Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Здравословна картофена салата със зеленчуци и зехтин

Ето няколко полезни съвети за готвене в домашни условия, които ще ви помогнат да приготвите здравословна картофена салата с невероятен вкус.

 

1. Изберете сладки картофи

Сладките картофи са по-добрият избор, защото те няма да повишат нивото на кръвната захар както другите сортове, освен това са по-здравословни, заради високото съдържание на фибри, желязо, магнезий, витамин А и бета каротин.
 
Много рецепти съветват за оставите обелката на картофите, защото тя също съдържа фибри и много витамини.

2. Включете зеленчуци в менюто

Добавете зеленчуци във вашата здравословна картофена салата – броколи и целина са прекрасен избор, те ще добавят повече фибри и ще балансират нивото на захарта в картофите. Също така, заменете някои от картофите с карфиол – съдържа много нитрати и ще придаде по-специфичен вкус на вашата салата.

3. Използвайте лимонов сок, зехтин и гръцко кисело мляко

Вместо да овкусявате вашата здравословна картофена салата с майонеза, смесете малко зехтин с лимонов сок, сос Балсамико и вино, за да създадете уникален дресинг. Гръцкото кисело мляко е също прекрасен заместител на мазната майонеза – то съдържа повече протеини и понижава нивото на захар в картофите.

Използвайте тези лесни и прости правила за готвене, когато правите следващата си картофена салата и се забавлявайте!


Рецепти, които може да ви интересуват

Спаначени гнезда Bonduelle
Спаначени гнезда Bonduelle

Една от най-вкусните рецепти със спанак

3 човека 15-30 минути Лесно
Емпанадас – аржентински пелмени с месо или по желание с царевица и спанак
Емпанадас – аржентински пелмени с месо или по желание с царевица и спанак

Емпанадас – големи аржентински пелмени с телешко пържени в мас.

8 човека над 45 минути Умерено
Хрупкава салата с био зелен фасул
Хрупкава салата с био зелен фасул

Здравословна почерпка с био зелен фасул

2 човека 15-30 минути Лесно
Салата с царевица чили, синьо сирене и орехи
Салата с царевица чили, синьо сирене и орехи

Много специална салата заради пикантния вкус на царевица с люти чушки Bonduelle и синьо сирене

4 човека под 15 минути Лесно
Здравословна картофена салата със зеленчуци и зехтин

Ето няколко полезни съвети за готвене в домашни условия, които ще ви помогнат да приготвите здравословна картофена салата с невероятен вкус.

 

1. Изберете сладки картофи

Сладките картофи са по-добрият избор, защото те няма да повишат нивото на кръвната захар както другите сортове, освен това са по-здравословни, заради високото съдържание на фибри, желязо, магнезий, витамин А и бета каротин.
 
Много рецепти съветват за оставите обелката на картофите, защото тя също съдържа фибри и много витамини.

2. Включете зеленчуци в менюто

Добавете зеленчуци във вашата здравословна картофена салата – броколи и целина са прекрасен избор, те ще добавят повече фибри и ще балансират нивото на захарта в картофите. Също така, заменете някои от картофите с карфиол – съдържа много нитрати и ще придаде по-специфичен вкус на вашата салата.

3. Използвайте лимонов сок, зехтин и гръцко кисело мляко

Вместо да овкусявате вашата здравословна картофена салата с майонеза, смесете малко зехтин с лимонов сок, сос Балсамико и вино, за да създадете уникален дресинг. Гръцкото кисело мляко е също прекрасен заместител на мазната майонеза – то съдържа повече протеини и понижава нивото на захар в картофите.

Използвайте тези лесни и прости правила за готвене, когато правите следващата си картофена салата и се забавлявайте!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description