Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Как да се справим с недостига на витамини през пролетта?

Пролетна диета

Весенний рацион

След зимата телата ни са уморени, липсвала ни е слънчевата светлина, която повдига настроението ни и помага на тялото ни да произвежда витамин D. Храната, която ядем през зимата също често не е много богата на витамини.

Ето защо, когато зимата свършва, е важно да подсилим нашия организъм с витамини, за да сме сигурни, че ще бъдем пълни с енергия, щастливи, здрави и силни.

Важно е диетата ни да е богата на

  • млечни продукти
  • постно месо
  • пълнозърнести храни
  • плодове
  • и зеленчуци.

цельнозерновой хлеб

Витамини в зеленчуците

Зеленчуците са невероятен източник на витамини. Има толкова много прекрасни вкусни зеленчуци и те предлагат голямо разнообразие от витамини, от които тялото ни се нуждае, особено след зимата.

Замразените зеленчуци са чудесни, защото те задържат голямо количество витамини, а и са много лесни за приготвяне. Лесно е да ги превърнем в невероятни обеди и вечери!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • За да получите витамин А и К - яжте броколи, брюкселско зеле, моркови, зелен грах
  • За да получите витамин C - яжте броколи и брюкселско зеле
  • За да получите витамин D - яжте гъби

Чтобы получить витамин А и К Какво е също много важно: Стресът пречи на витамините да се абсорбират в тялото си, така че не забравяйте - Запазете спокойствие и яжте зеленчуци! Запазете спокойствие и яжте зеленчуци


Рецепти, които може да ви интересуват

Царевична супа
Царевична супа

Рецепта за царевична супа.

4 човека 30-45 минути Лесно
Салата с пиле, царевица и червен боб
Салата с пиле, царевица и червен боб

Вкусна лятна салата

2 човека 30-45 минути Лесно
Домашно сладко от кайсии
Домашно сладко от кайсии

Мека и сладка, кайсията е вкусна не само когато е прясна, но и когато се консервира.

5 човека над 45 минути Лесно
Желязница – Спаначен пай
Желязница – Спаначен пай

Спаначен сръбски пай с неузрели сирена.

12 човека над 45 минути Лесно
Как да се справим с недостига на витамини през пролетта?

Пролетна диета

Весенний рацион

След зимата телата ни са уморени, липсвала ни е слънчевата светлина, която повдига настроението ни и помага на тялото ни да произвежда витамин D. Храната, която ядем през зимата също често не е много богата на витамини.

Ето защо, когато зимата свършва, е важно да подсилим нашия организъм с витамини, за да сме сигурни, че ще бъдем пълни с енергия, щастливи, здрави и силни.

Важно е диетата ни да е богата на

  • млечни продукти
  • постно месо
  • пълнозърнести храни
  • плодове
  • и зеленчуци.

цельнозерновой хлеб

Витамини в зеленчуците

Зеленчуците са невероятен източник на витамини. Има толкова много прекрасни вкусни зеленчуци и те предлагат голямо разнообразие от витамини, от които тялото ни се нуждае, особено след зимата.

Замразените зеленчуци са чудесни, защото те задържат голямо количество витамини, а и са много лесни за приготвяне. Лесно е да ги превърнем в невероятни обеди и вечери!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • За да получите витамин А и К - яжте броколи, брюкселско зеле, моркови, зелен грах
  • За да получите витамин C - яжте броколи и брюкселско зеле
  • За да получите витамин D - яжте гъби

Чтобы получить витамин А и К Какво е също много важно: Стресът пречи на витамините да се абсорбират в тялото си, така че не забравяйте - Запазете спокойствие и яжте зеленчуци! Запазете спокойствие и яжте зеленчуци

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.