Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Царевица – безглутенови зеленчуци

Индианското злато, както царевицата се нарича от някои, е най-вече богата на витамини от групата В, както и витамини A, D, E, K и фолиева киселина. Тя също така съдържа минерали като фосфор, калий, калций, магнезий и селен и следи от кобалт, йод и бром, всички от които са ценни за човешкото тяло.

Царевицата - мощен антиоксидант

Селенът и витамин Е намаляват риска от ракови заболявания. Селенът е част от ензима, който защитава клетъчните мембрани и червените кръвни клетки от опустошителното въздействие на свободните радикали. Това предотвратява образуването на ракови промени в тъканите и органите. В допълнение, селенът, играе важна роля в укрепването на имунната система. При прилагането на оптимални дози на този елемент на тялото многократно увеличава нивото на производство на бели кръвни клетки. Освен това, друга ценна съставка на царевицата е лутеина - жълто багрило от групата  на каротеноидите - той предпазва макулата на окото от дегенерация и също има антиоксидантни свойства.

Corn for a healthy heartЦаревица за здраво сърце

Калият, който се съдържа в царевицата, подобрява състоянието на сърцето. Изследванията показват, че хора, чиято храна съдържа голямо количество от този елемент, имат по-ниско кръвно налягане и умерен пулс. Освен това, консумирането на царевица спомага за намаляване на нивото на холестерола. Разтворимите фибри, които се съдържат в царевицата, се свързват с холестерола и спомагат по-лесно да се отървете от тези вредни мазнини в тялото.

Безглутенов източник

Не много хора знаят, че царевицата е безопасна за хората на безглутенова диета. Продукти като брашно и грис могат да бъдат заменени с царевични продукти.


Рецепти, които може да ви интересуват

Лятна салата с червен боб и печени чушки
Лятна салата с червен боб и печени чушки

Класическо решение с перфектен вкус

4 човека под 15 минути Лесно
Рецепта за суши с хайвер и зеленчуци
Рецепта за суши с хайвер и зеленчуци

Рецепта за суши с хайвер – ястие, с което японската кухня е омаяла целия свят.

3 човека 30-45 минути Трудно
Пилешка яхния „Burgundi” с гъби
Пилешка яхния „Burgundi” с гъби

Пилешка яхния с гъби и пушен бульон - Бургунди – сгответе нещо специално за вашите гости!

3 човека 30-45 минути Умерено
Свинско месо в сладко-кисел сос
Свинско месо в сладко-кисел сос

Свинско месо в сладко-кисел сос, това е израз на свързване на силите ин и ян в кулинарното изкуство – китайския баланс на противоположностите.

4 човека над 45 минути Умерено
Царевица – безглутенови зеленчуци

Индианското злато, както царевицата се нарича от някои, е най-вече богата на витамини от групата В, както и витамини A, D, E, K и фолиева киселина. Тя също така съдържа минерали като фосфор, калий, калций, магнезий и селен и следи от кобалт, йод и бром, всички от които са ценни за човешкото тяло.

Царевицата - мощен антиоксидант

Селенът и витамин Е намаляват риска от ракови заболявания. Селенът е част от ензима, който защитава клетъчните мембрани и червените кръвни клетки от опустошителното въздействие на свободните радикали. Това предотвратява образуването на ракови промени в тъканите и органите. В допълнение, селенът, играе важна роля в укрепването на имунната система. При прилагането на оптимални дози на този елемент на тялото многократно увеличава нивото на производство на бели кръвни клетки. Освен това, друга ценна съставка на царевицата е лутеина - жълто багрило от групата  на каротеноидите - той предпазва макулата на окото от дегенерация и също има антиоксидантни свойства.

Corn for a healthy heartЦаревица за здраво сърце

Калият, който се съдържа в царевицата, подобрява състоянието на сърцето. Изследванията показват, че хора, чиято храна съдържа голямо количество от този елемент, имат по-ниско кръвно налягане и умерен пулс. Освен това, консумирането на царевица спомага за намаляване на нивото на холестерола. Разтворимите фибри, които се съдържат в царевицата, се свързват с холестерола и спомагат по-лесно да се отървете от тези вредни мазнини в тялото.

Безглутенов източник

Не много хора знаят, че царевицата е безопасна за хората на безглутенова диета. Продукти като брашно и грис могат да бъдат заменени с царевични продукти.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description