Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Как да се справим с недостига на витамини през пролетта?

Пролетна диета

Весенний рацион

След зимата телата ни са уморени, липсвала ни е слънчевата светлина, която повдига настроението ни и помага на тялото ни да произвежда витамин D. Храната, която ядем през зимата също често не е много богата на витамини.

Ето защо, когато зимата свършва, е важно да подсилим нашия организъм с витамини, за да сме сигурни, че ще бъдем пълни с енергия, щастливи, здрави и силни.

Важно е диетата ни да е богата на

  • млечни продукти
  • постно месо
  • пълнозърнести храни
  • плодове
  • и зеленчуци.

цельнозерновой хлеб

Витамини в зеленчуците

Зеленчуците са невероятен източник на витамини. Има толкова много прекрасни вкусни зеленчуци и те предлагат голямо разнообразие от витамини, от които тялото ни се нуждае, особено след зимата.

Замразените зеленчуци са чудесни, защото те задържат голямо количество витамини, а и са много лесни за приготвяне. Лесно е да ги превърнем в невероятни обеди и вечери!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • За да получите витамин А и К - яжте броколи, брюкселско зеле, моркови, зелен грах
  • За да получите витамин C - яжте броколи и брюкселско зеле
  • За да получите витамин D - яжте гъби

Чтобы получить витамин А и К Какво е също много важно: Стресът пречи на витамините да се абсорбират в тялото си, така че не забравяйте - Запазете спокойствие и яжте зеленчуци! Запазете спокойствие и яжте зеленчуци


Рецепти, които може да ви интересуват

Хрупкав шаран със зеленчуков бульон върху царевична питка

Хрупкав шаран със зеленчуков бульон върху царевична питка

Прочетете как да готвите шаран по различен начин и изненадайте вас и семейството ви.

4 човека 30-45 минути Трудно
Свинско с мексикански сос

Свинско с мексикански сос

Направете времето, което прекарвате със семейството си, незабравимо вкусно!

4 човека 30-45 минути Лесно
Великденска Пролетна салата

Великденска Пролетна салата

Лесно и вкусно решение за пролетните дни.

4 човека под 15 минути Лесно
Палачинки ала Гундел

Палачинки ала Гундел

Рецепта за палачинки ала Гундел - най-известните унгарски палачинки.

3 човека над 45 минути Умерено
Как да се справим с недостига на витамини през пролетта?

Пролетна диета

Весенний рацион

След зимата телата ни са уморени, липсвала ни е слънчевата светлина, която повдига настроението ни и помага на тялото ни да произвежда витамин D. Храната, която ядем през зимата също често не е много богата на витамини.

Ето защо, когато зимата свършва, е важно да подсилим нашия организъм с витамини, за да сме сигурни, че ще бъдем пълни с енергия, щастливи, здрави и силни.

Важно е диетата ни да е богата на

  • млечни продукти
  • постно месо
  • пълнозърнести храни
  • плодове
  • и зеленчуци.

цельнозерновой хлеб

Витамини в зеленчуците

Зеленчуците са невероятен източник на витамини. Има толкова много прекрасни вкусни зеленчуци и те предлагат голямо разнообразие от витамини, от които тялото ни се нуждае, особено след зимата.

Замразените зеленчуци са чудесни, защото те задържат голямо количество витамини, а и са много лесни за приготвяне. Лесно е да ги превърнем в невероятни обеди и вечери!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • За да получите витамин А и К - яжте броколи, брюкселско зеле, моркови, зелен грах
  • За да получите витамин C - яжте броколи и брюкселско зеле
  • За да получите витамин D - яжте гъби

Чтобы получить витамин А и К Какво е също много важно: Стресът пречи на витамините да се абсорбират в тялото си, така че не забравяйте - Запазете спокойствие и яжте зеленчуци! Запазете спокойствие и яжте зеленчуци