Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Азиатска хранителна пирамида

Тайните на азиатската кухня

Азиатската пирамида отразява най-вече кухнята на Япония и Китай. Традиционният начин на хранене на азиатското общество е основа за създаването й. Кухните на този район са изключителни поради много причини. На първото ниво на пирамидата се намират бобовите растения, зеленчуците и плодовете. Те са задължителна съставка на почти всяко ястие в азиатската кухня. Благодарение на него храненето е здравословно, а ястията съдържат много хранителни съставки. Характерно за азиатската кухня е ограничаването на количеството на месото и млечните продукти.

Не какво трябва да ядем, а какво можем да ядем?

Наши приятели трябва да станат храните, богати на витамини и баластни вещества. Затова трябва да ядем много плодове и зеленчуци, както и бобови растения. В състава на нашата ежедневна диета трябва да влязат също зеленият чай, орехите и хлябът. Препоръчва се да се пие саке или бира, разбира се, в умерени количества. Що се отнася до сладките неща, те са позволени, но не по-често от веднъж седмично, също както птичето месо и яйцата. Най-големите ограничения се отнасят за месото, което може да се яде най-много веднъж седмично.

Здрав като азиатецЗдрави усмихнати възрастни хора и деца от Азиатски произход

Изследванията, проведени от американските учени, потвърждават предположенията, че азиатската кухня е много по-здравословна отколкото кухните на западните страни. Прилагането на правилата на азиатската кухня в значителна степен намалява риска от болестите на цивилизацията. Като пример може да се даде соята и зеленият чай, които в значителна степен ограничават риска от рак и диабет.

Повече движение

Преминете към здравословен начин на живот. Ежедневно спортувайте – това има положително влияние върху Вашето физическо и здравословно състояние. Препоръчителни са и редовните посещения на сауна, които дават възможност за пречистване на организма от токсините.


Рецепти, които може да ви интересуват

Рулца от патладжани
Рулца от патладжани

Рулцата от патладжани имат богат вкус, който се постига главно от чесъна и орехите.

2 човека над 45 минути Лесно
Майонеза
Майонеза

Рецепта за майонезен сос, наричан майонеза.

4 човека 15-30 минути Лесно
Ризото с гъби, сушени домати и рукола
Ризото с гъби, сушени домати и рукола

Вкусна и лесна за изпълнение рецепта за свежо ризото с гъби

2 човека 30-45 минути Умерено
Бигос - ястие със зеленчуци, гъби и месо
Бигос - ястие със зеленчуци, гъби и месо

Рецепта за бигос – традиционно ястие, присъстващо на полската трапеза всекидневно и по празниците.

4 човека над 45 минути Умерено
Азиатска хранителна пирамида

Тайните на азиатската кухня

Азиатската пирамида отразява най-вече кухнята на Япония и Китай. Традиционният начин на хранене на азиатското общество е основа за създаването й. Кухните на този район са изключителни поради много причини. На първото ниво на пирамидата се намират бобовите растения, зеленчуците и плодовете. Те са задължителна съставка на почти всяко ястие в азиатската кухня. Благодарение на него храненето е здравословно, а ястията съдържат много хранителни съставки. Характерно за азиатската кухня е ограничаването на количеството на месото и млечните продукти.

Не какво трябва да ядем, а какво можем да ядем?

Наши приятели трябва да станат храните, богати на витамини и баластни вещества. Затова трябва да ядем много плодове и зеленчуци, както и бобови растения. В състава на нашата ежедневна диета трябва да влязат също зеленият чай, орехите и хлябът. Препоръчва се да се пие саке или бира, разбира се, в умерени количества. Що се отнася до сладките неща, те са позволени, но не по-често от веднъж седмично, също както птичето месо и яйцата. Най-големите ограничения се отнасят за месото, което може да се яде най-много веднъж седмично.

Здрав като азиатецЗдрави усмихнати възрастни хора и деца от Азиатски произход

Изследванията, проведени от американските учени, потвърждават предположенията, че азиатската кухня е много по-здравословна отколкото кухните на западните страни. Прилагането на правилата на азиатската кухня в значителна степен намалява риска от болестите на цивилизацията. Като пример може да се даде соята и зеленият чай, които в значителна степен ограничават риска от рак и диабет.

Повече движение

Преминете към здравословен начин на живот. Ежедневно спортувайте – това има положително влияние върху Вашето физическо и здравословно състояние. Препоръчителни са и редовните посещения на сауна, които дават възможност за пречистване на организма от токсините.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.