Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Захарта във вашата диета

Захарта често е наричана „тихият убиец”. Тя е почти навсякъде. Слагат я в много продукти, сокове, безалкохолни, сладкиши, зърнени храни. Неблагоприятният ефект на захарта върху имунната система започва след около 30 минути след приемането ѝ. Например богатата на захар диета повишава риска от нарушения на нивата на кръвна захар, което може да причини промени в настроението, качване на тегло, умора, главоболия, хормонален дисбаланс и куп други неприятни симптоми. Захарта не ви доставя хранителни вещества, а само празни калории. Когато се преборите с апетита си и спрете да ядете захар, несъмнено ще забележите ползите, като балансирани нива на енергия, загуба на тегло, подобрен имунитет и способността да мислите трезво. Ограничаването на консумацията на захар може да изглежда невъзможна в началото, но всъщност е по-лесно, отколкото си мислите. Трябва само да се придържате към няколко прости съвета. Ако посягате към леки междинни закуски, десертчета или шоколад, трябва да ги замените с пресни или сушени плодове. Вярно е, че те са сладки, но съдържат ценни и здравословни витамини, минерали и фибри. Трябва също така да намалите цветните газирани напитки. Заменете си със 100% плодов сок, минерална вода или неподсладен чай. Можете да използвате и натуралния мед като заместител на захарта и ежедневната си диета. Захарта във вашата диета

Ограничаването на захарта във вашата диета ще подсили имунната ви система.

Научете повече на:

Хранителни пирамиди


Рецепти, които може да ви интересуват

Тортила с masa harina - мексикански палачинки от царевично брашно
Тортила с masa harina - мексикански палачинки от царевично брашно

Рецепта за тортила с masa harina – в Мексико това е най-важната гарнитура към всичко, базова съставка към много ястия, мексикански хляб.

10 човека 30-45 минути Лесно
Салата Капрезе с Киноа
Салата Капрезе с Киноа

Бърза салата, на която може да се насладите вечерта!

2 човека 15-30 минути Умерено
Салата с телешки филета и зрял боб
Салата с телешки филета и зрял боб

Чудесно ястие за лятото

2 човека 15-30 минути Трудно
Пица с цветни чушки и маслини
Пица с цветни чушки и маслини

Рецепта за малки пици с чушки – рецептата за тестото датира векове назад.

2 човека над 45 минути Умерено
Захарта във вашата диета

Захарта често е наричана „тихият убиец”. Тя е почти навсякъде. Слагат я в много продукти, сокове, безалкохолни, сладкиши, зърнени храни. Неблагоприятният ефект на захарта върху имунната система започва след около 30 минути след приемането ѝ. Например богатата на захар диета повишава риска от нарушения на нивата на кръвна захар, което може да причини промени в настроението, качване на тегло, умора, главоболия, хормонален дисбаланс и куп други неприятни симптоми. Захарта не ви доставя хранителни вещества, а само празни калории. Когато се преборите с апетита си и спрете да ядете захар, несъмнено ще забележите ползите, като балансирани нива на енергия, загуба на тегло, подобрен имунитет и способността да мислите трезво. Ограничаването на консумацията на захар може да изглежда невъзможна в началото, но всъщност е по-лесно, отколкото си мислите. Трябва само да се придържате към няколко прости съвета. Ако посягате към леки междинни закуски, десертчета или шоколад, трябва да ги замените с пресни или сушени плодове. Вярно е, че те са сладки, но съдържат ценни и здравословни витамини, минерали и фибри. Трябва също така да намалите цветните газирани напитки. Заменете си със 100% плодов сок, минерална вода или неподсладен чай. Можете да използвате и натуралния мед като заместител на захарта и ежедневната си диета. Захарта във вашата диета

Ограничаването на захарта във вашата диета ще подсили имунната ви система.

Научете повече на:

Хранителни пирамиди

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.