Здравейте! Нашият сайт използва бисквитки за статистически цели, анализ на трафика на сайта, маркетингов анализ и за подобряване на потребителското преживяване.

Открийте повече

Сосове и дипове за зеленчуци и меса с ниско съдържание на мазнини

Има два начина да направите сос за зеленчуци или меса с ниско съдържание на мазнини и да сте сигурни, че оригиналният вкус на зеленчуците ще се запази в крайна сметка: като направите горещи сосове с мазнини или като смесите мазнини с пресни подправки, за да получите студени сосове или дипове. Правилото, когато избирате един сос или друг, е да го запазите възможно най-прост, доколкото си отиват подправките. Горещите пикантни сосове ще неутрализират вкуса на зеленчуците, ако се приготвят отделно, докато пикантните студени сосове ще имат подобен ефект. Ако искате алтернатива, проверете тайландската и китайската кухня, където зеленчуците се пържат с разбъркване, заедно със сосовете и подправките.

Сосове, приготвяни на огън

  • Използвайте мазнина (като масло или олио) и брашно, за да приготвите основен сос. За да сте сигурни, че ще го направите правилно, не избирайте брашно за всякакви цели и потърсете нещо по-леко.
  • Можете да приготвите този сос с вода, но е препоръчително да използвате пилешка супа, тъй като тя ще обогати вкуса.
  • Преди да приключите, добавете допълнителните съставки и накрая умерено количество подправки.

Студени сосове и дипове

  • Използвайте гъста сметана за основа. Ако искате да бъде с повече мазнини, добавете малко майонеза, но се уверете, че добавяте също и една супена лъжица червено вино или балсамов оцет да противодейства на ефекта ѝ.
  • Пресните подправки променят вида на сосовете и диповете, но за стане ефектно, трябва да ги нарежете възможно най-добре.
  • Солта е от съществено значение: добавете малко повече, отколкото усещате, че трябва, иначе сосът ви ще бъде блудкав. По-добре е да не посолявате зеленчуците, а да сложите повече сол в соса.

Добавете фино смлени подправки и оставете соса да си почине в хладилника няколко часа.


Рецепти, които може да ви интересуват

Домашно сладко от кайсии
Домашно сладко от кайсии

Внимание: нарязаното на парчета цвекло може да се замени с нарязано на кубчета цвекло

2 човека 15-30 минути Умерено
Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок
Севиче - риба по мексикански, маринована в домати и лимонов сок

Рецепта за севиче – сурова морска риба с добавки.

3 човека над 45 минути Умерено
Крем супа от тиква със скариди
Крем супа от тиква със скариди

Идеална рецепта за любителите на морските дарове. Апетитният вкус на скаридите се подсилва от вкуса на тиквата и резултатът е бърза и питателна крем супа.

4 човека 15-30 минути Лесно
Спанак с гъби на фурна
Спанак с гъби на фурна

Спанак - суперхрана в изкусителна комбинация с нискокалоричните гъби на фурна!

3 човека 30-45 минути Умерено
Сосове и дипове за зеленчуци и меса с ниско съдържание на мазнини

Има два начина да направите сос за зеленчуци или меса с ниско съдържание на мазнини и да сте сигурни, че оригиналният вкус на зеленчуците ще се запази в крайна сметка: като направите горещи сосове с мазнини или като смесите мазнини с пресни подправки, за да получите студени сосове или дипове. Правилото, когато избирате един сос или друг, е да го запазите възможно най-прост, доколкото си отиват подправките. Горещите пикантни сосове ще неутрализират вкуса на зеленчуците, ако се приготвят отделно, докато пикантните студени сосове ще имат подобен ефект. Ако искате алтернатива, проверете тайландската и китайската кухня, където зеленчуците се пържат с разбъркване, заедно със сосовете и подправките.

Сосове, приготвяни на огън

  • Използвайте мазнина (като масло или олио) и брашно, за да приготвите основен сос. За да сте сигурни, че ще го направите правилно, не избирайте брашно за всякакви цели и потърсете нещо по-леко.
  • Можете да приготвите този сос с вода, но е препоръчително да използвате пилешка супа, тъй като тя ще обогати вкуса.
  • Преди да приключите, добавете допълнителните съставки и накрая умерено количество подправки.

Студени сосове и дипове

  • Използвайте гъста сметана за основа. Ако искате да бъде с повече мазнини, добавете малко майонеза, но се уверете, че добавяте също и една супена лъжица червено вино или балсамов оцет да противодейства на ефекта ѝ.
  • Пресните подправки променят вида на сосовете и диповете, но за стане ефектно, трябва да ги нарежете възможно най-добре.
  • Солта е от съществено значение: добавете малко повече, отколкото усещате, че трябва, иначе сосът ви ще бъде блудкав. По-добре е да не посолявате зеленчуците, а да сложите повече сол в соса.

Добавете фино смлени подправки и оставете соса да си почине в хладилника няколко часа.

Купи Онлайн
Вече можете да закупите желаните продукти на Bonduelle онлайн, с доставка директно до дома ви, за да можете винаги да приготвяте любимите си ястия.