Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Тай чи

Мъж и жена тренират тай чи на вън
 
 
Тай чи дава различен поглед върху физическите възможности на човека и предлага нов вид упражнения, основани върху бавните движения. Този вид активност помага за оформяне на тялото, разтяга мускулите, подобрява настроението, кръвообращението, дишането, и вестибуларния апарат.

Концентрация и спокойствие

Тай чи се смята за бойно изкуство, но се концентрира върху вътрешната сила и духа на човека. По време на занятията се извършват бавни движения, пълни с лекота, изящество и грация, които помагат цялото тяло да се разположи правилно. Пълният релакс дава възможност да се концентрирате върху най-важното, да изградите вътрешно спокойствие и да задържите вашите емоции. Този метод е подходящ за всеки, независимо от пола и възрастта, не е труден, и затова всеки е в състояние да научи основните и най-важни правила. Тай чи влияе позитивно на целия организъм. Това е медитация, по време на която вниманието се насочва към протичането и координацията на движенията, които трябва да се съчетаят с процеса на дишане (трябва да се диша с корема).
Разгрявката включва лесни упражнения, релаксиращи мускулите, сухожилията и ставите.
Упражнения разтягащи сухожилията увеличават диапазона на движение в ставите. Извършват се бавни движения, координирани с дишане. Начинаещите се учат на правилна стойка и основната стъпка, а напредналите усъвършенстват бойните движения, упражнявайки се по двойки.


Рецепти, които може да ви интересуват

Кремообразно ризото с гъби
Кремообразно ризото с гъби

Кремообразно ризото, което ще ви разтопи от наслада!

3 човека 30-45 минути Умерено
Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо
Кöttbullar – шведски кюфтета от мляно месо

Кöttbullar – кюфтета от мляно месо – рецептата за това ястие, домакините си предават от поколение на поколение.

4 човека 30-45 минути Умерено
Патешки бутчета с пролетни зеленчуци
Патешки бутчета с пролетни зеленчуци

Цветна мозайка и впечатляващо ястие

2 човека над 45 минути Трудно
Медальони със сини сливи
Медальони със сини сливи

Свински медальони на скара със сини сливи и червено вино.

4 човека 30-45 минути Лесно
Тай чи
Мъж и жена тренират тай чи на вън
 
 
Тай чи дава различен поглед върху физическите възможности на човека и предлага нов вид упражнения, основани върху бавните движения. Този вид активност помага за оформяне на тялото, разтяга мускулите, подобрява настроението, кръвообращението, дишането, и вестибуларния апарат.

Концентрация и спокойствие

Тай чи се смята за бойно изкуство, но се концентрира върху вътрешната сила и духа на човека. По време на занятията се извършват бавни движения, пълни с лекота, изящество и грация, които помагат цялото тяло да се разположи правилно. Пълният релакс дава възможност да се концентрирате върху най-важното, да изградите вътрешно спокойствие и да задържите вашите емоции. Този метод е подходящ за всеки, независимо от пола и възрастта, не е труден, и затова всеки е в състояние да научи основните и най-важни правила. Тай чи влияе позитивно на целия организъм. Това е медитация, по време на която вниманието се насочва към протичането и координацията на движенията, които трябва да се съчетаят с процеса на дишане (трябва да се диша с корема).
Разгрявката включва лесни упражнения, релаксиращи мускулите, сухожилията и ставите.
Упражнения разтягащи сухожилията увеличават диапазона на движение в ставите. Извършват се бавни движения, координирани с дишане. Начинаещите се учат на правилна стойка и основната стъпка, а напредналите усъвършенстват бойните движения, упражнявайки се по двойки.