Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Важността на здравословното хранене

 

Здравословно хранене

Това, което прави всяко едно хранене наистина здравословно, е съдържанието на витамини и минерали. Ако страдате от нацепени нокти, блед тен и тъмни кръгове под очите, може би това се дължи именно на липсата на ценни хранителни вещества във вашето ястие. Често нямаме време да се храним здравословно и си взимаме нещо готово от магазина, чието съдържание е по-скоро от Е-та, отколкото от каквито и да било полезни вещества. Затова винаги добавяйте към порцията си поне 1 вид зеленчук като гарнитура.
Хубавото е, че според законите на разделното хранене, което оглавява класациите на здравословни диети, зеленчуците, бедни на скорбяла, могат да бъдат комбинирани с всичко - месо, риба, яйца, мляко, тестени изделия. Избягвайте топлинната обработка, по-добре ги консумирайте в свеж вид като салата, защото по този начин запазвате повече от полезните вещества. Не подценявайте тяхната важност и ще видите резултата.

Рецепти, които може да ви интересуват

Салата от кускус и царевица
Салата от кускус и царевица

Екзотична салата за всеки вкус.

3 човека 30-45 минути Лесно
Скариди със зеленчуци
Скариди със зеленчуци

Рецепта за скариди със зеленчуци по японски.

3 човека над 45 минути Трудно
Шишчета от гъби с босилек
Шишчета от гъби с босилек

Необичайна, но много вкусна комбинация от полезни и хранителни зеленчуци.

3 човека 30-45 минути Умерено
Мексиканскo чили, леко пикантно, с царевичен чипс
Мексиканскo чили, леко пикантно, с царевичен чипс

Типично мексиканско ястие, готово само за 20 минути.

4 човека 15-30 минути Лесно
Важността на здравословното хранене
 

Здравословно хранене

Това, което прави всяко едно хранене наистина здравословно, е съдържанието на витамини и минерали. Ако страдате от нацепени нокти, блед тен и тъмни кръгове под очите, може би това се дължи именно на липсата на ценни хранителни вещества във вашето ястие. Често нямаме време да се храним здравословно и си взимаме нещо готово от магазина, чието съдържание е по-скоро от Е-та, отколкото от каквито и да било полезни вещества. Затова винаги добавяйте към порцията си поне 1 вид зеленчук като гарнитура.
Хубавото е, че според законите на разделното хранене, което оглавява класациите на здравословни диети, зеленчуците, бедни на скорбяла, могат да бъдат комбинирани с всичко - месо, риба, яйца, мляко, тестени изделия. Избягвайте топлинната обработка, по-добре ги консумирайте в свеж вид като салата, защото по този начин запазвате повече от полезните вещества. Не подценявайте тяхната важност и ще видите резултата.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description