Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Зеленчуци, който не яде

Зеленчуци, който не яде…

Сигурно вече ви е писнало навсякъде да четете, че зеленчуците са полезни. Ами, изненада - те наистина са! Но трябва да се научим да ги консумираме правилно.

Забелязали ли сте, че повечето малки деца избягват зеленчуците, защото не ги намират за вкусни? Опитвали сте с моркови, картофи, грах, краставици, чушки и какво ли още не… Проблемът естествено не е в самия зеленчук. Важно е как го приготвяте.

Ако промените мисленето си, че мястото на зеленчуците е само в салата и започнете да конструирате цялото ястие около тях, ще откриете, че морковът може да придаде чудесен вкус на пилешката супа, грахът добавя неустоима текстура към телешкото, а чушките могат да оставят разтапящ вкус в устата ви, независимо дали изпечени във фурна или на грил. Не искаме да ви подвеждаме, салатите наистина са най-здравословната предпоставка за зеленчуците, тъй като най-често ги консумираме сурови, а знаете - минималната обработка на продукта запазва максимално неговите качества, свежест и полезни вещества.

Погрешно обаче е схващането, че зеленчуците са просто гарнитура. Свикнали сме разпределението на храните в чинията да е главно месо - вегетарианци, този абзац не е за вас - а зеленчуците да са допълнение. Където всъщност трябва да е обратното! Зеленчуците трябва да заемат цели 50% от пространството в чинията, а месото едва 25%. Повечето от нас биха си казали, че по този метод не се засищат. Ние бихме отговорили, че просто не ядете правилните зеленчуци. Разгледайте нашата статия за балансирано хранене и как по-малкото е всъщност по-засищащо.

Обещаваме, няма да останете гладни!

 


Рецепти, които може да ви интересуват

Хрупкави пилешки гърди със зелен фасул
Хрупкави пилешки гърди със зелен фасул

Азиатската кухня може да достигне до дома ви. Бърза и вкусна, тази рецепта ще бъде по вкуса на вашите близки,

2 човека 30-45 минути Умерено
Скариди със зеленчуци
Скариди със зеленчуци

Рецепта за скариди със зеленчуци по японски.

3 човека над 45 минути Трудно
Кремообразна паста с грах и аспержи
Кремообразна паста с грах и аспержи

Ако ви се хапва вкусна паста, тази рецепта е за вас! Тя е лесна за приготвяне и ще жадувате за още една порция.

2 човека 15-30 минути Лесно
Брускета с риба тон, царевица и червен фасул
Брускета с риба тон, царевица и червен фасул

Вкусни хапки, които могат да превърнат всяко ястие в специален повод

2 човека 15-30 минути Лесно
Зеленчуци, който не яде

Зеленчуци, който не яде…

Сигурно вече ви е писнало навсякъде да четете, че зеленчуците са полезни. Ами, изненада - те наистина са! Но трябва да се научим да ги консумираме правилно.

Забелязали ли сте, че повечето малки деца избягват зеленчуците, защото не ги намират за вкусни? Опитвали сте с моркови, картофи, грах, краставици, чушки и какво ли още не… Проблемът естествено не е в самия зеленчук. Важно е как го приготвяте.

Ако промените мисленето си, че мястото на зеленчуците е само в салата и започнете да конструирате цялото ястие около тях, ще откриете, че морковът може да придаде чудесен вкус на пилешката супа, грахът добавя неустоима текстура към телешкото, а чушките могат да оставят разтапящ вкус в устата ви, независимо дали изпечени във фурна или на грил. Не искаме да ви подвеждаме, салатите наистина са най-здравословната предпоставка за зеленчуците, тъй като най-често ги консумираме сурови, а знаете - минималната обработка на продукта запазва максимално неговите качества, свежест и полезни вещества.

Погрешно обаче е схващането, че зеленчуците са просто гарнитура. Свикнали сме разпределението на храните в чинията да е главно месо - вегетарианци, този абзац не е за вас - а зеленчуците да са допълнение. Където всъщност трябва да е обратното! Зеленчуците трябва да заемат цели 50% от пространството в чинията, а месото едва 25%. Повечето от нас биха си казали, че по този метод не се засищат. Ние бихме отговорили, че просто не ядете правилните зеленчуци. Разгледайте нашата статия за балансирано хранене и как по-малкото е всъщност по-засищащо.

Обещаваме, няма да останете гладни!

 

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.