картофи

Калалаатикко е запеканка с риба. Рецептата е от Финландия.

4 човека 30-45 минути Лесно
Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо
Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо

Кöttbullar – кюфтета от мляно месо – рецептата за това ястие, домакините си предават от поколение на поколение.

4 човека 30-45 минути Умерено
Здравословен витамин E

Витамин E, както витамините A и C, е мощен антиоксидант, който защитава тялото от оксидативен стрес и увреждане на клетките, причинено от свободните радикали. Витамин Е също участва в синтеза на активния антикоагулант, поддържайки пропускливостта на клетъчните мембрани и намалявайки агрегацията на тромбоцитите в кръвта. Освен това витамин Е участва в защитата на червените кръвни клетки, генната експресия и предаването на нервни импулси в тялото. Поддържа и правилното функциониране на окото. Недостигът на витамин Е в тялото е много рядко явление, въпреки че хората с кистозна фиброза и цьолиакия са уязвими към неговия дефицит. Най-честите симптоми при липсата на витамин Е в нашето тяло са умора, анемия, увреждане на нервната система, мускулна дегенерация и податливост към инфекция. Витамин E се произвежда само от растенията. Най-ценните естествени източници са маслата, особено маслото от пшеничен зародиш. Добри източници на витамин Е са ядките, пълнозърнести храни и зелените листни зеленчуци: зелена салата, спанак и зеле. Green_Vitamines--vitamin-E-BG

Опитайте да планирате менюто си, така че да е богато на витамин E

Научете повече за вашето здраве на: Как да се справим с недостига на витамини през пролетта? Царевица – безглутенови зеленчуци

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.