Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Зеленчуци, който не яде...

Здрави зеленчуци

Можете да си набавите полезните за организма ви хранителни вещества просто консумирайки зеленчуци в добавка към основното си хранене. Витамините и минералите, които се съдържат в тях са органични и се усвояват от организма много по-добре, отколкото хапчета, създадени по синтетичен път.

Ето някои зеленчуци и техните основни предимства:

  • Морковите - в тях се съдържа изключително много Каротин, или витамин А, благодарение на който нашето тяло създава меланин. Ако искате да запазите своя слънчев загар по-дълго време, то със сигурност консумацията на моркови ще ви помогне. Същото важи и за доматите, както и плодовете с червен и оранжев цвят като праскови, кайсии и др.
  • Зелена салата - тя е не само вкусна, но е богата на Витамин С, изключително важен за имунната система.
  • Съдържа също така желязо, но най-богата на него е всъщност копривата, от чиято супа можете да си осигурите дневната доза прием на желязо без никакъв проблем!

Рецепти, които може да ви интересуват

Tolma - сърми с лозови листа
Tolma - сърми с лозови листа

Сърмите с лозови листа не са много трудни за приготвяне и имат невероятен вкус.

8 човека над 45 минути Лесно
Великденска Пролетна салата
Великденска Пролетна салата

Лесно и вкусно решение за пролетните дни.

4 човека под 15 минути Лесно
Хрупкава салата с био зелен фасул
Хрупкава салата с био зелен фасул

Здравословна почерпка с био зелен фасул

2 човека 15-30 минути Лесно
Мексиканска салата с кус-кус
Мексиканска салата с кус-кус

Хранително и вкусно ястие

2 човека 15-30 минути Лесно
Зеленчуци, който не яде...

Здрави зеленчуци

Можете да си набавите полезните за организма ви хранителни вещества просто консумирайки зеленчуци в добавка към основното си хранене. Витамините и минералите, които се съдържат в тях са органични и се усвояват от организма много по-добре, отколкото хапчета, създадени по синтетичен път.

Ето някои зеленчуци и техните основни предимства:

  • Морковите - в тях се съдържа изключително много Каротин, или витамин А, благодарение на който нашето тяло създава меланин. Ако искате да запазите своя слънчев загар по-дълго време, то със сигурност консумацията на моркови ще ви помогне. Същото важи и за доматите, както и плодовете с червен и оранжев цвят като праскови, кайсии и др.
  • Зелена салата - тя е не само вкусна, но е богата на Витамин С, изключително важен за имунната система.
  • Съдържа също така желязо, но най-богата на него е всъщност копривата, от чиято супа можете да си осигурите дневната доза прием на желязо без никакъв проблем!