Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Зеленчуци, който не яде...

Здрави зеленчуци

Можете да си набавите полезните за организма ви хранителни вещества просто консумирайки зеленчуци в добавка към основното си хранене. Витамините и минералите, които се съдържат в тях са органични и се усвояват от организма много по-добре, отколкото хапчета, създадени по синтетичен път.

Ето някои зеленчуци и техните основни предимства:

  • Морковите - в тях се съдържа изключително много Каротин, или витамин А, благодарение на който нашето тяло създава меланин. Ако искате да запазите своя слънчев загар по-дълго време, то със сигурност консумацията на моркови ще ви помогне. Същото важи и за доматите, както и плодовете с червен и оранжев цвят като праскови, кайсии и др.
  • Зелена салата - тя е не само вкусна, но е богата на Витамин С, изключително важен за имунната система.
  • Съдържа също така желязо, но най-богата на него е всъщност копривата, от чиято супа можете да си осигурите дневната доза прием на желязо без никакъв проблем!

Рецепти, които може да ви интересуват

Крем супа от цвекло
Крем супа от цвекло

Перфектната супа, когато нямаш много време

4 човека под 15 минути Лесно
Пушени наденички с бял боб
Пушени наденички с бял боб

Идеално решение за питателен брънч

4 човека 15-30 минути Лесно
САЛАТА GRAND BLEU
САЛАТА GRAND BLEU

Салатата се казва така, защото предизвиква лятното настроение.

4 човека 15-30 минути Лесно
Пълнени гъби "Портобело" с боб и моцарела
Пълнени гъби "Портобело" с боб и моцарела

Нестандартно и лесно предястие за двама

2 човека 30-45 минути Лесно
Зеленчуци, който не яде...

Здрави зеленчуци

Можете да си набавите полезните за организма ви хранителни вещества просто консумирайки зеленчуци в добавка към основното си хранене. Витамините и минералите, които се съдържат в тях са органични и се усвояват от организма много по-добре, отколкото хапчета, създадени по синтетичен път.

Ето някои зеленчуци и техните основни предимства:

  • Морковите - в тях се съдържа изключително много Каротин, или витамин А, благодарение на който нашето тяло създава меланин. Ако искате да запазите своя слънчев загар по-дълго време, то със сигурност консумацията на моркови ще ви помогне. Същото важи и за доматите, както и плодовете с червен и оранжев цвят като праскови, кайсии и др.
  • Зелена салата - тя е не само вкусна, но е богата на Витамин С, изключително важен за имунната система.
  • Съдържа също така желязо, но най-богата на него е всъщност копривата, от чиято супа можете да си осигурите дневната доза прием на желязо без никакъв проблем!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description