Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Разрешавам Не разрешавам

Средиземноморската кухня – изключително вкусна и удължаваща живота

Средиземноморската кухня  – изключително вкусна и удължаваща живота
 

Средиземноморската диета

Кое прави Средиземноморската диета една от най-предпочитаните в света? Безспорен факт е, че тя удължава живота и е сред диетите на дълголетните народи, според списание National Geographic.
Средиземноморската кухня се състои основно от плодове и зеленчуци, зърнени култури, риба, както и млечни продукти. Някои я наричат Средиземноморска диета, защото за разлика от драстичните диети с йо-йо ефект, тя помага за регулиране на теглото в нормални граници и поддържане на добро здраве

Ето и някои от основните правила на Средиземноморската храна: ежеседмично консумирайте малко риба и до 4 яйца; включете по малко кисело мляко и сирене в ежедневното си меню, както и изобилие от плодове и зеленчуци. Вместо олио, използвайте зехтин или друг вид нерафинирано олио и пийте вода, вместо спиртни или газирани напитки. Ежедневната физическа активност е също част от Средиземноморската диета, спомагаща за поддържането на добър тонус и форма.

Възползвайте се от предимствата на Средиземноморската диета, за да живеете здравословно и да прибавите години на живота си.


Рецепти, които може да ви интересуват

Омлет с чоризо и зеленчуци

Омлет с чоризо и зеленчуци

Мексикански вариант на традиционния омлет!

4 човека 15-30 минути Лесно
Рулца от патладжан с микс от зеленчуци

Рулца от патладжан с микс от зеленчуци

Вкусна и ароматна рецепта за специални поводи

2 човека 30-45 минути Трудно
Пучеро – рецепта за аржентински гулаш с месо, зеленчуци и царевица

Пучеро – рецепта за аржентински гулаш с месо, зеленчуци и царевица

Пучеро – ястие, което взели със себе си в Аржентина испанските колонизатори.

12 човека над 45 минути Трудно
Дип от тахин - арабски сусамен сос

Дип от тахин - арабски сусамен сос

Рецепта за дип от тахин – паста от сусамени семена с чесън и лимонов сок.

4 човека под 15 минути Лесно
Средиземноморската кухня – изключително вкусна и удължаваща живота
Средиземноморската кухня  – изключително вкусна и удължаваща живота
 

Средиземноморската диета

Кое прави Средиземноморската диета една от най-предпочитаните в света? Безспорен факт е, че тя удължава живота и е сред диетите на дълголетните народи, според списание National Geographic.
Средиземноморската кухня се състои основно от плодове и зеленчуци, зърнени култури, риба, както и млечни продукти. Някои я наричат Средиземноморска диета, защото за разлика от драстичните диети с йо-йо ефект, тя помага за регулиране на теглото в нормални граници и поддържане на добро здраве

Ето и някои от основните правила на Средиземноморската храна: ежеседмично консумирайте малко риба и до 4 яйца; включете по малко кисело мляко и сирене в ежедневното си меню, както и изобилие от плодове и зеленчуци. Вместо олио, използвайте зехтин или друг вид нерафинирано олио и пийте вода, вместо спиртни или газирани напитки. Ежедневната физическа активност е също част от Средиземноморската диета, спомагаща за поддържането на добър тонус и форма.

Възползвайте се от предимствата на Средиземноморската диета, за да живеете здравословно и да прибавите години на живота си.