Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Здравословен витамин E

Витамин E, както витамините A и C, е мощен антиоксидант, който защитава тялото от оксидативен стрес и увреждане на клетките, причинено от свободните радикали. Витамин Е също участва в синтеза на активния антикоагулант, поддържайки пропускливостта на клетъчните мембрани и намалявайки агрегацията на тромбоцитите в кръвта. Освен това витамин Е участва в защитата на червените кръвни клетки, генната експресия и предаването на нервни импулси в тялото. Поддържа и правилното функциониране на окото. Недостигът на витамин Е в тялото е много рядко явление, въпреки че хората с кистозна фиброза и цьолиакия са уязвими към неговия дефицит. Най-честите симптоми при липсата на витамин Е в нашето тяло са умора, анемия, увреждане на нервната система, мускулна дегенерация и податливост към инфекция. Витамин E се произвежда само от растенията. Най-ценните естествени източници са маслата, особено маслото от пшеничен зародиш. Добри източници на витамин Е са ядките, пълнозърнести храни и зелените листни зеленчуци: зелена салата, спанак и зеле. Green_Vitamines--vitamin-E-BG

Опитайте да планирате менюто си, така че да е богато на витамин E

Научете повече за вашето здраве на: Как да се справим с недостига на витамини през пролетта? Царевица – безглутенови зеленчуци


Рецепти, които може да ви интересуват

Домашно сладко от кайсии
Домашно сладко от кайсии

Мека и сладка, кайсията е вкусна не само когато е прясна, но и когато се консервира.

5 човека над 45 минути Лесно
Ризото с елда, тиква и гъби
Ризото с елда, тиква и гъби

Вкусно и лесно за приготвяне! Нова рецепта със Зърнени храни Bonduelle.

2 човека 15-30 минути Умерено
Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок
Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок

Рецепта за севиче – сурова морска риба с добавки.

3 човека над 45 минути Умерено
Зелен фасул с копър
Зелен фасул с копър

Топъл зелен фасул с чесън и много копър! Лесен за приготвяне и за наслаждаване.

2 човека 15-30 минути Лесно
Здравословен витамин E

Витамин E, както витамините A и C, е мощен антиоксидант, който защитава тялото от оксидативен стрес и увреждане на клетките, причинено от свободните радикали. Витамин Е също участва в синтеза на активния антикоагулант, поддържайки пропускливостта на клетъчните мембрани и намалявайки агрегацията на тромбоцитите в кръвта. Освен това витамин Е участва в защитата на червените кръвни клетки, генната експресия и предаването на нервни импулси в тялото. Поддържа и правилното функциониране на окото. Недостигът на витамин Е в тялото е много рядко явление, въпреки че хората с кистозна фиброза и цьолиакия са уязвими към неговия дефицит. Най-честите симптоми при липсата на витамин Е в нашето тяло са умора, анемия, увреждане на нервната система, мускулна дегенерация и податливост към инфекция. Витамин E се произвежда само от растенията. Най-ценните естествени източници са маслата, особено маслото от пшеничен зародиш. Добри източници на витамин Е са ядките, пълнозърнести храни и зелените листни зеленчуци: зелена салата, спанак и зеле. Green_Vitamines--vitamin-E-BG

Опитайте да планирате менюто си, така че да е богато на витамин E

Научете повече за вашето здраве на: Как да се справим с недостига на витамини през пролетта? Царевица – безглутенови зеленчуци

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.