Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Зеленчуци, който не яде...

Здрави зеленчуци

Можете да си набавите полезните за организма ви хранителни вещества просто консумирайки зеленчуци в добавка към основното си хранене. Витамините и минералите, които се съдържат в тях са органични и се усвояват от организма много по-добре, отколкото хапчета, създадени по синтетичен път.

Ето някои зеленчуци и техните основни предимства:

  • Морковите - в тях се съдържа изключително много Каротин, или витамин А, благодарение на който нашето тяло създава меланин. Ако искате да запазите своя слънчев загар по-дълго време, то със сигурност консумацията на моркови ще ви помогне. Същото важи и за доматите, както и плодовете с червен и оранжев цвят като праскови, кайсии и др.
  • Зелена салата - тя е не само вкусна, но е богата на Витамин С, изключително важен за имунната система.
  • Съдържа също така желязо, но най-богата на него е всъщност копривата, от чиято супа можете да си осигурите дневната доза прием на желязо без никакъв проблем!

Рецепти, които може да ви интересуват

Зеленчуково суфле
Зеленчуково суфле

Вкусно ястие със страхотен вкус от комбинацията на зеленчуци и сирене. Перфектен избор за обяд или вечеря!

4 човека 30-45 минути Умерено
Салата с риба тон и зеленчуци
Салата с риба тон и зеленчуци

Бърза и лесна за приготвяне салата с риба тон и средиземноморски микс от зеленчуци, която е подходяща за всяко време на деня

6 човека 15-30 минути Лесно
Топла салата със зелен фасул, тиквички и хрупкава панчета
Топла салата със зелен фасул, тиквички и хрупкава панчета

Питателна салата, богата на витамини, перфектна за обяд или лека вечеря

2 човека 15-30 минути Умерено
Огретен от карфиол с гриловано свинско
Огретен от карфиол с гриловано свинско

Лесна и вкусна рецепта

2 човека 30-45 минути Лесно
Зеленчуци, който не яде...

Здрави зеленчуци

Можете да си набавите полезните за организма ви хранителни вещества просто консумирайки зеленчуци в добавка към основното си хранене. Витамините и минералите, които се съдържат в тях са органични и се усвояват от организма много по-добре, отколкото хапчета, създадени по синтетичен път.

Ето някои зеленчуци и техните основни предимства:

  • Морковите - в тях се съдържа изключително много Каротин, или витамин А, благодарение на който нашето тяло създава меланин. Ако искате да запазите своя слънчев загар по-дълго време, то със сигурност консумацията на моркови ще ви помогне. Същото важи и за доматите, както и плодовете с червен и оранжев цвят като праскови, кайсии и др.
  • Зелена салата - тя е не само вкусна, но е богата на Витамин С, изключително важен за имунната система.
  • Съдържа също така желязо, но най-богата на него е всъщност копривата, от чиято супа можете да си осигурите дневната доза прием на желязо без никакъв проблем!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description