Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Топ упражнения за стягане на тялотo

За страхотно стегнато дупе можете да опитате да комбинирате три от тези упражнения:

- магарешки ритници - клякания - напади Top-exercises-for-body-tightness-1

 

Ако не сте тичали преди или не ви харесва, подгответе си дълъг списък с любимите си песни. Можете да си намерите и страхотен партньор за тичане и да откриете удоволствието в това популярно кардио упражнение.

Top-exercises-for-body-tightness-2 Топ упражнения

Винаги започвайте със загряване и завършвайте тренировката с разтягане - това ще предотврати евентуалната мускулна треска. Най-доброто и ефикасно средство за борба с целулита и излишните мазнини е плуването, защото активизира цялото тяло. Бягането също така стяга най-ефикасно краката и седалищните мускули.А ако искате да имате стегнато дупе, легнете по гръб и направете 3 серии по 20 повторения изправяне на таза максимално нагоре. Не забравяйте да пиете много вода по време и след тренировка, защото в противен случай организмът се обезводнява и изтощава по-бързо. При добро желание и постоянство, резултатът непременно ще дойде скоро! Top-exercises-for-body-tightness-3


Рецепти, които може да ви интересуват

Гъбена супа с вино

Гъбена супа с вино

Интересен и изключително богат вкус.

4 човека 30-45 минути Трудно
Dhal - индийска крем супа от леща

Dhal - индийска крем супа от леща

Dhal – Това е супа-пюре от различни видове бобови растения: боб, грах, леща, боб мунг с къри и гарам масала – смес от различни подправки.

2 човека 30-45 минути Лесно
Marine salmon - здравословна маринована сьомга със салата от леща

Marine salmon - здравословна маринована сьомга със салата от леща

Рецепта за маринована сьомга със салата от леща.

3 човека над 45 минути Умерено
Зеленчуково желе

Зеленчуково желе

Вкусно желе, пълно със зеленчуци, което ще разнообрази вечерята ви

2 човека над 45 минути Лесно
Топ упражнения за стягане на тялотo

За страхотно стегнато дупе можете да опитате да комбинирате три от тези упражнения:

- магарешки ритници - клякания - напади Top-exercises-for-body-tightness-1

 

Ако не сте тичали преди или не ви харесва, подгответе си дълъг списък с любимите си песни. Можете да си намерите и страхотен партньор за тичане и да откриете удоволствието в това популярно кардио упражнение.

Top-exercises-for-body-tightness-2 Топ упражнения

Винаги започвайте със загряване и завършвайте тренировката с разтягане - това ще предотврати евентуалната мускулна треска. Най-доброто и ефикасно средство за борба с целулита и излишните мазнини е плуването, защото активизира цялото тяло. Бягането също така стяга най-ефикасно краката и седалищните мускули.А ако искате да имате стегнато дупе, легнете по гръб и направете 3 серии по 20 повторения изправяне на таза максимално нагоре. Не забравяйте да пиете много вода по време и след тренировка, защото в противен случай организмът се обезводнява и изтощава по-бързо. При добро желание и постоянство, резултатът непременно ще дойде скоро! Top-exercises-for-body-tightness-3