Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Оформете тялото си

Радвайте се на живота... активно !

Физическата активност е много забавна - малко пот, мускулни болки или умора е ниска цена за чувството на удовлетворение и щастие, знаейки , че имате силата да промените и оформите тялото си. В днешно време има толкова голям избор и всяка година все повече и повече дейности стават достъпни за нас. Само 30 минути физическа активност на ден ще ви накара да видите резултати - по-плосък корем, по-издължени крака или по-повдигнато дупе са цели, които може да постигнете. Като бонус ще получите следните предимства : повече енергия, по -добро настроение, усмивка на лицето си и по-добро здраве. Как да не обичаш да тренираш? Оформете тялото си

Оформи и сподели

Точно така, оформете тялото си и споделете радостта с вашите приятели или близки. Ако не обичате да тренирате сами - вземете си приятел. Тренировки заедно е чудесен начин да опознаете новите си приятели или да се укрепи връзката между вас и вашето семейство. Отидете на фитнес клуб и опитайте различни уроци. Има йога, пилатес, тай чи или степ - всички те предлагат различни неща - вземете с вас някой приятел и да видим кое ви харесва най-много... Може да се окаже, че всички уроци ви харесват. Тренирайте у дома или посетете местния парк за разходка. Ако търсите нещо по-интензивно опитайте джогинг или тичане. Мотивирайте хората около себе си, състезавайте се един срещу друг и продължавайте да разраствате вашата група на приятели с които тренирате - колкото повече, толкова по-добре. Потете се заедно, смейте се заедно и се наслаждавайте на влизането във форма заедно!


Рецепти, които може да ви интересуват

Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо

Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо

Кöttbullar – кюфтета от мляно месо – рецептата за това ястие, домакините си предават от поколение на поколение.

4 човека 30-45 минути Умерено
Пролетни рулца със зеленчуци

Пролетни рулца със зеленчуци

Рецепта за пролетни рулца със зеленчуци, ястие от виетнамската кухня.

4 човека 30-45 минути Лесно
Свинско месо в сладко-кисел сос

Свинско месо в сладко-кисел сос

Свинско месо в сладко-кисел сос, това е израз на свързване на силите ин и ян в кулинарното изкуство – китайския баланс на противоположностите.

4 човека над 45 минути Умерено
Калдо верде - португалска зелена супа със зеле и други зеленчуци

Калдо верде - португалска зелена супа със зеле и други зеленчуци

Caldo Verde е народна португалска супа, за чието приготвяне се използват листата на зеле наричано "couve gallega".

4 човека над 45 минути Лесно
Оформете тялото си

Радвайте се на живота... активно !

Физическата активност е много забавна - малко пот, мускулни болки или умора е ниска цена за чувството на удовлетворение и щастие, знаейки , че имате силата да промените и оформите тялото си. В днешно време има толкова голям избор и всяка година все повече и повече дейности стават достъпни за нас. Само 30 минути физическа активност на ден ще ви накара да видите резултати - по-плосък корем, по-издължени крака или по-повдигнато дупе са цели, които може да постигнете. Като бонус ще получите следните предимства : повече енергия, по -добро настроение, усмивка на лицето си и по-добро здраве. Как да не обичаш да тренираш? Оформете тялото си

Оформи и сподели

Точно така, оформете тялото си и споделете радостта с вашите приятели или близки. Ако не обичате да тренирате сами - вземете си приятел. Тренировки заедно е чудесен начин да опознаете новите си приятели или да се укрепи връзката между вас и вашето семейство. Отидете на фитнес клуб и опитайте различни уроци. Има йога, пилатес, тай чи или степ - всички те предлагат различни неща - вземете с вас някой приятел и да видим кое ви харесва най-много... Може да се окаже, че всички уроци ви харесват. Тренирайте у дома или посетете местния парк за разходка. Ако търсите нещо по-интензивно опитайте джогинг или тичане. Мотивирайте хората около себе си, състезавайте се един срещу друг и продължавайте да разраствате вашата група на приятели с които тренирате - колкото повече, толкова по-добре. Потете се заедно, смейте се заедно и се наслаждавайте на влизането във форма заедно!