Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Топ упражнения за стягане на тялотo

За страхотно стегнато дупе можете да опитате да комбинирате три от тези упражнения:

- магарешки ритници - клякания - напади Top-exercises-for-body-tightness-1

 

Ако не сте тичали преди или не ви харесва, подгответе си дълъг списък с любимите си песни. Можете да си намерите и страхотен партньор за тичане и да откриете удоволствието в това популярно кардио упражнение.

Top-exercises-for-body-tightness-2 Топ упражнения

Винаги започвайте със загряване и завършвайте тренировката с разтягане - това ще предотврати евентуалната мускулна треска. Най-доброто и ефикасно средство за борба с целулита и излишните мазнини е плуването, защото активизира цялото тяло. Бягането също така стяга най-ефикасно краката и седалищните мускули.А ако искате да имате стегнато дупе, легнете по гръб и направете 3 серии по 20 повторения изправяне на таза максимално нагоре. Не забравяйте да пиете много вода по време и след тренировка, защото в противен случай организмът се обезводнява и изтощава по-бързо. При добро желание и постоянство, резултатът непременно ще дойде скоро! Top-exercises-for-body-tightness-3


Рецепти, които може да ви интересуват

Неделна говежда супа
Неделна говежда супа

Супа от говеждо филе със зеленчуци.

4 човека над 45 минути Лесно
Чанахи
Чанахи

Традиционно грузинско ястие, приготвяно в малко глинени гърнета.

5 човека над 45 минути Лесно
Mi Krop - пържени тайландски макарони с телешко и скариди
Mi Krop - пържени тайландски макарони с телешко и скариди

Mi Krop – тайландски хрупкави пържени макарони.

4 човека 30-45 минути Лесно
Градинска салата с маслини и царевица
Градинска салата с маслини и царевица

Перфектната салата за балансирана зеленчукова диета!

2 човека 15-30 минути Лесно
Топ упражнения за стягане на тялотo

За страхотно стегнато дупе можете да опитате да комбинирате три от тези упражнения:

- магарешки ритници - клякания - напади Top-exercises-for-body-tightness-1

 

Ако не сте тичали преди или не ви харесва, подгответе си дълъг списък с любимите си песни. Можете да си намерите и страхотен партньор за тичане и да откриете удоволствието в това популярно кардио упражнение.

Top-exercises-for-body-tightness-2 Топ упражнения

Винаги започвайте със загряване и завършвайте тренировката с разтягане - това ще предотврати евентуалната мускулна треска. Най-доброто и ефикасно средство за борба с целулита и излишните мазнини е плуването, защото активизира цялото тяло. Бягането също така стяга най-ефикасно краката и седалищните мускули.А ако искате да имате стегнато дупе, легнете по гръб и направете 3 серии по 20 повторения изправяне на таза максимално нагоре. Не забравяйте да пиете много вода по време и след тренировка, защото в противен случай организмът се обезводнява и изтощава по-бързо. При добро желание и постоянство, резултатът непременно ще дойде скоро! Top-exercises-for-body-tightness-3

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.