Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Азиатска хранителна пирамида

Тайните на азиатската кухня

Азиатската пирамида отразява най-вече кухнята на Япония и Китай. Традиционният начин на хранене на азиатското общество е основа за създаването й. Кухните на този район са изключителни поради много причини. На първото ниво на пирамидата се намират бобовите растения, зеленчуците и плодовете. Те са задължителна съставка на почти всяко ястие в азиатската кухня. Благодарение на него храненето е здравословно, а ястията съдържат много хранителни съставки. Характерно за азиатската кухня е ограничаването на количеството на месото и млечните продукти.

Не какво трябва да ядем, а какво можем да ядем?

Наши приятели трябва да станат храните, богати на витамини и баластни вещества. Затова трябва да ядем много плодове и зеленчуци, както и бобови растения. В състава на нашата ежедневна диета трябва да влязат също зеленият чай, орехите и хлябът. Препоръчва се да се пие саке или бира, разбира се, в умерени количества. Що се отнася до сладките неща, те са позволени, но не по-често от веднъж седмично, също както птичето месо и яйцата. Най-големите ограничения се отнасят за месото, което може да се яде най-много веднъж седмично.

Здрав като азиатецЗдрави усмихнати възрастни хора и деца от Азиатски произход

Изследванията, проведени от американските учени, потвърждават предположенията, че азиатската кухня е много по-здравословна отколкото кухните на западните страни. Прилагането на правилата на азиатската кухня в значителна степен намалява риска от болестите на цивилизацията. Като пример може да се даде соята и зеленият чай, които в значителна степен ограничават риска от рак и диабет.

Повече движение

Преминете към здравословен начин на живот. Ежедневно спортувайте – това има положително влияние върху Вашето физическо и здравословно състояние. Препоръчителни са и редовните посещения на сауна, които дават възможност за пречистване на организма от токсините.


Рецепти, които може да ви интересуват

Царевичен кекс
Царевичен кекс

Рецепта за египетски царевичен кекс. Невероятно е вкусен с парчета ананас от консерва.

4 човека над 45 минути Лесно
Халуми със средиземноморски зеленчуци
Халуми със средиземноморски зеленчуци

Халуми със средиземноморски зеленчуци

2 човека 15-30 минути Лесно
Зелен фасул с копър
Зелен фасул с копър

Топъл зелен фасул с чесън и много копър! Лесен за приготвяне и за наслаждаване.

2 човека 15-30 минути Лесно
Пролетни рулца със зелен и жълт фасул
Пролетни рулца със зелен и жълт фасул

Посрещнете своите гости с едно чудесно, лесноза приготвяне и здравословно ястие

2 човека 15-30 минути Лесно
Азиатска хранителна пирамида

Тайните на азиатската кухня

Азиатската пирамида отразява най-вече кухнята на Япония и Китай. Традиционният начин на хранене на азиатското общество е основа за създаването й. Кухните на този район са изключителни поради много причини. На първото ниво на пирамидата се намират бобовите растения, зеленчуците и плодовете. Те са задължителна съставка на почти всяко ястие в азиатската кухня. Благодарение на него храненето е здравословно, а ястията съдържат много хранителни съставки. Характерно за азиатската кухня е ограничаването на количеството на месото и млечните продукти.

Не какво трябва да ядем, а какво можем да ядем?

Наши приятели трябва да станат храните, богати на витамини и баластни вещества. Затова трябва да ядем много плодове и зеленчуци, както и бобови растения. В състава на нашата ежедневна диета трябва да влязат също зеленият чай, орехите и хлябът. Препоръчва се да се пие саке или бира, разбира се, в умерени количества. Що се отнася до сладките неща, те са позволени, но не по-често от веднъж седмично, също както птичето месо и яйцата. Най-големите ограничения се отнасят за месото, което може да се яде най-много веднъж седмично.

Здрав като азиатецЗдрави усмихнати възрастни хора и деца от Азиатски произход

Изследванията, проведени от американските учени, потвърждават предположенията, че азиатската кухня е много по-здравословна отколкото кухните на западните страни. Прилагането на правилата на азиатската кухня в значителна степен намалява риска от болестите на цивилизацията. Като пример може да се даде соята и зеленият чай, които в значителна степен ограничават риска от рак и диабет.

Повече движение

Преминете към здравословен начин на живот. Ежедневно спортувайте – това има положително влияние върху Вашето физическо и здравословно състояние. Препоръчителни са и редовните посещения на сауна, които дават възможност за пречистване на организма от токсините.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.