Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Как да се справим с недостига на витамини през пролетта?

Пролетна диета

Весенний рацион

След зимата телата ни са уморени, липсвала ни е слънчевата светлина, която повдига настроението ни и помага на тялото ни да произвежда витамин D. Храната, която ядем през зимата също често не е много богата на витамини.

Ето защо, когато зимата свършва, е важно да подсилим нашия организъм с витамини, за да сме сигурни, че ще бъдем пълни с енергия, щастливи, здрави и силни.

Важно е диетата ни да е богата на

  • млечни продукти
  • постно месо
  • пълнозърнести храни
  • плодове
  • и зеленчуци.

цельнозерновой хлеб

Витамини в зеленчуците

Зеленчуците са невероятен източник на витамини. Има толкова много прекрасни вкусни зеленчуци и те предлагат голямо разнообразие от витамини, от които тялото ни се нуждае, особено след зимата.

Замразените зеленчуци са чудесни, защото те задържат голямо количество витамини, а и са много лесни за приготвяне. Лесно е да ги превърнем в невероятни обеди и вечери!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • За да получите витамин А и К - яжте броколи, брюкселско зеле, моркови, зелен грах
  • За да получите витамин C - яжте броколи и брюкселско зеле
  • За да получите витамин D - яжте гъби

Чтобы получить витамин А и К Какво е също много важно: Стресът пречи на витамините да се абсорбират в тялото си, така че не забравяйте - Запазете спокойствие и яжте зеленчуци! Запазете спокойствие и яжте зеленчуци


Рецепти, които може да ви интересуват

Пилешко къри по Индийски

Пилешко къри по Индийски

Рецепта за пилешко в сос къри.

4 човека над 45 минути Лесно
Ориз за суши

Ориз за суши

Рецепта за ориз за суши – основата на сушито.

4 човека над 45 минути Умерено
Зеленчуково суфле

Зеленчуково суфле

Вкусно ястие със страхотен вкус от комбинацията на зеленчуци и сирене. Перфектен избор за обяд или вечеря!

4 човека 30-45 минути Умерено
Такос с червен боб

Такос с червен боб

Ястие, което ви отвежда в Мексико и ви очарова с цветни комбинации

2 човека 30-45 минути Лесно
Как да се справим с недостига на витамини през пролетта?

Пролетна диета

Весенний рацион

След зимата телата ни са уморени, липсвала ни е слънчевата светлина, която повдига настроението ни и помага на тялото ни да произвежда витамин D. Храната, която ядем през зимата също често не е много богата на витамини.

Ето защо, когато зимата свършва, е важно да подсилим нашия организъм с витамини, за да сме сигурни, че ще бъдем пълни с енергия, щастливи, здрави и силни.

Важно е диетата ни да е богата на

  • млечни продукти
  • постно месо
  • пълнозърнести храни
  • плодове
  • и зеленчуци.

цельнозерновой хлеб

Витамини в зеленчуците

Зеленчуците са невероятен източник на витамини. Има толкова много прекрасни вкусни зеленчуци и те предлагат голямо разнообразие от витамини, от които тялото ни се нуждае, особено след зимата.

Замразените зеленчуци са чудесни, защото те задържат голямо количество витамини, а и са много лесни за приготвяне. Лесно е да ги превърнем в невероятни обеди и вечери!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • За да получите витамин А и К - яжте броколи, брюкселско зеле, моркови, зелен грах
  • За да получите витамин C - яжте броколи и брюкселско зеле
  • За да получите витамин D - яжте гъби

Чтобы получить витамин А и К Какво е също много важно: Стресът пречи на витамините да се абсорбират в тялото си, така че не забравяйте - Запазете спокойствие и яжте зеленчуци! Запазете спокойствие и яжте зеленчуци