Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Захарта във вашата диета

Захарта често е наричана „тихият убиец”. Тя е почти навсякъде. Слагат я в много продукти, сокове, безалкохолни, сладкиши, зърнени храни. Неблагоприятният ефект на захарта върху имунната система започва след около 30 минути след приемането ѝ. Например богатата на захар диета повишава риска от нарушения на нивата на кръвна захар, което може да причини промени в настроението, качване на тегло, умора, главоболия, хормонален дисбаланс и куп други неприятни симптоми. Захарта не ви доставя хранителни вещества, а само празни калории. Когато се преборите с апетита си и спрете да ядете захар, несъмнено ще забележите ползите, като балансирани нива на енергия, загуба на тегло, подобрен имунитет и способността да мислите трезво. Ограничаването на консумацията на захар може да изглежда невъзможна в началото, но всъщност е по-лесно, отколкото си мислите. Трябва само да се придържате към няколко прости съвета. Ако посягате към леки междинни закуски, десертчета или шоколад, трябва да ги замените с пресни или сушени плодове. Вярно е, че те са сладки, но съдържат ценни и здравословни витамини, минерали и фибри. Трябва също така да намалите цветните газирани напитки. Заменете си със 100% плодов сок, минерална вода или неподсладен чай. Можете да използвате и натуралния мед като заместител на захарта и ежедневната си диета. Захарта във вашата диета

Ограничаването на захарта във вашата диета ще подсили имунната ви система.

Научете повече на:

Хранителни пирамиди


Рецепти, които може да ви интересуват

Тартар от риба тон с царевица
Тартар от риба тон с царевица

Предлагаме ви рецепта с избрани съставки, която да приготвите и да се насладите с любимите си хора. Открийте тайните на рибата тон, приготвена със супер сладка царевица Bonduelle.

2 човека 15-30 минути Умерено
Салата Средиземноморски Микс
Салата Средиземноморски Микс

Чудесна салата за лятото.

4 човека 15-30 минути Лесно
Döner Kebab – Агнешко печено на скара
Döner Kebab – Агнешко печено на скара

Турско ястие с агнешко, печено на вертикална въртяща се скара, сервирано в турски хляб.

4 човека над 45 минути Лесно
Червен боб с орехи
Червен боб с орехи

Много обичайно грузинско ястие, приготвяно специално през зимата.

3 човека 30-45 минути Лесно
Захарта във вашата диета

Захарта често е наричана „тихият убиец”. Тя е почти навсякъде. Слагат я в много продукти, сокове, безалкохолни, сладкиши, зърнени храни. Неблагоприятният ефект на захарта върху имунната система започва след около 30 минути след приемането ѝ. Например богатата на захар диета повишава риска от нарушения на нивата на кръвна захар, което може да причини промени в настроението, качване на тегло, умора, главоболия, хормонален дисбаланс и куп други неприятни симптоми. Захарта не ви доставя хранителни вещества, а само празни калории. Когато се преборите с апетита си и спрете да ядете захар, несъмнено ще забележите ползите, като балансирани нива на енергия, загуба на тегло, подобрен имунитет и способността да мислите трезво. Ограничаването на консумацията на захар може да изглежда невъзможна в началото, но всъщност е по-лесно, отколкото си мислите. Трябва само да се придържате към няколко прости съвета. Ако посягате към леки междинни закуски, десертчета или шоколад, трябва да ги замените с пресни или сушени плодове. Вярно е, че те са сладки, но съдържат ценни и здравословни витамини, минерали и фибри. Трябва също така да намалите цветните газирани напитки. Заменете си със 100% плодов сок, минерална вода или неподсладен чай. Можете да използвате и натуралния мед като заместител на захарта и ежедневната си диета. Захарта във вашата диета

Ограничаването на захарта във вашата диета ще подсили имунната ви система.

Научете повече на:

Хранителни пирамиди

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.