Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Топ упражнения за стягане на тялотo

За страхотно стегнато дупе можете да опитате да комбинирате три от тези упражнения:

- магарешки ритници - клякания - напади Top-exercises-for-body-tightness-1

 

Ако не сте тичали преди или не ви харесва, подгответе си дълъг списък с любимите си песни. Можете да си намерите и страхотен партньор за тичане и да откриете удоволствието в това популярно кардио упражнение.

Top-exercises-for-body-tightness-2 Топ упражнения

Винаги започвайте със загряване и завършвайте тренировката с разтягане - това ще предотврати евентуалната мускулна треска. Най-доброто и ефикасно средство за борба с целулита и излишните мазнини е плуването, защото активизира цялото тяло. Бягането също така стяга най-ефикасно краката и седалищните мускули.А ако искате да имате стегнато дупе, легнете по гръб и направете 3 серии по 20 повторения изправяне на таза максимално нагоре. Не забравяйте да пиете много вода по време и след тренировка, защото в противен случай организмът се обезводнява и изтощава по-бързо. При добро желание и постоянство, резултатът непременно ще дойде скоро! Top-exercises-for-body-tightness-3


Рецепти, които може да ви интересуват

Свински бут на тиган с Vapeur дует микс
Свински бут на тиган с Vapeur дует микс

Бърза, лесна и уникално вкусна вечеря за двама

2 човека 30-45 минути Лесно
Симфония от зелен Фасул и риба тон
Симфония от зелен Фасул и риба тон

Вкусна и лесна салата, характерна с перфектната комбинация между фасул и риба тон.

4 човека 15-30 минути Лесно
Döner Kebab – Агнешко печено на скара
Döner Kebab – Агнешко печено на скара

Турско ястие с агнешко, печено на вертикална въртяща се скара, сервирано в турски хляб.

4 човека над 45 минути Лесно
Печени сладки картофи с нахут и киноа
Печени сладки картофи с нахут и киноа

Впечатляващ и здравословен обяд за четирима

4 човека над 45 минути Лесно
Топ упражнения за стягане на тялотo

За страхотно стегнато дупе можете да опитате да комбинирате три от тези упражнения:

- магарешки ритници - клякания - напади Top-exercises-for-body-tightness-1

 

Ако не сте тичали преди или не ви харесва, подгответе си дълъг списък с любимите си песни. Можете да си намерите и страхотен партньор за тичане и да откриете удоволствието в това популярно кардио упражнение.

Top-exercises-for-body-tightness-2 Топ упражнения

Винаги започвайте със загряване и завършвайте тренировката с разтягане - това ще предотврати евентуалната мускулна треска. Най-доброто и ефикасно средство за борба с целулита и излишните мазнини е плуването, защото активизира цялото тяло. Бягането също така стяга най-ефикасно краката и седалищните мускули.А ако искате да имате стегнато дупе, легнете по гръб и направете 3 серии по 20 повторения изправяне на таза максимално нагоре. Не забравяйте да пиете много вода по време и след тренировка, защото в противен случай организмът се обезводнява и изтощава по-бързо. При добро желание и постоянство, резултатът непременно ще дойде скоро! Top-exercises-for-body-tightness-3

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description