Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Зеленчуци, който не яде

Зеленчуци, който не яде…

Сигурно вече ви е писнало навсякъде да четете, че зеленчуците са полезни. Ами, изненада - те наистина са! Но трябва да се научим да ги консумираме правилно.

Забелязали ли сте, че повечето малки деца избягват зеленчуците, защото не ги намират за вкусни? Опитвали сте с моркови, картофи, грах, краставици, чушки и какво ли още не… Проблемът естествено не е в самия зеленчук. Важно е как го приготвяте.

Ако промените мисленето си, че мястото на зеленчуците е само в салата и започнете да конструирате цялото ястие около тях, ще откриете, че морковът може да придаде чудесен вкус на пилешката супа, грахът добавя неустоима текстура към телешкото, а чушките могат да оставят разтапящ вкус в устата ви, независимо дали изпечени във фурна или на грил. Не искаме да ви подвеждаме, салатите наистина са най-здравословната предпоставка за зеленчуците, тъй като най-често ги консумираме сурови, а знаете - минималната обработка на продукта запазва максимално неговите качества, свежест и полезни вещества.

Погрешно обаче е схващането, че зеленчуците са просто гарнитура. Свикнали сме разпределението на храните в чинията да е главно месо - вегетарианци, този абзац не е за вас - а зеленчуците да са допълнение. Където всъщност трябва да е обратното! Зеленчуците трябва да заемат цели 50% от пространството в чинията, а месото едва 25%. Повечето от нас биха си казали, че по този метод не се засищат. Ние бихме отговорили, че просто не ядете правилните зеленчуци. Разгледайте нашата статия за балансирано хранене и как по-малкото е всъщност по-засищащо.

Обещаваме, няма да останете гладни!

 


Рецепти, които може да ви интересуват

Aki y bacalao
Aki y bacalao

Рецепта за aki y bacalao, ястие от карибската кухня.

3 човека над 45 минути Умерено
Закуска с киноа
Закуска с киноа

Киноа – тайната съставка на здравословна, богата на протеини и витамини закуска. Бързо и вкусно, поднесено с кисело мляко и плодове, то е перфектната подготовка за сутрините, когато имате нужда от прилив на енергия.

2 човека 15-30 минути Лесно
Tiramisu - италиански десерт с маскарпоне
Tiramisu - италиански десерт с маскарпоне

Рецепта за Тирамису – този десерт е идеален за втора закуска. Класически се сервира силно замразен с кафе еспресо.

4 човека над 45 минути Лесно
Пиле със зелен фасул и горчица
Пиле със зелен фасул и горчица

Вкусна рецепта за пиле със зелен фасул и горчица.

2 човека 30-45 минути Умерено
Зеленчуци, който не яде

Зеленчуци, който не яде…

Сигурно вече ви е писнало навсякъде да четете, че зеленчуците са полезни. Ами, изненада - те наистина са! Но трябва да се научим да ги консумираме правилно.

Забелязали ли сте, че повечето малки деца избягват зеленчуците, защото не ги намират за вкусни? Опитвали сте с моркови, картофи, грах, краставици, чушки и какво ли още не… Проблемът естествено не е в самия зеленчук. Важно е как го приготвяте.

Ако промените мисленето си, че мястото на зеленчуците е само в салата и започнете да конструирате цялото ястие около тях, ще откриете, че морковът може да придаде чудесен вкус на пилешката супа, грахът добавя неустоима текстура към телешкото, а чушките могат да оставят разтапящ вкус в устата ви, независимо дали изпечени във фурна или на грил. Не искаме да ви подвеждаме, салатите наистина са най-здравословната предпоставка за зеленчуците, тъй като най-често ги консумираме сурови, а знаете - минималната обработка на продукта запазва максимално неговите качества, свежест и полезни вещества.

Погрешно обаче е схващането, че зеленчуците са просто гарнитура. Свикнали сме разпределението на храните в чинията да е главно месо - вегетарианци, този абзац не е за вас - а зеленчуците да са допълнение. Където всъщност трябва да е обратното! Зеленчуците трябва да заемат цели 50% от пространството в чинията, а месото едва 25%. Повечето от нас биха си казали, че по този метод не се засищат. Ние бихме отговорили, че просто не ядете правилните зеленчуци. Разгледайте нашата статия за балансирано хранене и как по-малкото е всъщност по-засищащо.

Обещаваме, няма да останете гладни!

 

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.