Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Здравословна картофена салата със зеленчуци и зехтин

Ето няколко полезни съвети за готвене в домашни условия, които ще ви помогнат да приготвите здравословна картофена салата с невероятен вкус.

 

1. Изберете сладки картофи

Сладките картофи са по-добрият избор, защото те няма да повишат нивото на кръвната захар както другите сортове, освен това са по-здравословни, заради високото съдържание на фибри, желязо, магнезий, витамин А и бета каротин.
 
Много рецепти съветват за оставите обелката на картофите, защото тя също съдържа фибри и много витамини.

2. Включете зеленчуци в менюто

Добавете зеленчуци във вашата здравословна картофена салата – броколи и целина са прекрасен избор, те ще добавят повече фибри и ще балансират нивото на захарта в картофите. Също така, заменете някои от картофите с карфиол – съдържа много нитрати и ще придаде по-специфичен вкус на вашата салата.

3. Използвайте лимонов сок, зехтин и гръцко кисело мляко

Вместо да овкусявате вашата здравословна картофена салата с майонеза, смесете малко зехтин с лимонов сок, сос Балсамико и вино, за да създадете уникален дресинг. Гръцкото кисело мляко е също прекрасен заместител на мазната майонеза – то съдържа повече протеини и понижава нивото на захар в картофите.

Използвайте тези лесни и прости правила за готвене, когато правите следващата си картофена салата и се забавлявайте!


Рецепти, които може да ви интересуват

Ratatouille - рататуй, зеленчуково ястие от Ница

Ratatouille - рататуй, зеленчуково ястие от Ница

Една рецепта за Ratatouille - френско ястие със зеленчуци, известно в целия свят.

4 човека над 45 минути Лесно
Пържени летящи риби

Пържени летящи риби

Рецепта за пържени летящи риби, ястие от карибската кухня.

4 човека над 45 минути Умерено
Пролетни рулца със зеленчуци

Пролетни рулца със зеленчуци

Рецепта за пролетни рулца със зеленчуци, ястие от виетнамската кухня.

4 човека 30-45 минути Лесно
Симфония от зелен Фасул и риба тон

Симфония от зелен Фасул и риба тон

Вкусна и лесна салата, характерна с перфектната комбинация между фасул и риба тон.

4 човека 15-30 минути Лесно
Здравословна картофена салата със зеленчуци и зехтин

Ето няколко полезни съвети за готвене в домашни условия, които ще ви помогнат да приготвите здравословна картофена салата с невероятен вкус.

 

1. Изберете сладки картофи

Сладките картофи са по-добрият избор, защото те няма да повишат нивото на кръвната захар както другите сортове, освен това са по-здравословни, заради високото съдържание на фибри, желязо, магнезий, витамин А и бета каротин.
 
Много рецепти съветват за оставите обелката на картофите, защото тя също съдържа фибри и много витамини.

2. Включете зеленчуци в менюто

Добавете зеленчуци във вашата здравословна картофена салата – броколи и целина са прекрасен избор, те ще добавят повече фибри и ще балансират нивото на захарта в картофите. Също така, заменете някои от картофите с карфиол – съдържа много нитрати и ще придаде по-специфичен вкус на вашата салата.

3. Използвайте лимонов сок, зехтин и гръцко кисело мляко

Вместо да овкусявате вашата здравословна картофена салата с майонеза, смесете малко зехтин с лимонов сок, сос Балсамико и вино, за да създадете уникален дресинг. Гръцкото кисело мляко е също прекрасен заместител на мазната майонеза – то съдържа повече протеини и понижава нивото на захар в картофите.

Използвайте тези лесни и прости правила за готвене, когато правите следващата си картофена салата и се забавлявайте!