Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Диета за един ден - за всички лакомници. Здравословно хранене за един ден

 

Как да отслабна бързо и лесно? 

Задавате ли си често този въпрос, като знаете, че обичате да си похапвате и Ви е трудно да спазвате диета повече от един ден? Ето ви идея - спазвайте тази диета по един път на седмица и това ще ви помогне да придобиете някои хранителни навици, както и да освободите тялото от някои натрупани утайки и токсини. Еднодневната диета е идеална за лакомници, които все пак искат да се пробват в света на здравословното хранене
 
 
Тя също така ще ви помогне да намалите апетита си и ще усещате нейния ефект и на следващия ден, когато няма да ви се похапва толкова много колкото друг път!
 

Само 1 ден

Такава еднодневна диета е истинско удоволствие -  ядете 5 пъти, не усещате глад и имате чувството за ситост.

Добри съвети Три хранения (закуска, обяд и вечеря) са големи, а втората и следобедната закуски са типичните закуски. През целия ден може да пиете неподсладени билкови или плодови чайове.

През 2008 г. проучване, публикувано в „Американски вестник на превантивна медицина“ показва, че хората на диета, които следят ежедневно храната си чрез личен дневник или диетен дневник, губят два пъти по-голяма част от теглото си, от колкото тези, които не водят дневник на храните, което предполага, че ако записвате храната, която приемате дневно, няма да ядете толкова калории.

Момиче легнало на поляна и се усмихва
 

Добро самочувствие

Освежава и подобрява храносмилането, придавайки чувството за лекота, психически комфорт и добро настроение.

 
Основата са сурови или леко запарени (за 3-5 мин. в леко подсолена вряща вода) плодове или зеленчуци.

Меню

Закуска
3 лъжици мюсли или корнфлейкс (царевичен), необелени нарязани ябълки, чаша кисело мляко..
Втора закуска

2 лъжици извара с 3 настъргани моркова, подправени с лимонов сок, сол и смлян бял пипер.
Обяд

Салата с цикория, рукола, 3 моркова, краставица, 2 домата, 1 глава лук, сварени яйца – подправена с лимон сок, сол, пипер, лъжица олио, лъжичка настърган хрян, посипана с див лук.
Следобедна закуска

Напитка от 1/2 чаша кисело мляко миксирано с лук и краставица, подправена с копър и малко хрян, сол и пипер.
Вечеря

Сандвич: Две тънки филийки пълнозърнест хляб намазани с маргарин с ниско съдържание на мазнини, няколко листа зелена салата, 2 домата, половин краставица, 2 лъжици извара с малка глава див лук, подправена със сол, пипер и произволни билки.


Рецепти, които може да ви интересуват

Кремообразна паста с грах и аспержи

Кремообразна паста с грах и аспержи

Ако ви се хапва вкусна паста, тази рецепта е за вас! Тя е лесна за приготвяне и ще жадувате за още една порция.

2 човека 15-30 минути Лесно
Картофени кюфтета с царевица и риба тон

Картофени кюфтета с царевица и риба тон

Лек пролетен обяд със страхотен вкус

4 човека 30-45 минути Лесно
Телешко месо с Мексикански зеленчуци

Телешко месо с Мексикански зеленчуци

Вкусна и фина комбинация

2 човека 30-45 минути Трудно
Картофена салата с грах и царевица

Картофена салата с грах и царевица

Салатата е прекрасно допълнение към основното месно меню.

4 човека над 45 минути Лесно
Диета за един ден - за всички лакомници. Здравословно хранене за един ден
 

Как да отслабна бързо и лесно? 

Задавате ли си често този въпрос, като знаете, че обичате да си похапвате и Ви е трудно да спазвате диета повече от един ден? Ето ви идея - спазвайте тази диета по един път на седмица и това ще ви помогне да придобиете някои хранителни навици, както и да освободите тялото от някои натрупани утайки и токсини. Еднодневната диета е идеална за лакомници, които все пак искат да се пробват в света на здравословното хранене
 
 
Тя също така ще ви помогне да намалите апетита си и ще усещате нейния ефект и на следващия ден, когато няма да ви се похапва толкова много колкото друг път!
 

Само 1 ден

Такава еднодневна диета е истинско удоволствие -  ядете 5 пъти, не усещате глад и имате чувството за ситост.

Добри съвети Три хранения (закуска, обяд и вечеря) са големи, а втората и следобедната закуски са типичните закуски. През целия ден може да пиете неподсладени билкови или плодови чайове.

През 2008 г. проучване, публикувано в „Американски вестник на превантивна медицина“ показва, че хората на диета, които следят ежедневно храната си чрез личен дневник или диетен дневник, губят два пъти по-голяма част от теглото си, от колкото тези, които не водят дневник на храните, което предполага, че ако записвате храната, която приемате дневно, няма да ядете толкова калории.

Момиче легнало на поляна и се усмихва
 

Добро самочувствие

Освежава и подобрява храносмилането, придавайки чувството за лекота, психически комфорт и добро настроение.

 
Основата са сурови или леко запарени (за 3-5 мин. в леко подсолена вряща вода) плодове или зеленчуци.

Меню

Закуска
3 лъжици мюсли или корнфлейкс (царевичен), необелени нарязани ябълки, чаша кисело мляко..
Втора закуска

2 лъжици извара с 3 настъргани моркова, подправени с лимонов сок, сол и смлян бял пипер.
Обяд

Салата с цикория, рукола, 3 моркова, краставица, 2 домата, 1 глава лук, сварени яйца – подправена с лимон сок, сол, пипер, лъжица олио, лъжичка настърган хрян, посипана с див лук.
Следобедна закуска

Напитка от 1/2 чаша кисело мляко миксирано с лук и краставица, подправена с копър и малко хрян, сол и пипер.
Вечеря

Сандвич: Две тънки филийки пълнозърнест хляб намазани с маргарин с ниско съдържание на мазнини, няколко листа зелена салата, 2 домата, половин краставица, 2 лъжици извара с малка глава див лук, подправена със сол, пипер и произволни билки.