Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Здравословен витамин E

Витамин E, както витамините A и C, е мощен антиоксидант, който защитава тялото от оксидативен стрес и увреждане на клетките, причинено от свободните радикали. Витамин Е също участва в синтеза на активния антикоагулант, поддържайки пропускливостта на клетъчните мембрани и намалявайки агрегацията на тромбоцитите в кръвта. Освен това витамин Е участва в защитата на червените кръвни клетки, генната експресия и предаването на нервни импулси в тялото. Поддържа и правилното функциониране на окото. Недостигът на витамин Е в тялото е много рядко явление, въпреки че хората с кистозна фиброза и цьолиакия са уязвими към неговия дефицит. Най-честите симптоми при липсата на витамин Е в нашето тяло са умора, анемия, увреждане на нервната система, мускулна дегенерация и податливост към инфекция. Витамин E се произвежда само от растенията. Най-ценните естествени източници са маслата, особено маслото от пшеничен зародиш. Добри източници на витамин Е са ядките, пълнозърнести храни и зелените листни зеленчуци: зелена салата, спанак и зеле. Green_Vitamines--vitamin-E-BG

Опитайте да планирате менюто си, така че да е богато на витамин E

Научете повече за вашето здраве на: Как да се справим с недостига на витамини през пролетта? Царевица – безглутенови зеленчуци


Рецепти, които може да ви интересуват

Пилешко къри по Индийски

Пилешко къри по Индийски

Рецепта за пилешко в сос къри.

4 човека над 45 минути Лесно
Говеждо филе върху спаначено канапе

Говеждо филе върху спаначено канапе

Вкусна рецепта с много желязо и витамини!

1 човек 30-45 минути Трудно
Говеждо с грах

Говеждо с грах

Кайма от говеждо и свинско, подправена с грах и изпържено в горещо олио.

4 човека 30-45 минути Лесно
Kartoffelsalat – немска картофена салата. По желание с грах и царевица

Kartoffelsalat – немска картофена салата. По желание с грах и царевица

Основата на картофената салата - kartoffelsalat са варените картофи, към които се добавят най-различни съставки като: бекон или лук, домати или зелен грах, яйца, царевица или даже портокали.

4 човека 30-45 минути Лесно
Здравословен витамин E

Витамин E, както витамините A и C, е мощен антиоксидант, който защитава тялото от оксидативен стрес и увреждане на клетките, причинено от свободните радикали. Витамин Е също участва в синтеза на активния антикоагулант, поддържайки пропускливостта на клетъчните мембрани и намалявайки агрегацията на тромбоцитите в кръвта. Освен това витамин Е участва в защитата на червените кръвни клетки, генната експресия и предаването на нервни импулси в тялото. Поддържа и правилното функциониране на окото. Недостигът на витамин Е в тялото е много рядко явление, въпреки че хората с кистозна фиброза и цьолиакия са уязвими към неговия дефицит. Най-честите симптоми при липсата на витамин Е в нашето тяло са умора, анемия, увреждане на нервната система, мускулна дегенерация и податливост към инфекция. Витамин E се произвежда само от растенията. Най-ценните естествени източници са маслата, особено маслото от пшеничен зародиш. Добри източници на витамин Е са ядките, пълнозърнести храни и зелените листни зеленчуци: зелена салата, спанак и зеле. Green_Vitamines--vitamin-E-BG

Опитайте да планирате менюто си, така че да е богато на витамин E

Научете повече за вашето здраве на: Как да се справим с недостига на витамини през пролетта? Царевица – безглутенови зеленчуци