Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Тай чи

Мъж и жена тренират тай чи на вън
 
 
Тай чи дава различен поглед върху физическите възможности на човека и предлага нов вид упражнения, основани върху бавните движения. Този вид активност помага за оформяне на тялото, разтяга мускулите, подобрява настроението, кръвообращението, дишането, и вестибуларния апарат.

Концентрация и спокойствие

Тай чи се смята за бойно изкуство, но се концентрира върху вътрешната сила и духа на човека. По време на занятията се извършват бавни движения, пълни с лекота, изящество и грация, които помагат цялото тяло да се разположи правилно. Пълният релакс дава възможност да се концентрирате върху най-важното, да изградите вътрешно спокойствие и да задържите вашите емоции. Този метод е подходящ за всеки, независимо от пола и възрастта, не е труден, и затова всеки е в състояние да научи основните и най-важни правила. Тай чи влияе позитивно на целия организъм. Това е медитация, по време на която вниманието се насочва към протичането и координацията на движенията, които трябва да се съчетаят с процеса на дишане (трябва да се диша с корема).
Разгрявката включва лесни упражнения, релаксиращи мускулите, сухожилията и ставите.
Упражнения разтягащи сухожилията увеличават диапазона на движение в ставите. Извършват се бавни движения, координирани с дишане. Начинаещите се учат на правилна стойка и основната стъпка, а напредналите усъвършенстват бойните движения, упражнявайки се по двойки.


Рецепти, които може да ви интересуват

Брускета с риба тон, царевица и червен фасул
Брускета с риба тон, царевица и червен фасул

Вкусни хапки, които могат да превърнат всяко ястие в специален повод

2 човека 15-30 минути Лесно
Картофена салата с грах и царевица
Картофена салата с грах и царевица

Салатата е прекрасно допълнение към основното месно меню.

4 човека над 45 минути Лесно
Бакалау – треска по португалски със зеленчуци
Бакалау – треска по португалски със зеленчуци

Рибата треска определено е царят на португалската маса.

8 човека над 45 минути Лесно
Пай от чили царевица с месо
Пай от чили царевица с месо

Учудващо вкусна рецепта!

4 човека 30-45 минути Трудно
Тай чи
Мъж и жена тренират тай чи на вън
 
 
Тай чи дава различен поглед върху физическите възможности на човека и предлага нов вид упражнения, основани върху бавните движения. Този вид активност помага за оформяне на тялото, разтяга мускулите, подобрява настроението, кръвообращението, дишането, и вестибуларния апарат.

Концентрация и спокойствие

Тай чи се смята за бойно изкуство, но се концентрира върху вътрешната сила и духа на човека. По време на занятията се извършват бавни движения, пълни с лекота, изящество и грация, които помагат цялото тяло да се разположи правилно. Пълният релакс дава възможност да се концентрирате върху най-важното, да изградите вътрешно спокойствие и да задържите вашите емоции. Този метод е подходящ за всеки, независимо от пола и възрастта, не е труден, и затова всеки е в състояние да научи основните и най-важни правила. Тай чи влияе позитивно на целия организъм. Това е медитация, по време на която вниманието се насочва към протичането и координацията на движенията, които трябва да се съчетаят с процеса на дишане (трябва да се диша с корема).
Разгрявката включва лесни упражнения, релаксиращи мускулите, сухожилията и ставите.
Упражнения разтягащи сухожилията увеличават диапазона на движение в ставите. Извършват се бавни движения, координирани с дишане. Начинаещите се учат на правилна стойка и основната стъпка, а напредналите усъвършенстват бойните движения, упражнявайки се по двойки.