Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Здравословна диета: променете живота си не само заради това как ще изглеждате през лятото

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Здравословна диета

Съставете здравословна диета от различни храни с различни начини на приготвяне. Не се придържайте към познатите ви досега вкусове! Бъдете смели, за да опитате нови ястия!

Яжте по-малко мазни храни: изберете маргарин или растителни масла за готвене и печене, използвайте по-малко сол, отколкото обикновено.

 

Сервирайте плодове за десерт, избягвайте да ядете сладки между или след хранене. Пийте мляко през деня и яжте сирене, извара, кисело мляко и йогурт.

Яжте няколко пъти седмично сурови плодове и зеленчуци, задушени бобови растения като боб, грах и леща. Подсигурете винаги да имате черен хляб на масата. Като гарнитура вместо ориз или макаронени изделия, изберете картофи или задушени зеленчуци. Създайте спокойна и комфортна атмосфера за вашия хранителен експеримент.

 

Плодовете и зеленчуците, бобовите растения, рибата, черният хляб, картофите и водата се препоръчват за ежедневна консумация, без никакви ограничения.

Диетичните меса и месните продукти, нискомасленота мляко и млечните продукти, яйцата, тестените изделия се препоръчват за умерена консумация.

 

Най-добре избягвайте: сладкиши, захар, захаросани продукти, тлъсто месо, сметана, сол, спиртни напитки, бира, вино и пушене.

Последно, но не и на последно място: за да изглеждате страхотно на плажа, добавете към здравословната си диета и редовни упражнения.


Рецепти, които може да ви интересуват

Фузили с гъби и спанак

Фузили с гъби и спанак

Много ароматно италианско ястие лесно за приготвяне

2 човека 15-30 минути Лесно
Яхния с гъби, картофи и къри

Яхния с гъби, картофи и къри

Яхния, която си заслужава да опитате и наситен вкус на гъби, който ще ви накара да си оближете пръстите!

4 човека над 45 минути Умерено
Салата Уолдорф-Астория

Салата Уолдорф-Астория

Рецепта за салатата Уолдорф-Астория, създадена от шефа на кухнята на нюйоркския хотел с това име.

4 човека 30-45 минути Лесно
Гъби с ориз на салата

Гъби с ориз на салата

Едно различно и неустоимо ризото!

3 човека 30-45 минути Умерено
Здравословна диета: променете живота си не само заради това как ще изглеждате през лятото
Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Здравословна диета

Съставете здравословна диета от различни храни с различни начини на приготвяне. Не се придържайте към познатите ви досега вкусове! Бъдете смели, за да опитате нови ястия!

Яжте по-малко мазни храни: изберете маргарин или растителни масла за готвене и печене, използвайте по-малко сол, отколкото обикновено.

 

Сервирайте плодове за десерт, избягвайте да ядете сладки между или след хранене. Пийте мляко през деня и яжте сирене, извара, кисело мляко и йогурт.

Яжте няколко пъти седмично сурови плодове и зеленчуци, задушени бобови растения като боб, грах и леща. Подсигурете винаги да имате черен хляб на масата. Като гарнитура вместо ориз или макаронени изделия, изберете картофи или задушени зеленчуци. Създайте спокойна и комфортна атмосфера за вашия хранителен експеримент.

 

Плодовете и зеленчуците, бобовите растения, рибата, черният хляб, картофите и водата се препоръчват за ежедневна консумация, без никакви ограничения.

Диетичните меса и месните продукти, нискомасленота мляко и млечните продукти, яйцата, тестените изделия се препоръчват за умерена консумация.

 

Най-добре избягвайте: сладкиши, захар, захаросани продукти, тлъсто месо, сметана, сол, спиртни напитки, бира, вино и пушене.

Последно, но не и на последно място: за да изглеждате страхотно на плажа, добавете към здравословната си диета и редовни упражнения.