Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Здравословна диета: променете живота си не само заради това как ще изглеждате през лятото

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Здравословна диета

Съставете здравословна диета от различни храни с различни начини на приготвяне. Не се придържайте към познатите ви досега вкусове! Бъдете смели, за да опитате нови ястия!

Яжте по-малко мазни храни: изберете маргарин или растителни масла за готвене и печене, използвайте по-малко сол, отколкото обикновено.

 

Сервирайте плодове за десерт, избягвайте да ядете сладки между или след хранене. Пийте мляко през деня и яжте сирене, извара, кисело мляко и йогурт.

Яжте няколко пъти седмично сурови плодове и зеленчуци, задушени бобови растения като боб, грах и леща. Подсигурете винаги да имате черен хляб на масата. Като гарнитура вместо ориз или макаронени изделия, изберете картофи или задушени зеленчуци. Създайте спокойна и комфортна атмосфера за вашия хранителен експеримент.

 

Плодовете и зеленчуците, бобовите растения, рибата, черният хляб, картофите и водата се препоръчват за ежедневна консумация, без никакви ограничения.

Диетичните меса и месните продукти, нискомасленота мляко и млечните продукти, яйцата, тестените изделия се препоръчват за умерена консумация.

 

Най-добре избягвайте: сладкиши, захар, захаросани продукти, тлъсто месо, сметана, сол, спиртни напитки, бира, вино и пушене.

Последно, но не и на последно място: за да изглеждате страхотно на плажа, добавете към здравословната си диета и редовни упражнения.


Рецепти, които може да ви интересуват

Червено цвекло със салата кускус
Червено цвекло със салата кускус

Вкусна салата, която ще освежи вкуса ти и ще повиши енергията ти!

2 човека под 15 минути Лесно
Салата асорти с млечен дресинг
Салата асорти с млечен дресинг

Салата с моркови, целина и царевица и малко лек млечен дресинг

2 човека 30-45 минути Лесно
Поширани яйца със зелен фасул и ечемик
Поширани яйца със зелен фасул и ечемик

Здравословна закуска със зърнени храни Bonduelle

2 човека 30-45 минути Умерено
Gulab Jamun – индийски десерт
Gulab Jamun – индийски десерт

Gulab Jamun – известни в Индия сладкиши, това са пържени топки в захарен сироп.

4 човека 30-45 минути Лесно
Здравословна диета: променете живота си не само заради това как ще изглеждате през лятото
Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Здравословна диета

Съставете здравословна диета от различни храни с различни начини на приготвяне. Не се придържайте към познатите ви досега вкусове! Бъдете смели, за да опитате нови ястия!

Яжте по-малко мазни храни: изберете маргарин или растителни масла за готвене и печене, използвайте по-малко сол, отколкото обикновено.

 

Сервирайте плодове за десерт, избягвайте да ядете сладки между или след хранене. Пийте мляко през деня и яжте сирене, извара, кисело мляко и йогурт.

Яжте няколко пъти седмично сурови плодове и зеленчуци, задушени бобови растения като боб, грах и леща. Подсигурете винаги да имате черен хляб на масата. Като гарнитура вместо ориз или макаронени изделия, изберете картофи или задушени зеленчуци. Създайте спокойна и комфортна атмосфера за вашия хранителен експеримент.

 

Плодовете и зеленчуците, бобовите растения, рибата, черният хляб, картофите и водата се препоръчват за ежедневна консумация, без никакви ограничения.

Диетичните меса и месните продукти, нискомасленота мляко и млечните продукти, яйцата, тестените изделия се препоръчват за умерена консумация.

 

Най-добре избягвайте: сладкиши, захар, захаросани продукти, тлъсто месо, сметана, сол, спиртни напитки, бира, вино и пушене.

Последно, но не и на последно място: за да изглеждате страхотно на плажа, добавете към здравословната си диета и редовни упражнения.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.