Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Стречинг

Жена в бяло се разстяга на зелена морава
 
 

Добре е повечето аеробни упражнения да завършват с постепенни и контролирани разтягания на мускулите, което ускорява обмяната на материята. Разтягащите движения е хубаво да се правят всеки ден, може да се правят докато гледате любимата си телевизионна програма, пред компютъра или преди сън.

 

Разтягане – мускули в добра форма

Стречингът не отнема много време, препоръчва се за хора в различни възрасти. След тренировка, разтеглете групата мускули, участвали в нея. Разтягащите упражнения могат да се извършват в различни позиции: в легнало, седящо или стоящо положение. Най-добър ефект се постига при отпускане и спокойствие, хармоничните упражнения предотвратяват различни форми на мускулна атрофия.

Няколко добри съвета:

  • Преди да започнете да се разтягате трябва да разгреете мускулите.
  • Не трябва да извършвате упражнения, които ви причиняват болка, може да чувствате лек дискомфорт, но не болка.
  • Трябва да се разтягате бавно, не трябва да блокирате ставите, тъй като това ще доведе до допълнително и ненужно натоварване.
  • Не трябва да забравяте за дишането. Въздухът трябва да се вдишва през носа и да се издишва през устата.
  • Не може да се сравнявате с друг, всеки има своя степен на гъвкавост.

Рецепти, които може да ви интересуват

Домати, пълнени с ориз и червен фасул

Домати, пълнени с ориз и червен фасул

Нов прочит на традиционната рецепта

2 човека над 45 минути Умерено
Киш с броколи и чери домати

Киш с броколи и чери домати

Истински специалитет от френската кухня, идеален за цялото семейство

2 човека над 45 минути Лесно
Пикантни палачинки с царевица и люти чушки

Пикантни палачинки с царевица и люти чушки

Вкусна и бърза рецепта на закуска за цялото семейство и не само!

4 човека под 15 минути Лесно
Ориз пилаф със стафиди

Ориз пилаф със стафиди

Оризът пилаф със стафиди е традиционно арменско коледно и великденско ястие.

4 човека 30-45 минути Лесно
Стречинг
Жена в бяло се разстяга на зелена морава
 
 

Добре е повечето аеробни упражнения да завършват с постепенни и контролирани разтягания на мускулите, което ускорява обмяната на материята. Разтягащите движения е хубаво да се правят всеки ден, може да се правят докато гледате любимата си телевизионна програма, пред компютъра или преди сън.

 

Разтягане – мускули в добра форма

Стречингът не отнема много време, препоръчва се за хора в различни възрасти. След тренировка, разтеглете групата мускули, участвали в нея. Разтягащите упражнения могат да се извършват в различни позиции: в легнало, седящо или стоящо положение. Най-добър ефект се постига при отпускане и спокойствие, хармоничните упражнения предотвратяват различни форми на мускулна атрофия.

Няколко добри съвета:

  • Преди да започнете да се разтягате трябва да разгреете мускулите.
  • Не трябва да извършвате упражнения, които ви причиняват болка, може да чувствате лек дискомфорт, но не болка.
  • Трябва да се разтягате бавно, не трябва да блокирате ставите, тъй като това ще доведе до допълнително и ненужно натоварване.
  • Не трябва да забравяте за дишането. Въздухът трябва да се вдишва през носа и да се издишва през устата.
  • Не може да се сравнявате с друг, всеки има своя степен на гъвкавост.